8

559 25 3
                                    

שם סיפור: נשמות עצמאיות

מאת: liron100 

למה אהבתי: הכתיבה של הסיפור מעולה. הסיפור מעניין מאוד ונחמד לראות עלילה שמתרחשת בישראל הקטנה והיפה שלנו. העלילה בונה את עצמה בקצב טוב ומובן, קל להתחבר לדמויות ויש הרבה דברים מעניינים ומסתוריים. אני יכולה להריח דברים טובים מהסיפור הזה!

כמה מילים מאנג'י: מסכימה לגמרי, מדובר בכותבת מצוינת, סיפור טוב. אני חושבת שהוא יצא בקרוב מהקפאה שזאת עוד נקודת בונוס. אני אישית נניתי ממש.

כריכה:

תקציר:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

תקציר:

"היא מתה. כן, אין דבר שהיא תוכל לעשות בנידון. כולם מתים בסוף, אצל אריאל זה רק קרה מוקדם יותר.

אף אחד לא יודע מה קורה לאחר המוות...חוץ מהמתים. ואם תהיו קוסמים, תוכלו גם לתקשר איתם. הם יאמרו לכם שיש עולם שלם לאחר המוות, עולם שנמצא בין החיים.

בעקבות אירוע אשר ירדוף את אריאל לתמיד, היא פוגשת בבן- נער מת בן גילה. אריאל מגלה שהיא חלק מאותן נשמות מיוחדות שבעצם יכולות "לחיות" גם בעולם המתים; הן נשמות עצמאיות. היא, לעומת נשמות רגילות, יכולה לגעת בדברים, אך גם לעבור דרכם. היא זקוקה למזון, היא זוכרת את כל עברה מעולם החיים והיא גם בורכה ביכולת על- טבעית.

תפקידן העיקרי של אותן נשמות עצמאיות, מתרכז בהרג רוחות רעות ויצורי כאוס, שהם הגורם המרכזי למוות בעולם החיים ובעולם המתים.

אך כשכמות יצורי הכאוס והרוחות הרעות עולה בקצב מהיר, בן ואריאל מבינים שמשהו חריג קורה. כוח גדול מתחזק אי שם, ואם ימשיך להתחזק, האנושות כולה תושמד. בן ואריאל, בעזרת אדם- הקוסם הצעיר, יאלצו למצוא את הכוח ולהשמידו.

הזמן מתקתק, וגורל האנושות מוטל על כתפיהם, על כתפי המתים."

ז'אנרים: פנטזיה, אקשן, על-טבעי, נוער.

סיפורים מומלציםWhere stories live. Discover now