Boos duw ik de deur van het kamertje van de directeur open. 'Waarom moet ik met James op een kamer slapen?' Ik loop naar binnen. 'Waarom ik?' Hij gaat overeind in zijn bureaustoel zitten. 'Omdat er een oneven aantal meiden en jongens zijn. Daarom moet er een jongen met een meisje bij elkaar.' Hij lijkt weer door te willen gaan met zijn werk. 'Meneer! Waarom ik dan? U weet toch dat ik het niet met hem kan vinden.' Hij zucht diep en laat merken dat hij vind dat ik hem stoor. 'Omdat jullie als enigste geen voorkeur hebben gegeven met wie je op de kamer wou.' Ik kijk hem vragend aan. 'Ik wist hier ook helemaal niets van!', zeg ik verontwaardigd. Zuchtend legt hij het boek hard op tafel. 'Nu is het klaar, je deelt je kamer met James. Punt uit.' Hij staat op en geeft me een duwtje richtig de deur. 'Dag Katy!', hij doet de deur dicht. Verslagen sta ik voor een dichte deur. Nou dit ging fantastisch...
Ik open stil de deur van Liam's kamer. 'Liam?' Ik zie hem vanuit de badkamer mijn kant op komen lopen. 'Hee, mop.' Ik geef hem een knuffel. 'Liam?, ik moet met James op een kamer slapen.' Hij laat me los. 'Wat!' Zijn gezicht verandert van blik. Hij loopt langs me heen de gang op. 'Wat ga je doen?' Hij negeert me en loopt door. 'Liam! Wacht!' Ik loop snel achter hem aan. Als ik merk dat hij richting de directeur oploopt, trek ik aan zijn schouder. 'Doe niet! Hij luistert toch niet.' Hij pakt mijn hand vast. 'Katy, ik wil je beschermen. Ik wil niet dat hij je pijn doet.' Ik staar naar zijn ogen. Er zit een klein donkerder puntje in zijn heldere blauwe ogen. Dat was me de vorige keer ook al opgevallen. Het was toen nog wat kleiner, nu is het groter geworden. 'Katy.' Hij knijpt even in me hand. 'Ik weet het, Liam. Maar ik heb ook al tegen de directeur gepraat. Ik red me wel. Bovendien als ik er klaar mee ben, kom ik wel naar jou toe en slaap ik bij jou.' Hij lijkt wat rustiger te zijn en geeft me een knuffel. 'Ik hou van je Katy.' Ik glimlach. 'Ik ook van jou.'
______________________________Plotseling wordt ik naar achter getrokken. Verbaasd kijk ik om me heen, wat gebeurt hier? Ik kijk recht in het gezicht van James. ' Je bent van mij', dreigt hij. Zijn blik in zijn ogen staat op onweer. Hij geeft een duw tegen Liam aan. 'Blijf bij Katy uit de buurt gast.' Ik zie aan Liam's gezicht dat hij dit niet pikt. Hij geeft James een duw terug. 'Blijf jij van Katy af, zul je bedoelen. Als je nog een keer aan haar zit met die vuile poten van je.' James kijkt hem spottend aan. Opeens haalt James zijn vuist van achter en wil hem tegen Liam's wang slaan. 'Kijk uit!', gil ik. Ik spring snel voor hem zodat ik een enkele seconde later een vuist tegen mijn wang aan voel. 'Katy,' hoor ik Liam zeggen. Ik grijp naar mijn gezicht. En voel een rode vloeistof over mijn hand naar beneden lopen. Twee sterke handen grijpen me om mijn middel. En dan wordt ik tegen de muur aangedrukt. Een jongensstem fluistert in mijn oor. ' Dit krijg je dan, als je niet naar me luistert.' Ik voel de woede in me opkomen, en zonder na te denken geef ik hem een stoot met mijn vuist. Ik zie wazig dat James naar achter wankelt, en tegen de muur van de andere kant van de gang valt. Ik voel een hoe een arm me mee trekt, en merk dat het Liam is.
'Gaat het echt wel, Katy.' Ik kijk Liam aan. Dit is de derde keer dat hij het aan me vraagt. 'Ja, lieverd. Ik ben oké', zeg ik terwijl ik weer een pijnlijke steek door me arm voel gaan. Ik wil hem niet nog meer ongerust maken. Zachtjes dipt hij mijn gezicht schoon. 'Liam!' De deur van de kamer gaat open. Brandon en Caleph staan in de opening. 'Katy!' Ze kijken ons bezorgt aan. ' Ik heb het gehoord, man. Die gek spoort echt niet,' zegt Brandon terwijl zijn blik ernstig eruit ziet. Ik glimlach door mijn pijn heen. 'Het gaat wel jongens.' Caleph geeft me een knuffel en Brandon volgt hem. 'Ik ga denk ik even in de douche hier. Kan dat Liam?' Hij legt het doekje weg. 'Ja, trek gelijk iets schoons aan.' Ik lach. 'Ja gaat makkelijk.' Hij schud zijn hoofd en pakt een grote groene trui uit zijn kast. Hij ziet er lekker warm uit. Ik knik. 'Oké, dan trek ik die wel aan.'
