Бях облечена с клин и туника, която по нищо не наподобяваше спортните тениски, с които си се представях в някой фитнес. Но и тренировката ми не беше дори близо до представите ми за такава. Може би ако си бях взела човек инструктор, нямаше да намразя окончателно всяка една минута, в която Елион стоеше изправен и ме подканваше да направя това и онова движение отново.
- Може ли да спрем? - попитах, облягайки ръце на колената си.
Ако предния ден в Елион беше имало някаква приятна, закачлива нотка на нормалност, то днес не можех да го гледам повече.
- Не - сурово отвърна той и се доближи, скръстил ръце. - Май не сте в добра форма, принцесо.
Стрелнах го с отровен поглед и се изправих, за да мога да го гледам в очите колкото височината ми позволяваше.
- И това го отбелязваш сега? - изимитирах жеста му.
Елион покри внимателно една усмивка. Стиснах устни от раздразнение. Някак не си бях представяла първата ми тренировка като бягане в градината. В един момент не само не можех да дишам, но и краката не ме държаха. А проклетият елф не изглеждаше дори задъхан.
- Отново - заповяда учителя ми.
Измъчено простенах и се обърнах към странното чучело, което Елион беше стоварил пред мен със заповедта да покажа какво умея. Раздразнено замахнах да ударя макета пред мен, но елфа светкавично се стрелна и хвана юмрука ми, преди да е имал съприкосновение с твърдата кожа.
- Не го правиш правилно - поклати глава той.
Пръстите му около китката ми бяха приятно топли и изненадващо нежни.
- Замахваш да удариш с показалеца и средния пръст. Така само ще се нараниш - изцъка недоволно с език Елион.
- Тогава как да го правя? - троснато попитах.
- Свий пръстите така - той внимателно нагласи правилната подредба на пръстите ми в юмрук, - и замахвай с кокалчетата на средния пръст и безименния.
Сведох поглед към дългите му и тънки пръсти, обвиващи моите. После се опитах да преглътна червенината, която напираше да избие по бузите ми. Дръпнах ръката си и я допрях до гърдите.
- Мислех си, че ще ме учиш да боравя с меч или нещо такова - гласът ми издаде смущението ми, въпреки че се опитах да звуча нагло.
ESTÁS LEYENDO
Дълбоко в дебрите
FantasíaДълбоко в дебрите има тайно кралство ... Дълбоко в дебрите има една принцеса, намерила куража да се завърне ... Дълбоко в дебрите има един полуелф, разкъсван между дълга и любовта си ... Дълбоко в дебрите има един крал, готов на всичко, за да опази...