25. Bölüm

99 55 15
                                    

Bu bölüm bugün doğum günü olan kankacığıma gelsin➡user44788791 İYİKİ DOĞDUN CANIM KANKAM 😚😚❤❤

Zil çalınca mutlu mutlu kantine indim. Tabiki. yanımda Esmayla birlikte. Birer kahve alıp boş bir masaya oturduk. Biz yavaş yavaş kahvemizi içip konuşurken kantin kapısından bana bakan sevgilimi gördüm. Ne güzel bir kelime dimi ya 'Sevgilim' . Yavaş yavaş yanımıza gelirken gülümsüyodu. Tabi bende. Yanımıza geldiğinde benim yanımda olan sandalyeye oturdu.

Emir- naber kızlar, dedi

Esma- iyi işte enişte, dedi ben hala konuşamazken Emir konuşmaya devam etti.

Emir- Esma Mina'ya ne oldu, gülümseyerek bir yere odaklanmış. Minaaa korkutmadan bişi söyle sevgilim. Dedi, Esmada gülerek.

Esma- sevgili olduğunuz zamandan beridir böyle, derstede böyleydi. Dedi ve kahkahasını serbest bıraktı.

Emir- ben şimdi onu kendine getiririm. Dedi ve yanağımdan uzunca öptü, sonrada gıdıklamaya başladı. Ben kahkahalarım arasında konuşmaya çalışırken ikiside bana gülüyodu.

Ben- E..Emir bı.. bıraksa ahaha bırak yaa ,diye gülerken en sonda bıraktı.

Ben - ne yapıyon Emir ya gıdaklanmayı sevmediğimi biliyosun, dedim küçükkende gıdıklamıştı ve bende ona sinirimden 3 gün boyunca trip atmıştım.

Emir- ever hatırlıyorum, 3 gün trip atmıştın. Dedi Esma dayanamayıp tekrar güldüğünde bende güldüm. Zil çalınca ayağı kalktık.

Emir- Sevgiline iyi dersler öpücüğü, diyip dudağını uzatınca gülümseyip yanağından öptüm.

Emir- Ama ben oradan demedim ki. Dedi gülerek arkamı döndüğümde söylenmeye başladı.

Emir- Ödeşicez Mina hanım, öpücem o dudaklarından. Dedi biz merdivenleri çıkıp sınıfa girdik. Off ben bu sevgili olayına hiç alışamadım. Hemde hiç. Sıramıza oturduk hoca geldi.

*************

Bütün gün Emirin beni öpme çabaları ve benim hocaları dinleme çabalarımla geçti. Ders boyu Emiri aklımdan çıkaramıyorum ki yaa. Şimdi ise eve gidiyorum. Esma bi işim var diyip gitti. Emirinde okul çıkışı bi arkadaşının yanına uğraması gerekiyodu ona gitti. bu gün tek başıma eve gidiyorum. Yağmurda yavaş yavaş yağmaya başlıyordu. Eve gidince kapıyı çaldım ama açan yoktu ya yağmurda hızlanmaya başladı ve hava kararıyo.

Annem nerde ya söylene söylene çantamdan anahtarımı ararken ayak sesleri duydum. Arkamı döndüğümde elinde içki şişesi olan bir genç - büyük ihtimal benden bir iki yaş büyüktü- gülere birkeç adım arkamdan bana bakıyodu.

Hızla çantamdan anahtarı bulmaya çalıştım.

Genç - naber güzellik. Napiyosun bu yağmurda. Hasta olucaksın fıstık. Dedi ıyk miğdemin bulandığını hissettim, çünkü çok gevşek bir şekilde ağzını yayarak konuşmuştu. Bana yaklaşmaya başlıyında direk koşmaya başladım.

Çok korkuyordum. Bildiğim yollardan ilerlerken arkama baktım yaklaşıyodu. Mecbur bilmediğim yollardan koşmaya başladım arkama bakıp arkamda olmadığını gördüğümde karanlık bir ara sokağa girdim. Çantamdan telefonu çıkartıp aklıma ilk gelen kişiyi aradım.

Ukala Sevgilimm- aranıyor...

Emir- alo noldu sevgilim benimi özledin. Dedi

Ben- E.. Emir yardım et. Dedim

Emir - Noldu Mina niye yardım ediyim evde değilmisin sen?

Ben- hayır Emir evde değilim ve peşimde sarhoş bi genç var yardım et. Dedim

Emir- nerede olduğunu biliyomusun? Dedi

Ben- hayır Emir. Dedim

Emir- tamam korkma canım konum at hemen geliyorum korkma. Dedi

Ben- tamam arıyorum çabuk gel. Dedim.

Arama sonlandırıldı...

Hemen konum attım. Yağmur bayağı hızlı yağmaya başlamıştı her tarafım ıslandı. Ayak sesleri duyunca sesin geldiği tarafa döndüm. İşte o genç geliyo tekrar. Kaçmaya başladığımda hemen önüme gelip beni duvara attı kavam ve sırtım çok acımıştı. Sonrada bana yaklaşmaya başladı. Çok yaklaşmıştı. Saçımdan bir tutamıyla oynayıp aynı anda konuşmaya başladı.

Genç- neden kaçıyosun. Sadece biraz eğlenicez işte kaçmana ne gerek var canım. Dedi biri onu yakasından tutup çekti. Bu Emirdi gelmişti sonunda.

Emir- sen. Kimden. İzin. Alıp. Benim. Sevgilime. Dokunursun. İt herif, diyip her kelimesinde yumauk attı adam sarhoşluğun etkisiyle bide yediği yumruklarun etkisiyle bayıldı. Emir karnınada tekme atıp hemen bana döndü. Ağlıyordum. Çünkü korktum. Yanıma gelim yüzümü avuçlarının içine aldı. Yağmurda ikimizde çok ıslanmıştık. Saçlarından akan damlaların bir tanesi gözümün altına delince gözlerimi kapadım. Akan göz yaşlarımı silip konuşmaya başladı.

Emir-  ağlama güzelim. Ağlama. Çünkü senin ağlamana dayanamıyorum. Bak yanındayım korkma geldim işte. Dedi gözlerimi açıp gözlerine baktım. Oda baktı sonra gözleri dudaklarıma kayınca hafif yutkundu ve yavaşca yaklaşmaya başladı. Gözlerimi kapattım ve o yumuşacık dudaklarını dudaklarımda hissetim.

Unmarım güzel bir bölüm olmuştur canım➡user44788791
İYİKİ DOĞDUUNN

23.59

İLK AŞKIM~❤  ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin