"ne sex isim mi ?"

14.3K 651 378
                                    

Durduğum benzinliğin tuvaletinde işimi hallettikten sonra, markette olan bebeğimin yanına gittim. Cipslere uzanmış 3 paket kucağına aldıktan sonra, arkasını dönmüş ve beni görmüştü. Utanarak başını eğdi . Yanına vardığımda hala yere bakıyordu.
Bir elini kavradım ve üzerine öpücük kondurdum.

-Benden utanmana gerek yok. Bunu sana söylemiştim.

- B-ben benim elimde değil baba.

Baba demesiyle yine sinirim tepeme çıkınca elini bıraktım ve kasaya giderek parayı ödedim. Tekrar arabaya yerleştiğimizde sonunda yola çıkmıştık.

Kısa bir süre sonra piknik alanına vardığımızda gözleri şaşkınlıktan kocaman açılmıştı. Çünkü gittiğimiz yerde kimse yoktu. Sessiz bir ormana gelmiştik . Ve ben onu elinden tutarak sürüklerken gördüğü göl ile beraber ağzından çıkan şaşkın nidaları onu çok tatlı kılıyordu.

Büyük bir ağacın altına geldiğimizde elimdeki sepetten bir örtü çıkarrtım ve yere serdim.

-aman tanrım babacığım burası çok güzel.

- evet meleğim.

O güzel dişlerini göstererek güldü ve elimi bırakarak yere oturdu. Bende karşısına oturduğumda, gün ışığının vurduğu yüzü, kuş cıvıltıları ve suyun sesi o kadar güzel birbirine karışmıştı ki cennette hissediyordum.

Seppeteki hazırladığım yiyecekleri yere serdikten sonra atıştırmaya başladık.
Karşımda oturduğu için rahatsız hissettim ve yanına gidip, arkadan sarılıp onu bacaklarımın arasına aldım.

İyice kendime yasladığımda o da başını geri atarak omzuma koymuştu. Gözleri kapalıydı ve dolgun dudakları da kirazın suyuyla ıslanmıştı. Karnımda bir kıpırdanma oldu ve gelen o hisle bir anda dudaklarına kapandım. İlk önce ne olduğunu anlamasa ve gözlerini açsa da sonradan gözlerini kapatarak karşılık vermeye başladı. Bu kadar çabuk karşılık vermesine şaşırdığım için bende kısa bir süre için gözlerimi açıp kapatmıştım.

Ben onun alt dudağını ısırıyor, emiyor eziyet ediyorken o da sanki her gün birisiyle öpüşüyormulcasına profesyonelce üst dudağıma aynılarını yapıyordu.

Sonunda nefessiz kaldığımızda bana döndü ve bacaklarımın üzerine oturdu ve bizi tekrar bi öpüşmenin içerisine sürükledi. Araya dillerimiz girdiğinde daha ileri gidersek kendimi tutamayacağım aklıma geldi ve şıpırtılı bir ses çıkararak ayrıldık. Daha fazla öpmek için ileri doğru uzandığında dudaklarına saniyelik bir öpücük kondurup geri çekildim.

Şimdi yüzümün dibinde dudakları şişmiş ve kızarmış, yanakları al al olmuş bir melek duruyordu.

Ufak öpmeme şaşırmış olacak ki gözlerini açıp biraz geri çekildi. Bu haliyle o kadar komikti ki. Az önce ne yaptığımız aklına gelince kollarını boynumdan çekti ve kucağımdan inmeye çalıştı ama izin vermedim.

Hala kucağındayken ve başı eğikken konuşmaya başladı.

- bunu neden yaptın baba?

-hah sadece ben bir şey yapmışım gibi konuşma sana kalsa sonumuz yatakta bitecekti.

Koca bir kahkaha patlattığımda yanakları daha da kızarmıştı.

-Ne kadar yanlış ne kadar doğru bilmiyorum ama sana aşık oldum Jimin.

Bir anda ciddileşip söylediklerimle şaşkınca yüzünü kaldırıp bana baktı  . Gözleri dolmuştu. Ulan yine bok edip yanlış bişi mi dedim derken konuşmaya başladı.

-B-benimle dalga geçme. Neden yapıyorsun tüm bunları?

-Ya balım dalga falan geçmiyorum aşık oldum işte sana.

Yüzünü avuçlarıma alıp başını kaldırdım ve bana bakmasını sağladım. Yüzünden damlalar dökülürken bana sıkıca sarıldı .

-Bende ,bende sana aşık oldum hyung.

Hay anasını ya bi hyung demediği kalmıştı onu da söyledi.

-Ben b-ben yanlış yada doğru bilmiyorum .beni sen büyüttün ama duygularıma engel olamıyorum. Benim için bir sahipten, babadan çok daha farklısın. Çok daha özelsin. B-ben seni çok seviyorum.

Bir anda boynumda ağlamaya başladığında onu sakinleştirmek için sırtını okşuyor ve saçlarını öpüyordum .

-Sakin ol bebeğim. Bende seni seviyorum. Aynı duyguları ikimiz de yaşıyoruz. Seni asla bırakmayacağım . Sen çok özelsin. Ağlama artık.

-Çok mutluyum hyung. O-o kadar mutluyum ki

Biraz daha sakinleşince onu kendimden ayırdım ve yüzüne baktım. Bana kocaman gülümsemişti.

-E e hyung biz şimdi neyiz?

-Beni sevdiğine göre, ve bende seni sevdiğime göre sevgili oluyoruz ㅋㅋ

-Aman tanrım hyung

Tekrar boynuma sarılıp ağlamaya başladığında kesinlikle reglr olduğundan emindim.

-Jimin bebeğim regl misin acaba ? Her ota boka ağlıyorsun. Bide hyung hyung deyip sinirimi bozma . Daha sex bi takma isim bul.

-Ne sex isim mi?  J-jungkook ayıp.

-Ayıp mı ㅋㅋㅋ Sensin ayıp

Ben hunharca gülerken yüzüme şaşkın şaşkın bakıyordu.

Onu kucağımdan yanıma aldım ve yatıp onu omzuma yatırdım. Hemen kollarını bana sarmıştı.

-Sana ne demeliyim?

-Aşkım, sevgilim, canım falan demeni istemiyorum. Babacık de bana. Ağzına çok yakışıyor.

Annskm böyle diyince de çok fesat oldu. Aman aman kalkma sakın küçük ceykey.

-Peki babacık. Sen bana ne diyeceksin.

Parmağıyla karın kaslarıma şekiller çizerken sormuştu  .

-onu da yatakta öğrenirsin Jimin-ah

.

Azcık bok bi bölüm ama napıyım yahu. Bundan sonra söz haftada bir bölüm. Sizi seviyorum aşklarım ^^

Cat Boy Park *jikook* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin