OBSESSED
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 7Lama si Nelly tunggu² si Clement dalam bilik tapi tidak juga datang² serba salah sudah dia , terus dia keluar dibilik dia tengok si Clement diruangtamu tidur sudah , kalau dia mau marah nanti tambah lagi teruk si Clement sakit hati , silap sikit kena cerai .
Jadi dia tidak jadi dekat si Clement , dia tidur saja dengan baju yang basah² kena hujan , sampai lah pagi tu si Clement bangun pagi awal daripada si Nelly sebab dia risau juga bini dia semalam tu tapi sebab arwah mama dia dihina sanggup dia tidak dekat bini dia .Clement - Dear , bangun , oh dear ?
Nelly - Ermm., jangan kacau lah .
Si Clement pegang tangan si Nelly panas , dia pegang dahi sama juga panas , cepat² si Clement ambil tuala kasih buka baju si Nelly lepas tu dia kasih lap² badan si Nelly , si Nelly pula makin lah datang manja dia , dia sedar sudah pun masih pura² tidur kena panggil pun tidak mau bangun .
Lepas siap dia kasih lap si Nelly terus dia kasih pakai baju dia T-shirt sama seluar panjang warna hitam ,sekali siap tu terus si Nelly bangun .
Nelly - Aduhh , sakit kepala saya , betul² sakit ni aduhhh !
Kelam kabut si Clement duduk balik dia tidak sempat mau keluar bilik.
Clement - Mana sakit dear ? sini saya urut .
Kena urut lah kepala si Nelly lepas dia si Nelly mengadu lapar lagi dengan manja2 mulut itik kedepan .
Nelly - Sayanggg , laparr mau makan .
Clement - Sekejap Ahh , dear tidur dulu , saya masak nanti sekejap lagi .
Si Nelly baring² lepas tu si Clement pula pergi cuci baju si Nelly baru dia masak untuk si Nelly , bapa Clement geleng² kepala sebab dia rasa kesian anak dia seperti diperbodohkan .
Bapa Clement - Hmm untung betul istri kau ni ment , sudah lah lurus budu lagi .
Clement - Aishh bapa ni , menyindir pula sama saya , nanti tengahari ni kami balik sudah pa , sebab kami mau pulang kk ni , susah kalau lama² sini kampung .
Bapa Clement - Bukan mati kalau kerja di kampung pun .
Clement - Yala , bini saya tidak mau hidup dikampung sebab dia cakap kalau ada anak nanti pengotor jadinya macam kita .hmm
Bapa Clement - Ishh !! melampau sudah ni , biar kita nampak kotor tapi kita tidak minta² orang pun .
Clement - Tidak tahu lah tu pa .bah saya kasih makan dulu bini saya .
Lepas kasih makan tu , si Clement cuci piring dan kasih kemas tu rumah dorang baru dia ambil pakaian yang ada dijemuran dia cuci tu , dia kasih pakai si Nelly baju .
Tengahari tu dorang pun balik dirumah si Nelly kemas barang sebab mau balik kk sekali tu si Clement kena maki hamun oleh mentua dia .Dadi Nelly - Kau bawa anak saya pergi mana semalam !!!
Mami Nelly - Mesti dirumah buruk dorang tu daling .
Sambil mami si Nelly jeling² si Clement .
Nelly - Sayang marilah kita jalan , nanti ada pencuri dirumah .
Clement - Dadi mami , ya semalam saya tidur dirumah sana , tapi saya tidak bawa si Nelly dia sendiri pergi .
Dadi Nelly - Binatang kau ! kau ni menantu tidak guna !! sudah lah tidak bayar berian saya ! kau tidak mengaku bawa anak saya lagi !!
Terus Dadi si Nelly tendang si Clement sampai terjatuh duduk dilantai .
Nelly - Dadi !!! Apa bah ni , kami mau cepat bah kenapa mau gaduh² lagi ishh budu punya orang tua , marilah sayang kita jalan jangan layan ni orang .