אז, כן. לא יצא לי עדיין לעשות את זה ביום שאמרתי, כי... הייתי קצת עסוקה, אפשר לומר. אז כן, אנחנו שוב פה, והנה ההמלצה האישית שלי על משתמש מומלץ, מקווה שתעשו כדוגמתי ותתנו לעצמכם גם כן פנאי לחשוב על משתמשים מומלצים.
אני אישית רציתי להפנות את תשומת לבכם אל המשתמשת/שות kandark. כרגע יש להן מאתיים שבעים עוקבים כמעט ואחד עשר סיפורים, ואני לא חושבת שאף אחד מהם מספיקP:
אז, למה אני ממליצה עליהן? קודם כל, הן כותבות יציבות. למה אני מתכוונת? הן מעדכנות בקביעות ובשיטתיות והן לא הסגנון שמזניח סיפורים, ממה שראיתי, שזאת תכונה שאני חייבת לציין שמוערצת באתר שכזה. הפרקים שלהן באורך נורמלי בניגוד להרבה כותבים שיצא לי לראות שכותבים מילים עם מאה-מאתיים מילים, מה שגרם לי לזקוף גבה מספר לא מועט של פעמים.
חוץ מזה, התוכן שהן מוציאות איכותי ללא צל של ספק, השאלה היא יותר הטעם האישי של הקורא יותר מאשר האיכות של התוכן. הן כותבות כמו שצריך מבחינה טכנית פעם אחרונה שבדקתי, הכתיבה שלהן נטולת שגיאות כתיב ובעיות הקלדה וערוכה כמו שצריך לרוב. בנוסף, זה מעניין! הן כותבות דברים שכיף לקרוא. זאת כמובן דעה אישית, אבל מצאתי שהן יכולות לעניין ולמשוך אותי לסיפור, מה שדיי קשה לגרום לי לעשות כי אני מאוד תזוזתית בפני עצמי. אישית לא התחברתי *לכל* התכנים שהן הוציאו, אבל אני חושבת שהן מופלאות בין כה וכה.
בנוסף, אני חייבת לציין שהבנות כותבות גם על עולם פנטזי שהן המציאו עם רשת, מציאות וחוקים מאוד ספציפית, מה שאני מוצאת כמגניב לחלוטין ואני חושבת שזה עוד משהו שנחמד להוסיף לרשימת הייתרונות שלהןP:
לפני שנגשים אליהן פשוט צריך לדעת שהז'אנרים המרכזיים שלהם הם רומנטיקה, פנטזיה עם המון נגיעות של סמאט, והן נוטות לכתוב על א - מערכות יחסים פחות קונבנציונאליות/תקניות/בריאות (כל אחד מהמילים תתאים לתיאור), וב - למי שלא מעריץ גדול של כתיבה על הקהילה הגאה די כדאי להתרחק, כי זה לא מועיל במיוחד.
.
אזזזזזז כן!
אלה היו דבריי בנוגע לבנות. מקווה שחלקכם לפחות תבדקו אותן.
נתראה בהמלצה הבאה!
YOU ARE READING
סיפורים מומלצים
De Todoפרויקט המלצות שבתקווה יתן לכותבים קצת פחות מוכרים קצת במה ולקוראים נואשים חומר קריאה. #סגור לבקשות