8*

58.6K 2.8K 590
                                    

"Sude, abartmıyor musun? Altı üstü sahile ineceğiz." dedim yanımda duran sevgili (!) arkadaşıma. Düğüne gider gibi giyinmişti. Tamam oradaki çoğu kız böyle olacaktı ama yine de yanımda böyle durmasını istemiyordum. Çünkü hiç hazırlanmamıştım.

"Gece, sen hazırlanmayıp direk gelebilirsin kanka ama orada bir sürü kız var ve kendimi onlara ezdirmem." dedi elindeki fırçayı yanaklarına sürterken. Güzel kızdı. Mavi gözleri ve uzun kirpikleri çok güzel görünüyordu. Burun kemerinin üstünde ve yanaklarında çilleri vardı ve o bundan gram rahatsızlık duymuyor aksine onları çok seviyordu. Makyajla kapatmıyordu da.

"Tamam hazırım hadi gidelim." dediğiyle cebimdeki telefonumun titreşmesi bir olmuştu. Yatağımdan kalkıp kapıya yürürken telefonu da açmıştım. Anonim'di.

Sapık: Yavrum çok süslenme,

Sapık: Zaten yeterince yavşak var.

Sapık: Bir de sen daha güzel olunca benim ruh sağlığım iyiye gitmiyor.

Gece: Bana ne .s

Gece: Hem süslenmedim zaten,

Gece: Niye süsleneyim?

Gece: Düğüne gitmiyorum ya.

Sapık: Seni yerim, sıçmam.

Gece: Beni yiyemezsin .d

Gece: Neyse sus da evden çıkayım, Sude ağzıma sıçrayacak.

Telefonumu cebime atıp evden çıkan Sude'ye seslendim beklemesi için. Spor ayakabılarımı ayağıma geçirip evin kapısını arkamdan çektim ve birlikte sahile yürümeye başladık. Çok değil bi' 10 dakika kadar sonra varmıştık da.  Sude direk geçen tanıştığım arkadaşlarının yanına giderken ben de arkasından onu takip etmeye başladım. Yine aynı grup aynı şekilde oturuyordu ama bir kişi fazlaydı. Kısa bir selamlaşmadan sonra Sude'nin yanına oturdum. Telefonum cebimde titreşmeye başlayınca çıkarıp gelen mesajlara baktım. 

Sapık: Görüşürüz gözlerini sevdiğim.

Sapık: Tamam hadi gir seni özledim.

Sapık: Şimdi sen daha 10 dakika geçmedi nasıl özledi diyeceksin ama,

Sapık: Özledim işte.

Sapık: Ya bak karşındaki piç sana niye öyle bakıyor.

Sapık: Vazgeçtim sen bakma ona ekrana bakmaya devam et. 

Gece: Nasıl oluyor da bu kadar dikizliyorsun lan beni?

Gece: Krktm krdşm nbyn?

Sapık: Ne kardeşi be?

Sapık: Tövbe tövbe.

Gece: Dodımawepdowmd

Gece: Hepimiz kardeşiz.

Sapık: Randomların çok güzel.

Sapık: Biliyorum sapık diyeceksin ama,

Sapık: Bana attıkalrını inceliyorum ama halâ anlamlı bir şeye rastlamadım.

Sapık: attıklarını*

Gece: Sapık!

"Selam." Gelen sesle kafamı kaldırıp hemen yanımda duran Buğra'ya baktım. Elimde duran telefonum titreşiyordu halâ. 'Selam' diye mırıldanıp önüme döndüm. Yanımdaki boş yere oturup elindeki içeceğini yudumladı ve masadakilerle tek tek tanıştı. Telefonuma dönüp gelen mesajları okudum.

Sapık: Biliyordum öyle diyeceğini.

Sapık: Aha geldi yine tipine sıçtığım.

Sapık: Yavrum biraz kenara kayar mısın?

Sapık: Ya ben sana o kadar yakın olamamışım ve amına koduğumun biri gelip dibine kadar giriyor.

Sapık: Cidden koyuyor be,

Gece: Sakin ol şampiyon.

Gece Ne atarlanıyorsun hemen,

Gece: Kalbin kırılmasın bak yanaştım Sude'ye doğru.

Sapık: Ya sen benim sözümü mü dinledin az önce?

Sapık: Oha,

Sapık Ohs

Sapık: Oha*

Sapık: Dur bir saniye sevinmem lazım.

Sapık: Ya ben seni yerim, sıçmam.

Anonim: Gece | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin