OBSESSED
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 17Si Nelly lepas mandi tu dia mau masuk tidur tapi si Clement tidak suruh dia tidur dibilik sudah , sekali tengah malam tu si Clement tidur dengan lena sana si Nelly masuk pelan² bilik si Clement , dia naik katil terus dia tidur disebelah si Clement ,baru dia baca² ayat penunduk dan sambil dia letak kan minyak pengasih .
Clement - Eh apa kau buat sini ! Keluar .
Si Clement berdiri terus dia tekan tu suis lampu , sekali tu dia nampak si Nelly dengan muka yang berseri2 dan nampak cantik sangat sampai dia terpikat .
Nelly - Sayang ?? Boleh kita berbaik semula .
Terus si Nelly peluk si Clement , tapi si Clement tolak si Nelly dengan kuat sampai terjatuh dilantai .
Clement - Sebelum ni mungkin kau boleh kena kan saya , tapi selepas apa kau buat sama saya , awal² lagi sudah saya letakkan tangkal supayah saya tidak terkena buatan orang macam kau !
Nelly - Saya cuma mau berbaik !
Clement - Saya tidak akan bebaik dengan penghancur keluarga saya ! Kenapa lah saya begitu bodoh dulu sampai dibutai cinta palsu kau !
Nelly - Sayang bahh.
Clement - Walaupun saya tidak dapat elak nampak kecantikan kau , tapi saya tetap tidak akan berbaik dengan kau !
Nelly - Saya mengaku banyak kali tipu kau , dan saya tidak pandai menghargai cinta kau .
Clement - Sudahlah , sia² kau buat ceramah disini .
Si Clement tolak si Nelly keluar bilik , terus si Nelly teriak² diluar bilik si Clement sampai mami dia keluar .
Mami Nelly - Kenapa kau ni bising malam² .
Nelly - Mami , Laki saya tidak mau saya .
Mami Nelly - Sudah lah bah tu ,orang tidak suka jangan paksa memang bukan jodoh sudah kamurang dua .
Tapi mami si Nelly signal² tu mata sambil ibu jari dia angkat "good job anak "dia bilang .
Makin lah di Nelly teriak² sampai si Clement buka pintu balik .Clement - Masuk ! Boleh tapi dengan satu syarat kau bagi saya zuriat ! selagi kau tidak mengandung selagi kau hanya perempuan pakai buang saya FAHAM !?
Nelly - Tapi saya kan.???
Si Clement segaja buat alasan macam tu sebab dia tidak mau bebaik dengan si Nelly , jadi si Nelly hanyalah istri untuk pemuas nafsu sahaja.
Clement - Aaaaaa , tu kau punya tahu lah ! Yang penting saya bagi kau bibit dan kau pandai² lah fikir macam mana mau kasih jadi tu bibit anak kita .
Nelly - Hmm , doa kan saya kita dapat anak aaa.
Clement - Saya cukup baik sudah , kamu dua beranak tu patut berdoa banyak2 supaya dapat anak !
Nelly sama mami dia tunduk sebab malu apa yang si Clement cakap , tidak lama tu habis cakap si Nelly tanya lagi .
Nelly - Jadi ini malam kita boleh mula ??
Clement - No No.No !! Tunggu lepas 1 minggu k ! sebab badan kau tu dipenuhi bekas² si Dungot jijik aku eeyuck !
Nelly - Hrm ,okey .
Selepas habis bercakap tu mami dia dengan si Nelly masuk bilik ,sana lah mami si Nelly bercakap² .
Mami Nelly - Eee buduh Punya anak ! Kau tu mandul ! Macam mana kau mau dapat anak !
Nelly - Tiada yang mustahil bah mi kalau berdoa macam si Clement cakap.