H3. I hate you.

1.3K 35 2
                                    

-Katy.

Moeiteloos gooi ik de deken van me af. Ik ben veel te moe om les te krijgen. Daar heb ik echt geen zin in. Ik kan me ook ziek melden? Lekker de hele dag in bed blijven liggen. Ik stap uit mijn bed en schud het idee uit mijn hoofd. Ik kan me niet op mijn eerste schooldag ziek melden.

Zoekend kijk ik in mijn kast. Het is tijd om weer eens te gaan shoppen. Ik zal Charlotte, Liv en Stacy zo vragen.

Uiteindelijk kies ik hier maar voor.

***

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

***

Ik loop naar James's kamer. Hopelijk heeft hij even tijd. Ik moet vragen of hij me wel echt leuk vindt. Hij staat niet voor niks bekend om een badboy.

Ik klop zachtjes op de deur van zijn kamer. Volgens mij slaapt hij samen met Danyel op de kamer. Misschien heb ik te zacht geklopt, maar ach, ik doe de deur open. Een steek van pijn voel ik door me heen schieten. Een meisje met blond haar ligt naast James in bed. Ik bevries en blijf stil staan.

Hij heeft me gebruikt. Het stemmetje blijft door mijn hoofd gaan. Hij heeft me gister gebruikt. Hij heeft me bedrogen. Hij heeft me gebruikt. Dit pik ik niet. Ik wordt vanaf nu een badgirl. Het is oorlog. Ik sluip stil naar de badkamer van James en Danyel. Zachtjes vul ik een beker met koud water. Dit zal hem leren. Ik kijk om het hoekje, of hij me niet kan zien. Dan sluip ik stil naar zijn bed. Het meisje ligt onder de dekens. James zoent haar heftig. Ik loop ernaar toe en draai de beker, boven James om.

'Heee!' James draait zich boos om. 'Dit zal je leren, vuile lul!' Ik duw hem naar achter. Mijn haar zit dwars over mijn gezicht. De tranen lopen over mijn wangen. 'Katy! Doe normaal! Dit is niet wat je denkt.' Hij probeert overeind te komen. 'Niet wat ik denk? Ik weet wat dit is. Je bent een vuile lul!' Ik gooi de beker op de grond. 'Zoek het uit! Het is oorlog, James.' Ik loop naar de deur toe, en gooi hem met een klap dicht.

'Wacht!' Ik kijk huilend achterom. James heeft snel een broek aangetrokken en rent op me af. ' Katy..' Hij pakt mijn arm vast. 'Nee! Je had iets beloofd, en je hebt het verekkt!' Ik schreeuw, en blijf maar schreeuwen. Hij heeft me bedrogen. Met een duw, valt hij tegen de muur aan. Hij kijkt me met grote ogen aan. 'Ja? Je wist niet dat ik kan vechten, he? Kom maar op!' James lacht. 'Jij vechten?' Ik geef hem een trap in zijn lul. Daarbij grijpt hij ernaar. 'Bitch!!'

'Had je me maar moeten geloven.' Ik strijk mijn shirt glad. Dan draai ik me om, en loop ik snel weg.

Ik lig op mijn bed. Het heeft niet veel zin om nu naar school te gaan. Ik ben kapot. Maar aan de andere kant, moet ik hem laten zien dat het me niets boeit. Ik word een badgirl. Ik kijk op mijn mobiel. Over een halfuur begint school. Genoeg tijd om me op te knappen.

Ik smeer make-up op mijn gezicht en doe mascara op. Dat was van het huilen er al af gegaan. Ik kijk naar mijn kleding. Ik wil iets anders aan. Iets wat sexy is.

Uiteindelijk kies ik voor dit:

Tevreden pak ik mijn schooltas in en draai ik de deur op slot

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tevreden pak ik mijn schooltas in en draai ik de deur op slot. Ik heb nog een kwartier, dus koop ik een ijskoffie. Dat is gewoon te lekker,en ik heb het ook verdient. Ik loop express lachend langs James, naar Stacy en Liv. James kijkt me aan. Ik zie dat hij jaloers is. Ach, hij is me kwijt.

Ik ga naast Liv op de tafel zitten. 'Waar is Charlotte?' Liv doet haar mobiel weg. 'Bijles.. ' Ik knik begrijpend mijn hoofd. 'Ik had een vraagje..' Stacy glimlacht. 'Vraag maar.'

'Willen jullie vanmiddag mee naar de stad? Ik moet nieuwe schoenen en kleding hebben. We kunnen gelijk daarna naar Starbucks.' Ik zie ze knikken. 'Leuk plan!' Liv staat op. 'Ja, super gezellig.. Maar ik moet naar de les. Katy, loop je mee? We zitten bij elkaar in de klas.' Ik knik. 'Is goed.' Samen lopen we naar het lokaal.

"It's between the Badgirl and the Badboy" 🔗✔ {NEDERLANDS} (IN MAAK)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu