FİNAL 😊🌈

118 46 31
                                    

Merhaba gardaşlar şimdi ben bu sene 8.sınıf olduğum için annem elimden tableti alıyor ve benimde artık final yapmam gerekiyor bu bölüm son bölüm olacaktır iyi okumalar.

4 yıl sonra...

Evet 4 yıl geçti. Ve hala sevgiliyiz arada tartışmalar oldu ama yinede ayrılamadık. Yarın evleniyoruz. İkimizde çok mutluyuz çok heycanlı zaman. (Ve yazar anlatmaya çalışır. Sadece çalışır...) neyse benim uyumam lazım yarın düğünüm var sonuçta.

Annem- kızım hadi kalk artık düğün gününde bile benmi seni uyandıracağım. Dedi bende hemen gözlerimi açtım yataktan fırlayarak banyoya gittim. Bir güzel banyo yaptıktan sonra hemen üstüme kot şort bide üstüne sweet ( böyle yazılıyordu herhalde) tişort giydim. Sonra ise direk kuaföre gittik ve hazırlıklar başladı.

3 Saat sonra.

Herşey hazırdı gelinliğimi giymiş Emir'in gelmesini bekliyordum.

Gelinliği👇

Bir 10 dk bekledikten sonra Emir gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir 10 dk bekledikten sonra Emir gelmişti. Çok yakışıklı olmuş. Zaten yakışıklı da damatlık ayrı bi hoş olmuş.

Damatlığı👇

Emir- çok güzel olmuşsun Mina, diyip alnımdan öptü bende gülümseyip konuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emir- çok güzel olmuşsun Mina, diyip alnımdan öptü bende gülümseyip konuştum.

Ben- sende zaten yakışıklıydın daha bi yakışıklı olmuşsun. Ah ah ben sana ne zaman bu kadar yakışıklı olmamayı öğreticem . Dediğimde küçük bi kahkaha attı. Sonra beraber arabaya bindik ve düğün alanına doğru yol aldık. Düğün salonuna geldiğimizde arka kapıdan gelin odasına geçtik bi süre sonra Esma gelmişti.çok güzel olmuş

Onunlada hala eskisi gibi çok iyi arkadaşız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onunlada hala eskisi gibi çok iyi arkadaşız. Hatta Esma da Mertle nişanlı 3 hafta sonra onların düğünü var. Hemen Esmanın gözleri doldu ve gelip kocaman sarıldı.

Ben- ama ağlama bak bende ağlarım.

Esma- yok canım sadece silinmeyen makyaj yaptırmıştım onu deniyorum. Dedi gülüp sarılmaya devam ettik. Bir süre sonra birbirimizden ayrıldık ve yanıma oturdu .

30dk sonra.

Emir- hadi aşkım bizi bekliyorlar. Dedi koluna girdim ve birlikte nikah memurunun oraya doğru yürümeye başladık.

Nikah memuru - bila bila bila bula bula bula evet siz sayın Emir Yücel Mina Erdem 'i eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Emir- sonsuza kadar EVET. sonra nikah memuru bana aynı soruyu sordu .

N. M. - siz Mina Erdem Emir Yüceli eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Ben- tabiki Evet eğer istemeseydim niye buradayım. Dedim herkes güldü sonra imzalar atıldı gelini öpebilirsiniz dedi. Emirde alnımdan öptü sonra ise baya yorucu gün oldu.

1Yıl sonra.

Ben - Emir Kumsal ağlıyor ona bak. Dedim

Emir- sen bak benim maçım var maç izliyorum. Dedi

Ben - BEN DENİZE BAKIYORUM ELİM DOLU BAŞLATMA MAÇINA BAK ŞU KIZA aşkım lütfen. Dedim Emirde hemen Kumsalı kucağına alıp susturmaya çalıştı tabi susturamadı ona Denizi verdim ben Kumsalı aldım aldığım gibi sakinleşti. Çocuk ne anlasın maçtaki oyunculardan gitmiş televizyonun önünde oyunculara bak çok iyi oynuyolar diye susturmaya çalışıyordu.

İkiside uyuduğu zaman beşiklerine koydum ve bende etrafı toparlamaya başladım. Ah bu çocuklar olduğundan beri uyuyamadım. Emir mışıl mışıl uyuyordu arada çok sesleri gelse ona kalkıyodu yoksa oda yok. Annemde bizim evde kalıyor şimdi markete gitti çocukalara mama alacak. Esma ve Mert evlendiler onlarında bir oğulları var bizim kızlardan 2 ay büyük. Bu arada evet ikizlerimiz var ve çok yorucular.

Ama önemli değil bu zaman larda geçer artık. Hayatım şuan çok güzel hem sevdiğim adam yanımda hemde iki tane çok tatlı kızlarımız var. Annemde yanımızda kalıyor. Bi babam eksik en mutlu günlerimi göremedi. Belki yukarıdan görüyordur ama bu zamanlarımda yanımda olmasını çok isterdim.

Emir- ne oldu canım. Diyip yanına koltuğa çekip oturttu. Bende omuz silktim ve kafamı göğsüne yasladım. Başıma öpücükler kondururken ağlama sesleri geldi işte bizim maraton başladı tekrar.

Mutlu ve güzel bir son...

Merhaba işte mutlu bir son oldu diyecek birşey bulamıyorum kendinize çooook iyi bakın son bölüme kadar yanımda olan herkese çok teşekkür ederim.

esma1598 seni çok seviyorum canım bu bölüme kadar yanımda olduğun için teşekkür ederim. ❤❤

Duygulandım lannn 😢😢😭😭😔😔

İLK AŞKIM~❤  ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin