Η πόρτα άνοιξε και η νοσοκόμα μπήκε στο δωμάτιο βιαστική βάζοντας το πρωινό μου στο κρεβάτι, κοιτάζοντας με τρομαγμένη για το συμβάν που έγινε χτες.
《Μπου!》
Εκεινη ούρλιαξε και έκανε μερικ- όχι,εκανε πολλααα βήματα πίσω πέφτοντας κάτω με την μούρη .
《Μην φοβάσε ΑΓΑΠΗΤΉ μου, θα σε σώσουν οι φούσκωτοι αερόσακοι σου. Αν και νομίζω σου εσκασε ο ενας..》 της είπα καθώς κουνησα το δάχτυλο μου προς την κατεύθυνση της.
Εκεινη τρομαγμένη κοίταξε το στήθος της ενώ εγώ έπεσα πίσω γελώντας με την καρδιά μου.
Η νοσοκομα συκωθηκε γρήγορα και με κοίταξε ειρωνικά《φοβαμε γιατί δεν έχω παντρευτεί σαν και εσάς Κύριε ΜΉΤΣΟ.》 Μου είπε τονίζοντας της λέξης.
Δάγκωσα τα χείλια μου κρατώντας την ανάσα μου .
《Επειδή με ενδιαφέρει ο φουστάνος πόσο σε χρέωσε ;》
Η νοσοκόμα έκανε μια γκριμάτσα θυμού και σηκωσε το καλοσχηματισμένο φρυδι της. Καθαρίστηκε και βγήκε έξω. Ναι έτσι RUN BITCH
Χαμογέλασα στον εαυτό μου καθώς η πορτα εκλεισα. Ξάπλωσα πίσω στο κρεβάτι. Άλλες δύο μέρες για να φύγω από εδώ μέσα.
Ο γιατρός είχε πει στην όμορφη κυρία ,η οποία φανερώθηκε τελικα πως ήταν η μητέρα μου, θα είμαι έτοιμη να φύγω αφού θυμήθηκα το όνομα του πατήρ μου ο οποίος και αυτός θα έπρεπε να έχει ξυπνήσει .
Οι νοσοκόμοι λένε πως θα μείνει έτσι για τρεις μηνες . Ήταν εκείνος που οδηγούσε το αμάξι την ώρα του ατυχήματος .
Ακούμπησα το κεφάλι μου στα χέρια μου τρίβοντας το δυνατα. Κάθε φορά που σκέφτομαι αυτό το ατύχημα το κεφάλι μου θολωνει.
...
《Κάνε αααααα》
《Α》
《Αααααααααααα》
《Α...》
《Αααααααααααααααα》
Ξεφυσιξα και άφησα ένα επιφώνημα ξανά 《α》
《Ααααααααα!!!!》 Ο γιατρός φωναξε εξοργισμένος καθώς έβγαλε τα γυαλιά του. 《 Σας παρακαλώ δεσποινίς Εύα!! Αν είναι δυνατόν !!!!συνεργαστηται!!! Εδώ διακυνδηνευεται η υγεία σας και εσείς παίζεται με τα νεύρα μου-》
Έλεγε και έλεγε ενώ εγώ απλά σηκώθηκα αργά αργά, τον τράβηξα απαλά στην καρέκλα των ασθενών, βάζοντας τον να ξαπλώσει. Κάθησα απεναντι του φορώντας την άσπρη ρόμπα και τα μεγάλα του γυαλιά που έπεφταν στην μύτη μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Last Memories
RomanceΠώς θα ήταν ο κόσμος σου εαν μια μέρα ξυπνούσες χωρίς να ήξερες καν το όνομα σου,μέσα σε ένα άσπρο δωμάτιο; Η Εύα θα ξεκινήσει ξανά την ζωή της, μετα απο το ατύχημα που της συμβαίνει με "μονο οδηγο" ένα παλιό τετράδιο. (Βασισμένο σε γεγονότα) Μην ξ...