OBSESSED
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 16BASE ON IMAGINATION (CERITA REKAAN)
Nelly - Clement ! Clement !
Si Nelly teriak² panggil si Clement tapi tidak juga kena peduli , terus si Clement tolak si Nelly keluar dari tu kawasan hotel tempat dia berkerja .
Clement - Kalau kau muncul lagi disini , saya telefon polis !
Nelly - Saya cuma mau tau laki saya dimana ?? Kenapa dia lama tidak datang cari saya ?
Clement - Nelly ? Kau jangan pura² lupa yang kau ikat dia diladang orang sana pokok .
Nelly - Macam mana kau tau ??
Terus si Nelly renung betul muka si Clement .
Clement - Sudah lah ! pergi kau dari sini pembunuh.
Nelly - Saa , sa , sayang ?? Clement kau kah ni ?
Terus si Nelly peluk² dia tapi si Clement tolak dia sampai terjatuh ,dia berdiri lagi terus dia pegang muka si Clement .
Nelly - Sayang kenapa kau sudah jadi macam ni ? Kenapa ? Kenapa kau berubah ?
Clement - Apa ? eee! Sudah jangan buat hal sini .
Pap! si Clement tampar si Nelly .
Clement - Jangan ganggu hidup aku lagi !
Nelly - Clement , maaf kan saya , bapa kau yang suruh semua ni sayang .
Clement - Muka kau cantik tapi sayang ! Otak kau sinting ! Pergi ..
Nelly - Sayang , mari lah balik sama saya ,kau handsome sudah , saya tidak akan curang lagi .
Clement - Eee ! Tidak faham bahasa punya perempuan , Selama satu tahun ni saya sengsara kasih lupa apa kau buat sama saya dan keluarga saya ! tapi kau masih fikir mau bebaik dengan saya .
Terus ada satu lelaki datang tiba² dekat si Nelly pergi tarik tangan si Nelly .
Dungot - Kau buat apa sini Hah ! Bersundal lagi ? siapa ni lelaki ??
Clement - Bah bagus lah tu kau muncul ,kau ni siapa ?
Dungot - Saya laki dia !
Clement tepuk tangan sambil ketawa dan geleng² kepala .
Clement - HAH ! ni lah perempuan yang paling menipu , Nelly² , berapa ramai sudah lelaki kau pok silap ni.
Dungot - Kau ni siapa macam kenal dia saja aaa !
Duuuusss (dia mau tumbuk muka si Clement tapi tidak dapat tumbuk).
Clement - Kau simpan tenaga kau untuk ni perempuan , bukan sebab apa saya takut kau mati pun tidak sedar .
Nelly - Clement .
Terus si Nelly kena tarik oleh si Dungot , sampai dirumah si Dungot terus ambil tali pingang pukul² satu badan si Nelly .
Nelly - Aduii ,aduii ! Sakit dun , sakit dun !
Sampai si Nelly peluk kaki si Dungot elak² kena pukul oleh tu tali pinggang si Dungot ,terus si Dungot tendang dia kuat2 sampai terpelanting si Nelly pergi belakang .
Terus si Nelly ingat selepas bapa dia meninggal ada tu along² datang pungut hutang , mami si Nelly sama si Nelly kena bawa pergi kk lepas tu Mami dia kena buang ditengah jalan saja barang² dorang semua dirumah kena rampas oleh tu along lepas tu kena bakar barang² dorang semua termasuk TV dan pakaian² .Si Nelly kena jadi perempuan simpanan si Dungot si Nelly terpaksa buat apa saja disuruh kalau tidak nyawa dia akan melayang .
Dungot - Apa yang kau fikir hah !! Kau betul² tidak tau bersyukur ! kau berhutang nyawa sama saya tapi kau ada hati sama lelaki lain hah ! Kalau kau mau lepas !! bagi duit saya balik 50k !