כותבת: sofi_orr
שם: "מבעד למראה"
למה אהבתי: "קודם כל, הסופרת ממש טובה. מה שאני אוהבת בכתיבה שלה, הוא שהיא מאוד מגוונת. התיאורים משאירים אותי בעיניים פעורות מידי פעם, כי היא משתמשת במילים כל כך מיוחדות ולא שגרתיות, שאני אפילו לא מעלה בדעתי את האפשרות להשתמש בהן כשאני כותבת. היחודיות יוצרת סגנון וסטייל, ואני מתענגת בכל פעם שיש תיאור כזה. תענוג לקרוא אותן, זה כישרון של הכותבת.
שנית, הכל בנוי מעולה. העולם ממש מגניב, מערכת הקסם שעדיין לא הוסברה עד הסוף, העלילה והכי החשוב הדמויות. כל דמות מאוד מוגדרת, בנויה לעומק ובעלת כמה צדדי אופי. אני מרגישה כאילו הדמות הראשית יכולה לגמרי להיות אמיתית, והתחושה שלי לא תשתנה. העלילה מגניבה, ואני מאוד (רציתי לכתוב "הכי", אבל זה לא מדוייק כי הדמויות הן "הכי") מאוד אוהבת את הקונפליקט של הסיפור. יש בו משהו נורא יפה ונורא מקורי, והוא מרתק.
ממש מרגשים שהסופרת חושבת על כמעט הכל, הכל מרגיש מאוד מבוסס ויציב. לא מצאתי שום חור אחד בעלילה.
שלישית, לדמויות יש חוש הומור מצויין ואני ממש אוהבת את זה. כבר יותר מפעם אחת צחקתי בקול רם, הבדיחות כל כך מוצלחות.
אני מאוד ממליצה, הספר כיפי ורציני ומעניין. כל הספר מאוד מגניב, וכל התחומים בו כמו כן. כדי לכם לקרוא ; )"
כריכה:
תקציר:
"סיליה מינור אף פעם לא הייתה כמו כולם. היא תמיד הייתה שונה ובולטת, כמו ירח בים של שמשות.
אך באותה המידה שבה היא רוצה להיות כמו האנשים שסביבה, הם מבחילים אותה.
היא שונאת אותם בכל ליבה, ועם זאת משתוקקת להיות כמותם.
אבל היא יודעת שהיא לעולם לא תהיה כמו כולם.
היא רק לא יודעת למה."
ז'אנרים: אקשן, פנטזיה, מתח, נוער.
.
חברים
אנאאאאא הגישו המלצות.
זה לא יחיה ככה;----;
YOU ARE READING
סיפורים מומלצים
Randomפרויקט המלצות שבתקווה יתן לכותבים קצת פחות מוכרים קצת במה ולקוראים נואשים חומר קריאה. #סגור לבקשות