Gece
Sapık
***
Sapık: Bwna iyi geliyoesun
Sapık: Tqmam iti gelmşyor da olqbşlirsin
Sapık: Ah bşr dakşka,
Sapık: Swnıeım kedşnin biei bwnden yarfım dşlwniyor
Sapık: Bunlaeı okymqya çslışmanı görmwk istwrdim
Sapık: O güzwl gözlwrşni kısnış kaşlarono da çatmışsımdır muhtmwlwn
Sapık: Nr yqpayım yawrym klavyryi götemiyorym
Gece: İyi misin?
Gece: Ağladığın için mi göremiyorsun klavyeyi?
Gece: Ya da ağlıyorsan, niye ağlıyorsun?
Sapık: Masym :}
Gece: Ne?
Sapık: Bwn sanq sarhpş oldym lsn
Sapık: Bmyle alop swni saklanak istiyoeum
Sapık: Kşmse görmwsin
Sapık: Kimsw gğldürmwsin
Sapık: Sadecw bwn görwyim
Sapık: Sadwce bana gğl istiyorym
Sapık: Sama dwliriyorum
Gece: Cidden iyi misin?
Sapık: paodömwodapf
Sapık: Mğkwmmelim
Gece: Üstteki bir kelime mi yoksa random mu anlamadım,
Gece: Çok düzgün atılmış.
Gece: Neyse.
Gece: Aç telefonunu, arıyorum.
Rehberde ismini bulup aradım ve açmasını bekledim. Çaldı, çaldı. Açmayacağına ikna olmuş şeklinde kulağımdan çekecekken telefonu, derin iç çekişlerini duydum.
"Bana ne yapıyorsun?"
"Sana hiçbir şey yapmıyorum." dedim sinirle. Elimde olan bir şey değildi, eğer elimde olsaydı böyle bir duruma düşmesini ben de istemezdim.
"Seni saklama kararıma bir şey demedin, o zaman bunu kabul ettiğin manasını çıkarıyorum." Bir kahkaha attığında derin bir nefes aldım. Sanırım saatlerce dinleyebileceğim bir şeydi kahkahası.
"Bacağıma sürtünen kedinin gözleri senin gözlerine benziyor. Sanırım onu eve götüreceğim." Kelimeler ağzında yuvarlanıyor ve tam amacına ulaşamadan kulaklarıma varıyordu. Bir kahkaha daha attı ve güçsüz bir 'miyav' sesi geldi kulaklarıma. Kedileri severdim ama annem izin vermediği için eve alamıyordum.
"Kedileri severim." diye mırıldandım sessizce. Sarhoştu ve onunla konuşuyordum. Cidden garipti.
"Biliyorum, bazen o cadde kenarlarında sevdiğin kedilerin yerinde olmak isterdim. Bazen değil aslında her gördüğümde. Sen, çok güzel seviyorsun Gece, beni de sev olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim: Gece | Texting
Conto|°Tamamlandı°| 0543*******: Seni yalarsam orucum bozulur mu? Gece: Ne bileyim? Gece: Nihat Hatipoğlu muyum ben? 0543*******: Seni yerim, sıçmam.