OBSESSED
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 8Handsomeboy memuji-muji Nelly yang pandai minum , live band teriak put your hands up !
Nelly - Yuuuuuuuu arggh ! Yeahh ! Orang kampung bah ni !! Logopon Haha !! puts ur hands up put ur put ur !! Ini minuman sedap betul dari dikampung kami ! tidak bikin mabuk lagi !
Handsomeboy - Jadi kita pergi mana lagi lepas ni way ???
Nelly - Apaaaa ??
Handsomeboy - Kita pergi mana lagi !!!??? (teriak dekat telinga) .
Nelly - Suka hati kau lah , saya ikut saja teman lelaki saya bawa !
Handsomeboy - I'm not your teman lelaki , I'm your boyfriend !!! boleh kah ??
Nelly - Hahaha !!
Handsomeboy terus memeluk² badan Nelly dari belakang dan Nelly menyandar dibadan handsomeboy kemudian menari² lah si Nelly ikut irama tu lagu rancak dalam tu club , sambil angkat² tangan , jam 2 berlalu begitu cepat dorang berpindah tempat lain lagi minum ,nikali dorang pindah minum di Bar 999 (pinjam tempat .
Nelly - Oh my goshhh !! Ini lah tempat selalu saya tengok diluar dear !! ini tempat besar mesti cantik tu kan .
Handsomeboy pegang tangan si Nelly dan kucup tangan dia .
Handsomeboy - Kita turun sini lah , marilah masuk .
Sebelum masuk tu kena tengok tu menu lagi , 2 orang penjaga disana berdiri dan tanya sambil tunggu mau kasih cop ditangan . selesai saja oder minuman tu baru lah dorang masuk , si Nelly terus gambar tangan dia , dan post .
Status update gambar - (captions) Saya di 999 Bar kamu ada ?? post status !!
Terus orang pertama komen si Clement .
Dear dimana ni.??
Terus si Clement call² si Nelly tapi dia tidak juga angkat , malahan dia kasih off lagi telefon dia sekali kena call .
Handsomeboy - Kenapa tidak sambut ?
Nelly - Ishhh , tidak payah lah ! Orang kampung bah tu , uncle saya .
Handsomeboy - Oh , ok ok , marilah masuk .
Nelly sama si Handsomeboy masuk 999 bar sekali masuk saja si Nelly teriak .
Nelly - Argggggg !!
Orang yang berdekatan pun terkejut , sebab kesakaian si Nelly teriak tiba2 ,tapi bagi orang sana kebiasaan sudah sebab club selalunya happening macam tu teriak sambil ikut² angkat tangan .
ketawa terus si Handsomeboy sebab dia biasa sudah bawa ganti² perempuan keluar sana sini begitu juga kawan² dia , apa lagi keluar seperti perempuan kampung macam si Nelly , tapi bagi dia si Nelly unik jarang di jumpa perempuan seperti Nelly yang tidak tau apa2 buat dia tersenyum dengan karena si Nelly biar pun nampak bodoh didepan dia .Nelly - Lawanya , ada joker , tu nah , tu nah , tidak pernah saya nampak , huu lampu dia pun lawa dari yang tempat tadi.
Sekali tu si Nelly nampak perempuan menari ditengah jalan atas pentas tu , dorang kasih sambung tu pentas .
Nelly - Lawaaaanya penari dia , boleh kah saya ada pakaian macam ni dear ?
Terus si Handsomeboy bisik.
Handsomeboy - Boleh ,saya lagi suka kalau perempuan saya pandai jaga penampilan .
Terus senyum² sengih² si Nelly depan si Handsomeboy , mau sampai jam 5 sudah baru balik dorang si Nelly ,si handsomeboy cakap tidur dirumah dia .