4*

74.1K 3.4K 1.1K
                                    

"Anne şu karpuzu uzatsana." deyip elimle karpuz tabağına uzanmaya çalıştım. Annem bana 'iflah olmazsın' bakışlarını gönderip tabağı önüme bıraktı. Sabahtan beri karpuz yemek istemiştim ve şimdi o güzelim karpuz hemen önümdeydi.

"Yavaş ye bir yere kaçmıyor." diyen babam ve onu onayladığını belirten annem bana garip bakışlar atıyorlardı. Yine ne olmuştu?

"Niye öyle bakıyorsunuz?" Bir süre bakıştılar. Gözlerimi kısmış ben de onlara bakıyordum.

"Yok bir şey. Ne olsun ki?" dedi babam ve önündeki yemeğe döndü. Daha da şüphelenmiştim.

"Misafirliğe gideceğiz yemek ye de hazırlan." diyen anneme baktım. Beni götürmelerini istemiyordum. Misafirliğe gitmek çok boktandı.

"Evde kalsam olmaz mı?" dedim şirin olmaya çalışarak. Sanırım pek becerememiştim.

"Hayır, sen de geliyorsun. İtiraz etme Gece, geleceksin." Omuz silkip karpuz yemeye devam ettim.

Yemek yemeyi bırakıp odama girdim. Üstümü değiştirmeyecektim sadece telefonumu alıp çıkacaktım. Anonimden mesaj gelmişti.

Sapık: Naber lan gözlerini sevdiğim?

Sapık: Neden yemek yerken cevap vermiyorsun ki?

Sapık: Bak mesela ben seninle konuşacağım diye yemek yiyemiyorum.

Gece: Yemek yerken?

Gece: Yemek?

Gece: YEMEK?

Gece: Lemdmdşsxjsis

Gece: Saçmalama sapık.

Sapık: Randomun olayım at beni Geceğ.

Sapık: Vazgeçtim, bu çok garip oldu.

Sapık: Beni neden atacaksın ki?

Sapık: Atma yani lazım olurum ;}

Gece: Ya bak beni oyalıyorsun.

Gece: Biraz daha çıkmazsam cesedim çıkacak bu evden.

Mesajı yazıp gönderdikten sonra telefonu hemen cebime atıp annemlerin yanına gittim. Babam arabayı almamıştı, demekki yakın bir yere gidiyorduk. İki sokak ötedeki bir yazlığın önünde durduk.

Babam elini uzatıp zili çaldı. Kapıyı açan hemen hemen benim yaşlarımda sarışın, mavi gözlü ve aşırı yakışıklı bir taştı. Pardon erkek.

Bizi içeri davet edip geri çekildi. Anneler babalar el sıkışıp hoşgeldin faslını bitirdikten sonra nihayet salona geçip oturabilmiştim. Sohbetleri çok sıkıcıydı. Sıkılmıştım bile. Telefonumu elime alıp interneti açtım.

Sapık: Nereye gidiyorsun?

Sapık: Hey?

Sapık: Cevap vermeyecek misin?

Sapık: Çabuk gir bari.

Sapık: Aha çevrimiçi.

Sapık: Ya ne güzel de çevrimiçi oluyorsun sen bana öyle?

Gece: Sana olduğumu kim söyledi?

Sapık: Başka kime olacaksın yavrum?

Sapık: Tabii ki bana olacaksın.

Gece: Misafirliğe geldik :{

Gece: Normalde misafirlikleri sevmem ama bu sefer azıcık sevmiş olabilirim.

Sapık: Neden?

Gece: Burada bir meteor var da ondan.

Sapık: Senin o sevdiğim gözlerini oyarım.

Sapık: Dikizleme çocuğu valla döverim onu.

Sapık: Çok ciddiyim Gece.

Sapık: Listeme bir kişi daha eklendi desene ha?




Anonim: Gece | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin