OBSESSED
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 20 FINALSi Nelly muncul² saja dengan barang² dia , mami dia pun sama ada disana .
Nelly - Mana Clement ?
Masa tu si Nelly angkat barang² masuk macam tidak malu ,terus buka tu pintu tanpa kena pelawa masuk .
Tuti - Apa kau mau ?
Nelly - Uii , kau mengandung berapa bulan ni ??
Si Nelly tengok perut si Tuti sambil jeling² , dia masuk terus dirumah , si Tuti tidak berani juga bercakap banyak nanti dia kena diapa-apa kan sebab dorang tu anak beranak gila .
Tuti - 5bulan sudah , hehe , kenapa ?bukan kau sama Clement sudah cerai kah ?
Mami Nelly - Kami mau tuntut tu hak tanah kami ! kalau tidak kami mau tinggal sini !
Tuti - Mana suami kau ?
Nelly - Clement lah suami saya !!! si Clement saja layak jadi laki saya .
Tuti - Kenapa kau ni , sudah² lah bah tu kacau dia .
Terus si Nelly mau masuk bilik tapi si Tuti terus tutup tu pintu bilik sebab ada gambar kawin dorang besar bergantung disana bilik .
Nelly - Kenapa kau ni sibuk !
Baru si Nelly mau tolak dia terus si Clement balik , sebab dia mau hantar makanan untuk si Tuti .
Nelly - Sayaaaaanggg ! (Sambil peluk² si Clement).
Clement terus kasih lari tu tangan si Nelly daripada memeluk ,dia memicit tangan Nelly dengan kuat sampai si Nelly kesakitan .
Clement - Kau jangan pernah peluk atau sentuh sedikit kulit saya pun dengan tangan kau yang kotor perempuan !
Nelly terus pegang² tangan dia sebab kesakitan .
Mami Nelly - Bagi balik tanah kami !! Kalau tidak kami tidak mau lari dari sini !! Kau faham kah ??
Clement - Kau sama anak kau si Nelly boleh pergi balik kampung tu rumah saya bagi kamu cuma tanah masih saya punya faham !
Terus si Nelly tolak si Tuti dengan kasar sampai si Tuti jatuh .
Tuti - Argg ! Sakit dear sakit ..
Nelly - Ohh rupanya tu anak si Clement ! Hahhahaa !!
Terus si Nelly tarik² rambut si Tuti masa tu walaupun dalam kesakitan si Tuti balas juga tarik rambut si Nelly.
Tuti - Sakit lah bodoh !!
Keluar sudah darah di Cela² kaki si Tuti .
Clement - Nelly cukup !! Cukup .
Pap ! Pap! dassh !
Si Clement tampar dan tumbuk si Nelly , mama si Nelly terus pukul² si Clement dibelakang .
Ngam² si Shasha balik masa tu sebab dia rasa tidak sedap hati sama si Clement balik awal jadi dia pun balik ikut kata hati dia, bila si Shasha sampai saja disana terus dia call police dan ambulance .
Si Shasha tidak berani masuk rumah sampai lah polis dan ambulance datang baru lah si Shasha masuk .Shasha - Nelly !!!! Sudah lah ! Berapa lama lagi kau mau kejar si Clement kasih bebas lah bah dia .
Polis - Puan Nelly kami terpaksa tahan puan sebab cobaan membunuh dan menceroboh rumah orang .
Si Tuti masih lagi kena tarik² rambut sampailah tu polis tarik² si Nelly tapi si Nelly ketawa² , mami si Clement terus kena tahan kena gari tu tangan .