5

11.2K 892 421
                                    

"Gel Serker bak, müstakbel damadımız yine yarrağı yedirmiş bizimkine." Doğukan babamın yüzümdeki morlukların üzerine parmağıyla baskı uygulaması yetmezmiş gibi bir de bana ölümcül bakışlar gönderiyordu.

"Oğlum, evladım, kuzum benim, babasının minik kuşu, birisini seviyorsan bu ondan dayak yemeni gerektirmiyor. Ben bile canımın güvenliği için sana pek yaklaşmıyorum, sen gidip elin oğlundan dayak yiyorsun."

"Üflesen uçar lan o." Serker babamın konuya dahil olmasıyla derin bir iç çektim.

"Anonim de öyle diyor."

"He gelelim şu anonim meselesine." derken Doğukan babam ciddileşmiş gibi yüz ifadesine bürünüp bana döndü. "Erkekti o değil mi?"

"Sanırım." dedim düşünmeye devam ederek. "Sormadım ama öyledir."

"Şu amına koyduğumun evinde hiç mi bir kızla ilişki yaşayan yok?"

Serker babamın sorusuna karşılık Okyanus'un "Ben?" demesiyle üçümüz de aynı anda göz devirdik.

"Bir dur kızım ya ortalık zaten karışık."

Bir süre boyunca hepimiz sustuktan sonra aklıma gelen şeyle telefonumu çıkardım. "Ya siz engelleme demiştiniz de ben bu çocuğu engelledim ya."

"Neden engelledin, manyak orospu çocuğu seni?"

"Aksele kötü kötü şeyler diyordu."

Okyanus bana iğrenerek baktıktan sonra "Bu ne biçim yumuşak yumuşak hareketler, kendine gel senin boyun 1.95." dediğinde hiç oralık olmadım.

Söz konusu Aksel'di yani.

Minik yumruklarına kurban olduğum.

*

Deniz: Sen Aksel'in beni döveceğini kimden duydun?

Bilinmeyen numara: Demek kıyamadın kaldırdın engelimi :')

Deniz: Gevşeme hemen soruma cevap ver.

Bilinmeyen numara: Şey...

Bilinmeyen numara: Tayfasıyla konuşurken duydum.

Deniz: Bad boy hikayesi mi yazıyoruz ne tayfası.

Deniz: Aksel'in tayfası vardı da ben mi bir şey kaçırdım?

Bilinmeyen numara: Duydum işte oğlum sana ne?

Deniz: Tamam nereden duyduğunu geçelim, neden bana iyilik yapmaya çalıştın?

Bilinmeyen numara: Aksel'de boşu boşuna dayak yemene dayanamıyorum.

Bilinmeyen numara: Çocuk sırf ona 'Bana vuramazsın ki' dediğin için her gün dövüyor seni.

Deniz: Peki bunu nerden bildiğini sorabilir miyim?

Bilinmeyen numara: D U Y D U M İ Ş T E

Bilinmeyen numara: S A N A N E

Deniz: Bana neden yazıyorsun?

Bilinmeyen numara: Yalnız hatırlatayım bugün yazan sensin?

Deniz: Neyi sorduğumu gayet iyi anladın, konuyu saptırma.

Bilinmeyen numara: Bazı şeylerden emin olmadan bu konuda bir şey demek istemiyorum.

Bilinmeyen numara: Biraz daha sabret ayıcık.

AYI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin