Aman tanrım bu ağrı da ne? Kafamdaki ağır ağrıyla gözlerimi açtım. Ellerimi başımın arasına alarak oturur pozisyona geldim. Oturduğumda, kafamdaki ağrıdansa çok büyük bir sorunum olduğunun farkına vardım.
Altımda sadece boxer la koltukta uyandığıma göre ve hatırladığım tek şey içtiğim olduğuna göre.. Aman tanrım ben Jimin e bir şey mi yaptım. Ona zarar vermiş olabilir miyim ? Bu kafamdaki düşüncelerle hemen ayağa kalktım.
-Jimin ! Jimin -ah nerdesin?
Adını salona haykırmamla ve üst kata çıkmamla bir hıçkırık sesi duydum.
Jimin ile kaldığımız odadan geliyordu. Korku ve endişe tüm bedenimi esir alırken hızlıca odanın kapısını açtım. Kapıyı açmamala yatağın yanına oturmuş ,dizlerini kendine çekmiş olan ufağım başını kaldırdı. Gözleri kan çanağına dönmüş, kızarmış burnuyla karşılaşınca ilk bir kaç dakika transtan çıkamadım.
Hemen yanına koşmak için adım atmıştım taki bebeğim ayağa kalkıp sinirle
-yanıma yakyaşma piş sahip !! Diyene kadar.
Galiba gerçekten kötü haltlar yedim. Ama ne olabilir ki.
-Bak bebeğim dünü hatırlamıyorum ama her ne yaptıysam özü--
- O kayının dudaykları menimkinden tatlı mıydı ha ?
Bütün dece öptüyüne göre.Tekrar ağlamaya başlayan bebeğimle kafamdaki şimşekler bir anda çarptı.
Ben ne yaptım ya.. Resmen çocuğun yanında karıyı halletmişim. O kadar üzgünüm ve pişmanım ki. Ama nerden bileyim ya . Sikeyim .
-B-bak bebeğim sana yemin ederim ki kafam yerinde değildi. Ben bir tek seni seviyorum, bir tek senin dudaklarını seviyorum. Lütfen bana kızma.
Yatağına yüz üstü yatmış olan bebeğimin yanına oturdum.
-Ş-şaphip b- ben ne kadar üjüldüm biliyoy musun?
Dün şeni aradığımda şeni çook özlemiştim.Söyledikleriyle gözlerim dolarken o da bana bakmıyor arada sırada hıçkırarak konuşuyordu.
-sonra b-bana kıjdın. Hem de o piş kayı bana sırıtıyken. Küçük düştüm. Utandıym. Beni sevmediğini düşündüym. Sonra çok ağladım. Acaba ne yaptıym diye. Ş-şonra geldin. Ama b-bana b-ak-kmadın b-ile.
O kadar şiddetli ağlamya başlamıştı ki gerçekten onu üzdüğümü fark ettim. Yanına yatıp arkadan sarıldım
-Ağlama bebeğim. Yemin ederim ki kendimden nefret ediyorum. Seni o kadar seviyorum ki bunu anlayamazsın. Eğer bir kere yüzüme baksaydın dün sinirim yüzünden zarar gördüğümü anlardın. Sana sinirli değildim. Olmam da . Olamam sen benim biricimsin .
Ben gözlerim dolu dolu bunları söylerken. Yavaşca arkasını döndü. Gözümün halini görünce ağzından bir hıçkırık daha çıktı. Elini yüzümde gezdirirken benim bir elim de ufacık belindeydi.
-B-baycık b-ben üzgünüm. B-beni çok üzdün. Gözün için de üzgünüm.
Bunları söyleyip yataktan kalkıp banyoya ilerleyince bende kendi kendime sövüp durdum.
Tanrım beni affet.
Hemen aşşağa kata inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltı hazırlanınca salonu toparladım ve alt kattaki duşa girdim.
Belimde havluyla çıkınca, Jimin in hala aşşağı inmediğini anladım.
Üzerimi giyinmek için yukarı çıkınca, Jimin le kapının önünde karşı karşıya geldik. Yüzüme dik dik bakıp
"Niye yışandın ki Şunkok.Şenin vişüdun artık kiyli jaten"
"Sen bunları nerden duyuyorsun bakayım bilmiş şey? "
"Şeyn beyi aldattıyından beyi. "
"Ya sevgilim benim, biricik bebeğim özğr diledim ya "
Onun boyutuna inerek ellerini tuttum. Bir anda işaret parmağını çıplak göğüsümde gezdirmeye başladı. Lanet olsun ki bu beni etkiliyor.
"Jungkook -ahh başım ağyıyor bu gece oymass"
" Lan sen nerden öğrendin bunları çıldırıyo--"
Bir anda beni kendine çekmesiyle şok oldum.
"Sana küstüm " deyip bir anda uzaklaşarak aşşağı kata koşmaya başladı.
"Dikkat et ah- düşeceksin " altımdaki şişliğe bakarak bağırmaya çalıştım ve sonra giyinmeye çalıştım. Azcık zor da olsa.
Aşşağı kata indiğimde Jimini televizyonun karşısında
"Aşkı memenu izlerken buldum. Hemde yapış yapış öpüşme sahnesi varken. İşte şimdi sabahki hareketleri nerden öğrendiği belli oluyordu."Hey "
Seslenmemle panikleyip kumandayı eline alınca kanalı değiştirmek yerine sesini açtı. O daha da kızarırken ben hemen televizyonu kapattım. Kıpkırmızı kesilmişti.
Fırsattan istifade hemen yanına oturup ellerini tuttum.
"Bu sikimsonik olayı görmezden gelmemi istiyorsan beni affetmelisin. Aksi taktirde sana ceza vereceğim ve seni utandırıp duracağım."
"Ama şen beni çok üjdün. "
"Bende üzgünüm bebeğim yemin ederim. Bir daha olmayacak sana söz veriyorum. Sen benim biricik bebeğimsin. "
Yüzüme öyle bir bakış attı ki. Oracıkta eriyecektim. Elimin tekiyle kulaklarını kaşırken tekar "söz veriyorum bebeğim " (yalaaan) dedim.
O da hemen boynuma atlayıp sıkıca sarılmıştı.
En sonunda barıştık. İşte benim bebeğim. Yaşasın aşkı memnu ~
..
-ehm bebeğim bir şey soracağım. Acaba bu, gün lunaparka mı gitse-
-YÜNAPARK YÜNEPARK MEN GİTÇEEEM BABAYCIK ŞENİ ŞEVİYORUM.
Bu tepkiyi vereceğinden emindim. Hemen
-sandalyesinin el verdiği kadar. - boynuma sarıldı.- Yemeğimizi yiyelim ve gidelim aşkım .
Bütün dişlerini göstererek güldüğünde içimde geçen fırtınaları es geçerek burnundan makas aldım.
Bu, gün harika geçecek hissediyorum.
.
.
.
Diğer bölümde jimin 10 yaşında olacak sıkıldım küçük halinden bişey yapamıyolar dklslslslc. Neyse birde şu Jimin i üzdü, ya ilerki bölümlerde verdiği söz falan ortaya çıkıcak yani bu olay tamamen bitmedi.
Baya spoi verdim. Neyse sizi seviyorum ~