Finall (smut)

13.3K 539 99
                                    

Yüzüme vuran güneş ışığı beni rahatsız etmeye başladığında gözlerimi araladım ve sıkıca sarmalamış olduğum bedene iyice sokuldum.

Bana arkası dönük olduğu için ensesine bir sürü öpücük kondurdum. Ben öptükçe onun kedi mırıldanması artıyordu.

-ıhmm babacığım. Uyandırma beni uyuyacağım daha

Uyku mahmurluğu ile söyldiği kelimeler içimi hoşnut etmişti. Elimi pijamasından içeri soktum. Belini okşarken boynuna sıcak nefesimi vererek fısıldadım.

- Ama uyanmazdan keni kendimi halletmek zorunda olacağım bebeğim.

İlk olarak ne dediğimi anlamadı ama kendimi iyice ona yaklaştırdığmda arkasındaki büyüklük nedeniyle irkildi.

Belini daha belli okşarken aynı zamanda ensesini öpüyordum. Ben öpücüklerimi ıslaklaştırırken o da kendini bana sürtmekten çekinmiyordu.

Yanaklarının kızardığına yemin bile edebilirim..

Mırıldanmaları inlemeye dönüştüğünde yeterince sertleşen ben daha falza dayanamadan onu altıma aldım. Dudaklarına yapışacakken araya elini koydu ve fısıltıyla :
-canımı çok acıtma babacık

Tek bir kelime etmeden dudaklarına yapışıp hızlıca ve sertçe öpmeye başladım onu.

Kuyruğu bacaklarının arasından çıkmış bana değiyordu .

Sertçe öpüşürken sürtünmelerimiz arttı. Doğrulup kendi üsütümü çıkarırken yaramaz kediciğim parmağıyla bakstırımın lastik kısmını çekip bırakıyordu.
Dudağını yalayıp ısırıyor kur yapıyordu.

Altımdaki şortu da bir hamlede çıkarıp attıktan sonra onun üstündeki thısortu yırttım ve açılan yerleri öpmeye emmeye başladım.

Bu kadar sert , hızlı ve sabırsız olmama şaşırsa da ve ayak uyduramasa da ben dayanamıyor, onunla yanıp tutuşuyordum.

Dilimi ağzının her köşesinde gezdirirken kalın dudaklarını emmeyi bırakmak istemiyordum. Altımda kalan küçük bedenin bişey yapmak istediğini anladım ve ona izin verdim.

Beni altına aldı ve gözümün tam içine bakarak penisimin tam üzerine oturdu.
Ellerini göğüslerime koyarak üzerimde dairesel hareketlerle, gözleri yarı baygın sürtünmeye başladı. Şimdiden terlemiş saçları alnına yapışmıştı. Ben bu görüntüye nasıl dayanacağımı düşünürken biraz havalandı ve bakstırını çıkardı.

Benimkine elini attığında onu altıma alarak kendi bakstırımı çıkardım . Şimdi ikimizde çırılçıplaktık.

Tekrar her yerini öperken kendimi ona yasladım. Çok cesurca davranıyordu. Bi anda belini kaldırarak beni biraz içine aldı ama hemen geri çıktı çünkü daha hazırlamamıştım bile.

Acıyla yüzünü buruşturduğunda iki parmağımı ağzına yolladım ve emmesini sağladıktan sonra iki parmaklarımı içine yolladım.

Yüzü acıdan zevke dönüşene kadar parmaklarımla onu alıştırdım.

Sonra bir anda içine girdim. İkimizden de büyük bir inilti koptu. Ve şimdi asıl kısım geliyor işte.

Onu sertçe becermeye başladım. Vücudumdaki tüm tüyler diken diken olmuştu. Kasılıp gevşeyen dar deliği o kadar tatlıydı ki sonsuza kadar bunu yapabilirdim.

İkimizden de tek kelime çıkmıyordu.
Sadece inliyor anın tadını çıkarıyorduk.
Alnına koyduğum öpücüklerle  aynı yatakta saatlerce seviştik..

Cat Boy Park *jikook* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin