סיפור:נשר מלכותי Magestic eagle
כותב: denden56
למה אני ממליצה: זה סיפור שכבש אותי על הרגע הראשון כשקראתי אותו. כל מי שנמאס לו מסיפורים בסגנון טיפוסי של וואטפד, סתם רוצה לגוון את הסיפורים שהוא קורא או מחפש סיפורי כתות ומסתורין, זה בהחלט זה. אני כל הזמן במתח וחושבת מה יקרה בהמשך. הדמויות, ובמיוחד אבידן, מעניינות אותי. שווה קריאה!
כריכה:
תקציר: "היה לה הכל.
גאיה, בחורה פשוטה ממרכז העיר, התקבלה לעבודתה החדשה כעיתונאית, היה לה בן זוג אהוב מזה שלוש שנים ברציפות, דין שמו. ומשפחה חמה ואוהבת שהיוותה עבורה הכל.
והיה גם בחור אחר, מסתורי, גבוה ומתולתל בשם אבידן, שקרב אליה, ומהרגע הזה משך אותה אליו. ללא היסוס.
אבידן לחש לה, "Majestic Eagle".
ובמילים אחרות, כת הנשר המלכותי.
לילה אחד, שתי מילים ובחורה אחת שלא יודעת לאיזו צרה היא נקלעה.
צלקות על הגוף, קעקוע של נשר, מספר על החזה ושיער פרוע. היו חלק מהאלמנטים של אותן בחורות בכת שאיבדו צלם אנוש. סיפור לכל אחת וחיוך על הפנים למרות הזוועות שחוו.בבוא הזמן מבינה גאיה שהבחור המרכזי בחייה החדשים הוא דווקא זה שמכאיב לה, היא תעשה הכל כדי להשתחרר ממנו אבל מאידך תעשה הכל כדי ללמוד את סיפורו וערעור נפשה הלך וגדל.
בלילה אחד התהפך הכל. נותרה ללא עבודה, ללא בן הזוג וללא משפחה.
הכל נותר מאחור...
נשר מלכותי הוא סיפור על כוח, עצמאות, התמודדות, קושי וייחוס למערכת אכזרית המאופיינת באמצעות סמל אחד בודד ובחור אחד, אבידן.
כיצד בחורה אחת מתמודדת מול החיים החדשים אליהם נקלעה ונכלאה, באיזו קלות ניתן לשכוח את היקרים לך, כמה פשוט לאבד צלם אנוש וכמה רחוק אפשר להגיע כדי להחזירו.
ז'אנרים: רומנטיקה, אימה, אקשן, דרמה, מתח.
.
חברים!
זאת הייתה ההמלצה האחרונה שקיבלתי (ובגלל זה גם סחבתי איתה). לפני שאתחיל לנסות לסחוט מכם המלצות, אנא תעשו טובה ותנסו להתאמץ ולחשוב באמת איזה פרויקטים ראויים להמלצות. אני אחכה עד חמישי בערב ואם דברים יקרו עד אז, איומים יתחילו לעוף באוויר.
איומים וגופות.
:<
YOU ARE READING
סיפורים מומלצים
Randomפרויקט המלצות שבתקווה יתן לכותבים קצת פחות מוכרים קצת במה ולקוראים נואשים חומר קריאה. #סגור לבקשות