Önceki bölümün devamı.
"Ayça kızım, arkadaşlarını odana götürsene?"
Turgut amcanın söylemesiyle Ayça da sanki dünden beri bu anı bekliyormuş gibi hemen ayağa kalkarak "Hadi gelin." dedi Okyanus'la ikimize bakarak.
Ayça'nın odasına giden yolda "Can ne zaman gelir?" diye sordum Ayça'ya yönelerek.
"Ay bilmiyorum ki." dedi cıyak cıyak ses tonuyla. "Aslında birazdan gelmeli abim."
"Siz gidin odaya ben tuvalete gidip hemen geri döneceğim." Okyanus'un şimdi tuvalete gitmesi çok sırasızdı çünkü Ayça, odada baş başa kalmak isteyeceğim bir kız değildi.
Sen beni koru, Allah'ım.
Odaya girdiğimiz az korktuğum başıma gelmişti. Ayça beni duvara itip bedenini bedenime yaslamıştı.
Harbi nasıl itmişti lan bu beni bir buçuk metre boyuyla?
"Ayça ne yapıyorsun, amına koyim?"
"Seni özledim, sevgilim."
Lan biz ne ara sevgili olduk?
Kasıklarıma sürtünmesiyle bedenimin verdiği tek tepki gözlerimin devrilmesiydi. Alt takımda ufacık bile hareketlenme yoktu.
Ayça elini bacak arama attığında "Lan ne yapıyorsun?" diye fısıltıyla bağırdım.
"Ama bu kalkmıyor?"
O tiple zor Ayça'cığım.
"Amına koyim bayram ziyaretine geldik neden kalksın?"
Okyanus'un aniden odaya dalmasıyla ne yapacağımı şaşırarak bir kez daha gözlerimi devirdim.
Bir gün gözlerim yerinden çıkacaktı.
Okyanus bizi o halde görünce yüz ifadesinde koaman bir hayal kırıklığıyla Ayça'ya baktı.
Haydaa...
Hiçbir şey demeden odadan çıktığında ben de bahane olsun diye peşinden koştum.
"Okyanus bekle."
İkimiz de evden çıkınca babalarımız şaşırmış olacak ki peşinizden geldiler. Ne güzel buradan da kurtulmuştuk.
"Ne oluyor lan?" diye bağırdı Doğukan babam.
Okyanus arabımızın yanında sinirle soluduğunda babamlar arabaya bindi ve biz de zaman kaybetmeden bindik.
"Oh be, sıkılmıştım zaten." dediğim zaman Okyanus bana öyle bir bakış attı ki susarak camdan dışarı baktım.
"Biriniz anlatacak mı ne olduğunu?" diye sordu Serker babam.
"Baba ben tuvalete gittim, odaya dönünce bir baktım Ayça şu malı duvara yaslamış elini de şeyine koymuş. Ben de sinirle çıktım işte evden."
Doğukan babamla Serker babam kendi aralarında bakışıp kahkaha attığında biz de Okyanus'la anlamayarak birbirimize baktık.
"Sana da tanıdık geldi mi Doğukan?" diye sordu Serker babam gülmeye devam ederek.
"Evet. Devamı da çok güzeldi."
Bir süre daha gülüştükten sonra Doğukan babamın "Evet, şimdi de Batuhan'lara." demesiyle heyecanla gözlerimi açtım.
İçimde bir şeyler yine kıpır kıpır olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYI
Short StoryHer şey ailecek babamın çocukluk arkadaşı Turgut amcanın evine Ankara'ya gitmemiz ve benim oğulları Özenç ve Özgür ile tanışmamla başlamıştı. Yoksa onlarla daha önceden de tanışıypr muyduk? İşte bu konu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Send Me Nudes...