groene trui van Liam
Nadat Caleph en Brandon weg zijn gegaan draai ik me om naar Liam. Hij gaat met zijn handen door mijn haar en veegt het naar achter mijn schouders. Dan tilt hij met zijn linkerhand mijn kin omhoog en met zijn rechterhand duwt hij me iets dichterbij. Dan voel ik zijn lippen op de mijne. Ik merk dat deze kus anders is. Speciaal. De jongens met wie ik heb gezoend, deden het niet uit liefde. Ik voel dat Liam om me geeft en me met respect behandelt. Ik sla mijn armen om hem heen en ga met mijn ene hand door zijn haar heen. Ik voel een tinteling door mijn buik heen gaan. Ik vind Liam echt leuk, en ik wil dat hij mijn vriend wordt. Zachtjes duwt Liam me richting zijn bed. Dan stopt hij met zoenen en gaat hij me knuffelen.
'Stop!,' gil ik. Liam prikt met zijn vinger in mijn zij. 'Oké oké.' Hij legt zijn hand om mijn middel. 'Ik hou van je.' Ik voel dat ik begin te blozen. 'Ik ook van jou.' Ik trek zijn deken over me heen en ga op zijn kussen liggen. 'Wat ga je doen?,' Liam trekt ook de deken over zich heen. 'Ik ben moe, hoe laat is het eigenlijk?' Hij klikt mijn telefoon aan. 'Half 9.' Ik zucht. 'Ik ga slapen dan, jij ook?' Hij knikt en gaat naast me liggen. Ik trek hem tegen me aan zodat ik met mijn gezicht tegen zijn schouder aan kom te liggen. Mijn been komt klem te zitten tussen zijn benen. Met zijn ene hand wrijft hij zachtjes over mijn rug en met zijn vinger maakt hij cirkeltjes op mijn heup. Dan val ik in slaap.
*****
Als ik mijn ogen open komt er een scherp licht tevoorschijn. Door het felle licht draai ik me om zodat ik niet in de zon hoef te kijken. Dan pas merk ik dat ik niet op mijn eigen kamer ben maar in die van Liam. Ik wrijf even door mijn ogen en kom rechtop zitten, om te kijken waar Liam is. Net op dat moment gaat de deur van de badkamer open. Hij grijnst als hij merkt dat ik zit te staren naar zijn lichaam. Het enigste wat hij aan heeft is een broek. Blozend kijk ik snel naar de grond. 'Ik heb een ijskoffie voor je gehaald.' Ik kijk op en zie dat hij inderdaad een ijskoffie heeft gekocht. Blij sta ik op en geef ik hem een knuffel. 'Dankjewel moppie.' Dan herinner ik weer wat er gister was gebeurde, door een steek die door me arm schiet. Ik trek een pijnlijk gezicht en grijp naar mijn arm. Bezorgt pakt Liam mijn hand vast. ' Gaat het Katy?' Hij schuift een stoel naar me toe waarop ik kan zitten. 'Jawel. Af en toe heb ik steken. Maar het gaat wel.'
Terwijl we beide weer op het bed zitten om de ijskoffie op te drinken, horen we een bel afgaan. Daarna klinkt er een man door de spreker. Het is de stem van de directeur..
'Goedemorgen allemaal, ik wil even melden dat de nieuwe kamerindelingen vanaf vandaag ingaan. Zorg dus dat je je koffers pakt!
Daarnaast wil ik melden dat daardoor jullie geen lessen vandaag hebben, en dat jullie morgen in plaats van 10 uur in de ochtend, om half 9 beginnen.'
----
Lachend tilt Liam me op. ' Als ik jou was zou ik je koffers gaan inpakken, je hebt zoveel kleding dat je de tijd nodig hebt.' Ik prik ik zijn zij. 'Ha ha, heel grappig. Of ga je me helpen?' Hij zucht overdreven. 'Oke dan.' Grijnzend trek ik hem mee naar mijn kamer.
Hee allemaal! Ik hoop dat jullie me boek blijven lezen! Zet in de comments of ik door moet gaan!
Groetjes mij!
JE LEEST
"It's between the Badgirl and the Badboy" 🔗✔ {NEDERLANDS} (IN MAAK)
Romance'Je wordt van mij,' zeg hij greinzend. Hij gaat met zijn hand naar mijn wang toe. 'Ik wil je niet, en dat zal altijd zo blijven.' Ik duw hem naar achteren. Hij grijnst. 'Wil je het spelletje zo spelen?' Ik bijt verleidelijk op mijn lip. 'Let's the g...