Evveeet nasil başlasam bilmiyorum ama biyerden başlamak gerek;Ben selin kendimi tanitmaya başlıym bari
Aslında kumral saclarm ela gözlü 1.62 boyunda 52 kiloyum ama olsundu neyse lisemi degistirdim artk 11.sınıf oldum bu yaz tatili için hicbir fikrim yok aslında en fazla istanbula teyzemlere gider köy pikniklerimiz oluyor her sene ona gidebiliriz veya ordu ya fındık toplamaya gidebilirim ordulu olmak böyle işte neysemsi alırlarsa tabi çalışcam ne güzel para kazanirim yeni okul icin yeni arkadaşlar ve bir MİNNOŞCUK MANYAK ben bu lakabı bana 9.sınıfta efe takmıştı seviyorumda boyle denmesini wp grubumuz vardı gece 3 te sacmalamaya baslamisiz o günden sonra o grubun boku çıktı zaten ben bir gaz hepsine sinirlenip tüm wp grublarndan Buseyle çıkmıştık eski okulumdan bnden bi yas küçük yeşil gözlü 1.60 boyunda kilosundan pek emin değilim ama 48 kilo olması lazım oda aslında bazen sacmalıyo ama olsun çok güzel dedikodu yapabiliyoruz ve aynı şeyleri düşünüyoruz onun sevdiği kisi ve o benim kankamdı şerefsiz pislik oda başkasını seviyorum simdi arkadasiz diyo buse ama efe inanmıyo ki efe de benimle aynı yasta ama okula geç yazılmış hastalığından dolayı spora karşı çok yetenekli bide beni görün sjfjcjfndjxjdj ama bende resim de iyiyim hatta bi ara güzel sanatlar lisesine gidicektim ama ailemden dolayı Vazgeçtim artık istemiyorum sınıf öğretmenligi yada hukuk okumayı düşünüyorum neyse...
Eeee şimdi karneleri aldık benimki hafif kilolu geldi haahha teşekkür aldm maalesef eee simdi yaz tatilindeyiz ve hiçbirşey farklı gitmiyor of bugün emre kankam sevgilisi beyzadan ayrılmışlar sırf bunun için elazığ da akrabalarinin yainda okumaya karar veriyo ben gitmemesini söyledim ama hayırlısı zaten Beyza bu ilişkiyi devam ettiremezdi ama ben hep Emrenin yaninda oldum artık eski okulumdan oldu bulusucaz çok özlicem yaa
Birazda ailemden bahsediyim aslnda arkadaşlarım daha var onları aralarda tanitirim
Babam asker onun için sürekli il degistiryoruz bi abim var adı yiğit bide minik kardeşim var adı ecrin ada tam bi bas belası gerçi abimde tam bi bas belası hoşuna gidiyor beni sinir etmek
Annem nursena annem ev hanımı elinden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyo arada bi günlere katılıyor... of arkadaş grubumda dağılıyor ne guzel gittigim orda buluşma noktamiz yok artık neyse yazarm sonra bakalım neler olcak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE SAKIZ
ChickLithikayede küfür içerir ayrıca gün gün yazacağım için sonunu bilmiyorum ve aşk, korku,komedi hepsini bi kitapta toplamayı düşünüyorum...