"şeni şeviyoyum babaycık "

21.1K 948 1K
                                    

Yatağımda, tam solumda yatan bu ufaklık ,öylesine acılar çekmiş ki..

Sex oyuncağı olarak alındığı evde bir çok kişinin eziyetine uğramış. Dövmüşler, taciz etmişler, onunda bir canlı olduğunu, bir çocuk olduğunu unutmuşlar. Bana bunları anlatırken gözyaşlarını gizlemek için başını öne eğişi, kulaklarını düşürüşü, acı içindeki sesi...

Bunlara dayanamadım. Sarıldım ona. Daha sonra yatağıma getirerek hemen yanıma yatırdım. Bir kaç saatte bana nasıl güvendiğine hala anlam veremesemde belli etmeyerek sakince uyuttum pembe şeyi.

Uyuduğuna emin olduktan sonra komodinin üzerinden telefonumu alarak arama motoruna" kedi çocuklar " yazdım.

Woah bu çok farklı bir tür. Bu canlılarla ilgili bir çok makale okudum. Şimdi Jimin her ay yaş atlayacak sonra 18 yaşına gelecek ve daha sonra normal bir yıllık gelişme gösterecek. Böyle düşününce yanımda yatan bu pembe şey sadece 4 aydır yaşıyor .
Aman tanrım..

"Bilim adamları tarafından yalnız insanlar için bir yatak arkadaşı olmak amacı ile üretilmişter yani doğalarında insanlar ile ilişkiye girmek var. Ama bazı aptallar bunu tecavüz ile karıştırarak onların psikolojisini küçük yaşta bozuyor. Okula gitmek, yemek yemek, uyumak yada tuvalete gitmek gibi ihityaçları normal insanlar gibi olsa da iç güdü konusunda çok daha farklılar.

Bir kedi çocuk sahibine çabucak bağlanır. Onu karşılıksız sever. Ne olursa olsun. Ama ne yazık ki onların da dolduğu tek bir konu var . Sahiplerinin onları başkalarının yanında küçük düşürmesi. Eğer bir kedi çocuğunuz varsa sakın bir başkası yanında ona zarar vermeyin ve üzmeyin. İşte bu karşılıksız sevgilerini mahveder ."

Demek Jimin bu yüzden sahibinden nefret ediyordu. Onu dövse bile hala onu sevdiğinden bahsetmişti. Ama bir gün sahibininin arkadaşları ve sahibi onu taciz etmeye kalkmıştı. Bu sondu onun için.

Kediciğime döndüm, ve saçlarına bir kaç öpücük kondurdum.

Henüz 20 yaşındaydım. 14 ay sonra Jimin 18 taşına basacaktı. Bende o zaman 21 buçuk yaşında olacağım. Kafam o kadar karışık ki. Ben üniversite okumadım ama onun okuması gerekli bu yüzden ona ben liseyi öğretmeliyim. Ama bir ayda bir dönemi öğretemem ki tanrım daha ilk okul ya orta?

Kafam mal oldu . Bu sefer arama motoruna kedi çocuklar eğitimi yazdım.

"Kedi çocuklar 18 yaşına kadar yani ilk -orta okul ve lise bilgilerini tamamen barındıracak şekilde üretiliyor. Kediniz üniversiteye gitmek zorunda değil. Onlara siz bakacaksınız ne de olsa. Onları çalıştırmamalısınız çok çabuk yorulurlar. İyi bir sahip olmak bunu gerektirir. Ama eğer kedinizin daha bilgili ve daha iyi bir birey olmasını istiyorsanız beraber bir hedef koyup onu üniversiteye gönderebilirsiniz. Bu konuda kedinizin kararları çok önemli.

Topluma karışması faydalı olacaktır. Her zaman onun yanında olun.

Mutlu ve kedili günler!! "

Makaleyi yazan kişi oldukça değişik galiba.
Herneyse şimdi bu ufaklık her boku biliyormu. Bilim kendini aştı.

Kendi kendime gülmemle beraber Jimin bana doğru döndü ve ağazını şapırdatarak uyumaya devam etti.
Kocaman yanakları her hareketinde sallanıyordu. Eğilip bir öpücük kondurdum ve telefonumu bırakarak yanına kıvrıldım..

..

Sabah uyandığımda ilk işim yanımı kontrol etmek oldu ama tamamen boştu .
Hızlıca ayağa kalktım ve yatağın altı dahil tüm odayı kontrol ettim ama yoktu. Odadan çıkar çıkmaz alt kata inmek için merdivenlere yönelmiştim taki lavabodan gelen ağlama sesine kadar. Koşarak oraya gittiğimde karşılaştığım manzara öylesine komikti ki.

Cat Boy Park *jikook* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin