İyi okumalar, 😘😘😘 bu bölüm kankamaa gelsin❤❤😘😘esma1598 bu arada artık konuşma yerlerini isim ile yazıcam.
Okula varınca direk sınıfa çıktık . Yerlerimize oturduktan bi 2 dakika sonra hoca geldi. Ders matematik dersi ve ben bu hocaya çok pis sinir oluyom. Ya katı buraya ders anlatmayamı gelmiş yoksa ayak ayak üstüne atıp telefonuyla uğraşmaya mı?. Bir türlü çözemedim.
Hoca- Merhaba çocuklar şimdi sizlere 2'şer tane fotokopi vericem sizde onları sessiz bir şekilde çözüyosunuz. Elif gel dağıt kağıtları. Dedi
Gıcık hemen masasına oturdu. Elif kağıdımı verince çözmeye başladım. Hocaya baktığımda telefonda biriyle mesajlaşıyodu. Sınıfta bazı kişiler aralarında konuşuyodular bu sayede sınıfta çok olmasada bir gürültü vardı. Bende kafamı gömüp çözmeye devam ettim. Çantamdaki telefondan saate baktım. Ama telefonu elime aldığım gibi titredi ama titreşimin sesi yoktu. Bildirime baktığımda bizim whatsapp grubundan olduğunu gördüm.
Whatsapp grubu-
1 DÜNYA YAKIŞIKLISI VE 3 GÜZEL😎😎Yakışıklı olmayan yakışıklı 😝= piişştt akıllılar
[ Mert]
biraz kopya versenize😅Arı bokum❤❤= kendin niye çözmüyon hani çok
[Esma]
akıllı çok zekisin ya😒😒Yakışıklı olmayan yakışıklı😝=yha hadi ama bunda bari biraz iyi not aliyim.
Minnoşumm❤❤=her seferinde aynı şeyi söylüyon [Yağmur]
bizde kopya verince iyi alıyosun 😡hiççç boşuna yalvarma.Yakışıklı olmayan yakışıklı😝=yhaa Mina bari sen yardım et. Bak tenefüste 2 tane çukulatalı süt alırım.
Ben= pis rüşvetçi.
Ama olabilir sanki 😉
Teklif kulağa hoş geliyo😅Arı bokum❤❤=yhaa sen banada al bende sana kopya veriyim😁😁. Zaten yapmadığımız şey değil😉😉
Minnoşum❤❤=hayıırrr. Kankalarımı etkin altına alamazsınn. Pis hayin😡😡😠😠😠😠
Yakışıklı olmayan yakışıklı=hahahahahah. Artık çok geç.
Ama sanada çilekli süt alabilirim mesela. ( çocukta para çok galiba 😅😅)Minnoşum❤❤= hayır demem.
Ben=lan hoca fark etcek yeter.
Yakışıklı olmayan yakışıklı = lan boşver bizi fark etmez. Zaten telefonundan kafasını kaldırmaz o😂
Hadin gızlar kopyaya başloyık😈😈
Mina 1,5,8 ,10
Yağmur 2,4,7,13
Esma 3,15,17,19 hadi bu soruların cevaplarını alıyım😉😉Minnoşum❤❤=çok salak ve gerizekalı ve mal birisin 😠😠2-B, 4-E, 7-A, 13-A.
Yakışıklı olmayan yakışıklı= tşk cnm😘
Ben =hiçbirşey demicem.
1-E, 5-C, 8-A, 10-C.Arı bokum❤❤=3,15-C, 17-B, 19E.😒
Yakışıklı olmayan yakışıklı=tişkürler canlar tenefüste ödülleriniz gelecektir😅😉😉
Arı bokum-çevrimdışı
Minnoşum-çevrimdışı
Yakışıklı olmayan yakışıklı-çevrimdışıAhhh Mert yine yaptı yapacağını bu testlerde de kopya aldı. Bu arada hoca bu çözdüğümüz testleri kontrol edip puan veriyo ve yıl sonunda sözlümüze bunlardan veriyo. Telefonu kapatıp önüme döndüm. 30dk sonra zil çaldı bizde kızlarla Mertin etrafını sardık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM~❤ ( TAMAMLANDI )
RomanceSadece masum aşıklar... Bu iki aşık bir zaman ayrılıyor ve tekrar karşılaşıyorlar... Kız tanır ama, oğlan tanımaz... Kız ağlar oğlan tanımadı diye , oğlan ise herşeyden habersiz gülüp eğlenir... En sonunda oğlan kızı tanır ve herşey o zaman başlar...