ממליצה: aiko2u
סיפור: מבוך האשליות
שם כותב: AmoraTheEnchantress
למה אני ממליצה על הספר הזה: קודם כל התיאורים ממש חיים. אני יכולה להרגיש את תיאורים ולדמיין אותם במוחי. אני מרגישה נוכחת. שנית, הסיפור נותן מידע אבל בכל זאת מסתיר אותו. זה ממש מעניין לדעת מה יקרה בהמשך! אני חושבת איך הדמויות יפעלו ואיך הם יעשו זאת, מה הקשר של כל אחד. זה ממש כמו לוחות השעם האלה עם התמונות והחוטים האדומים. זה ממש זה. המלכה פשוט מדהימה! אני יכולה לשמוע אותה וזה פשןט מדהים בעיניי. אני לא חובבת פנטזיה, אבל מצאתי את עצמי נשאבת לסיפור מהמילים הראשונות, ומחכה להמשך (למרות שהסיפור גמור). לדעתי, הסיפור הזה לא מקבל את הכבוד המגיע לו. נכון שהוא נכתב לפני שנתיים או שלוש בערך, אבל אני עדיין חושבת שצריך להעריך אותו.
כריכה:
תקציר:
"הסיפור מתרחש בממלכה אחת שהיא מבוך ענקי. יש שם ענקים ומפלצות, מקומות שונים וגם אנשים, בעלי קסם וללא, ציידים, גנבים, לוחמים וגיבורים, שמטרתם העיקרית היא להמשיך לחיות במבוך. במרכז המבוך ניצב ארמונה של המלכה השחורה, אישה מניפולטיבית, תככנית וחסרת רגש, בעלת מראה קסום ויפהפה.
דניאל היא אחת מיני רבי השורדים שבמבוך, ולה, שלא כמו לכולם, יש עוד מטרה אחת שלשמה היא צריכה לשרוד- לנקום את מות אחיה, ולחסל לתמיד את האחראית לכך- המלכה השחורה בעצמה. היא נעזרת בחברה מזה תקופה, טוביאס, אך אינה יודעת שבאותו זמן בדיוק, למלכה עצמה יש עניין לא סגור לפתור עם גנב תככן, ציני, חסר פחד שמורד בחוקתה."
דברי מחברת:
אני רוצה להוסיף שהוא בין הסיפורים האהובים עליי מבחינת העלילה שלו, ואף על פי שהכתיבה שלו לא מספקת אותי מבחינת מבחינת תיאורים ולפעמים גם ניסוח, אני תמיד שמחה לשמוע שעוד מישהו מתחיל לקרוא אותו ונהנה ממנו ^-^
YOU ARE READING
סיפורים מומלצים
Randomפרויקט המלצות שבתקווה יתן לכותבים קצת פחות מוכרים קצת במה ולקוראים נואשים חומר קריאה. #סגור לבקשות