İyi okumalar. Hikaye birkaç bölüm sonra final olucak ☺
2 hafta sonra...
Ben- Emir defterimi verirmisin ders çalışmam lazım. Dedim güldü ve kafasını hayır anlamında salladı.
Emir- olmaz birazda benimle ilgilen çok ders çalıştın bu gün. Dedi
Ben- hayır Emir yeni başladım ver şunu. Dedim ve hala vermiyor.
Ben tam ders çalışmaya başlamışken Emir bey geldi çoktan başladığımı zannediyor beyefendi. Bu arada annem sevgili olduğumuzu biliyor 1 hafta önce öğrendi. Yani Emir sayesinde. Bi anda tuttu elimden annemin karşısına geçip " biz sevgili olduk annecim" dedi ve annem ise şöyle tepki verdi;
"Ay ben biliyodum zaten olucağınızı hallerinizden belliydi" diyip gülmüştü sonrada ikimizede kocaman sarılmıştı.
Ben- tamam Emir ders çalışmiycam ver şunları kaldıriyim. Dedim kafasını iki yana salladı.
Emir- önce söz. Söz ver bakim. Dedi bıkkınlıkla nefes alıp verdim.
Ben- tamam söz ver şu kitapları kaldıriyim sonra beraber dışarı çıkalım. Dedim sonunda kitapları masanın üstüne bıraktı ve kapıdan çıkmadan önce son sözlerini söyledi.
Emir- üstüne düzgün birşeyler giy aşağı gel. Dedi özellikle 'düzgün ' kelimesini bastırarak söylemişti. Ama ben istediğimi giyerim sonuçta.
*****************
Üstüme birşeyler giyip saçlarımı taradım.
Üstüne giydikleri👇
Bütün işim bitince odamdan çıkıp aşağı indim. Annem mutfakta birşeyler yapıyordu gittim yanağından kocaman öptüm.
Annem- oo nereye kızım yoksa Emir damadımla dışarımı çıkacaksınız? ( sen ne kadar zeki bir annesin ya xjsjsjdlx tm sustum) dedi gülümseyip kafamı salladım.
Ben - evet anniş hadi bay bay. Dedim ve kapının oraya gidip beyaz ayakkabımı giydim.
Kapıdan dışarı çıktığımda Emir arkası dönük duruyordu. Bende koşup arkasından sarıldım. Döndü oda sarılmama karşılık verdi. Sonra da ayrılıp üstümü bi süzdü kaşları hafifçe çatılırken konuşmaya başladı.
Emir- Mina sana düzgün bir şeyler giy dediğimde ne anladın canım? Dedi
Ben- ya ama aşkım sen benim rahat giymeme izin vermezsen olmaz kii. Dedim kaşları düzelirken hafif tebessümle konuşmaya başladı.
Emir- sen bana aşkım mı dedin? Dedi
Ben- evet. Dedim
Emir - birdaha söylesene. Dedi gülümsedim haha amacıma ulaşıyorum.
Ben- aşkımmm. Dedim oda güldü ve elimden tutup peşinden sürüklemeye başladı. Birlikte baya yürüdükten sonra lunaparka gelmiştik hemen kapının orada kartı doldurduk sonrasında ise içeri girip yürümeye başladık.
Ben- Emirrrr gondola binelimmi? Dedim gülümsedi ve konuşmaya başladı.
Emir- eminmisin? Bak sonra başım döndü inelim midem bulandı inelim filan kabul etmiyorum. Dedi kafamı ' tamam ' anlamında salladım. Kartı geçirip yerlerimize otururken Emir en kenara oturalım dedi manzara süper dedi tamam dedim ama şöyle birşey var gondol çalıştıktan sonra çok kötü oldu. Manzara güzel ama sorun aşağı inerken içimizden birşey alınıyormuş gibi olmasındaydı çok kötü bir his. Bide yukarı çıktığımızda tam dik oluyodu. Ve çok korkunçtu. Makineden indiğimizde Emir kahkaha atmaya başladı bile.
Emir- çok komiktin sevgilim ama kulağımın zarını patlattın. Dedi sonra beraber eğlenmeye devam ettik.
Lunaparktaki eğlencemiz bitince Emir önce beni evime bıraktı sonrada kendi evine gitti. Bende yemek yiyip pijamalarımı giydim ve yatağa yattım birsüre uyuyamasamda sonunda uyudum.Yb geç gelebilir özür dilerim bu aralar aktif olamayacağım kendinize iyi bakın😘😘😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM~❤ ( TAMAMLANDI )
Любовные романыSadece masum aşıklar... Bu iki aşık bir zaman ayrılıyor ve tekrar karşılaşıyorlar... Kız tanır ama, oğlan tanımaz... Kız ağlar oğlan tanımadı diye , oğlan ise herşeyden habersiz gülüp eğlenir... En sonunda oğlan kızı tanır ve herşey o zaman başlar...