אז הנה אנחנו פה עם המלצת משתמש חדשה!
המשתמשת שרציתי להעלות לתשומת לבכם היא MiriLyubman, משתמשת שפעילה כרגע לשנה פלוס בערך לפי מה שאני יכולה לראות, יש לה חמישים וחמישה עוקבים ושלושה עשר סיפורים.
אז שוב, יש לה את המאפיין הכי חשוב שאני רואה אצל משתמשים שאני נוטה להמליץ עליהם: היא עקבית. היא משחררת תוכן, עובדת על פרויקטים, לא נוטשת. אלה דברים שאני מעריכה ככותבת וכקוראת באתר הזה, שמלא בכותבים לא עקביים. הדף שלה מלא בסיפורים שאו הושלמו, או שבתהליכים ושוחררו פרקים שלהם ממש לא ממזמן. היא עובדת בחוכמה עם פרויקטים לפי מה שאני יודעת, ומצליחה לכסות אותם ולהמשיך הלאה בהצלחה, דבר שגורם לי לסמוך על כותבים.
אני אמנם לא קוראת עקבית שלה או משהו בסגנון, כן יש לי טענות לסגנון הכתיבה שלה וכן היא לא תמיד תקינה בעיני, אבל עם כל זאת, אני מלאת הערכה להתקדמות שהיא עושה כל פעם שיוצא לי לקרוא תוכן שלה מחדש. אני רואה שהיא עובדת במגמת עלייה, מעניקה זמן נכבד ליצירות ולדמויות שלה ולא מוותרת, ואלה התכונות הכי חשובות לכותב. היא יחסית בתחילת דרכה, ויש לה המון לאן להתקדם, אבל באופן אישי אני חושבת שהיא תעשה דברים נהדרים בהמשך, אז הייתי מציעה לכם לפקוח עין לגביה, אני חושבת שהיא תמשיך בצורה נהדרת ושתשומת לב לא הרגה אף אחד, במיוחד לא אנשים שמגיע להם.
הסגנון הכללי של מירי הוא יותר דברים פסיכולוגיים ואפלים, מותחנים, דמויות אירוניות, הרבה טראגיות, קצת סרט אימה שכזה. לפעמים גם יש לה דברים יותר רכים ואפילו נוטים לרומנטיקה לפי מה שראיתי. למי שמעוניין בסגנון, ממליצה לבדוק אותה ולראות מה הוא חושב:)
YOU ARE READING
סיפורים מומלצים
Randomפרויקט המלצות שבתקווה יתן לכותבים קצת פחות מוכרים קצת במה ולקוראים נואשים חומר קריאה. #סגור לבקשות