{ Σημείωση: το κεφάλαιο αυτό το ξεκίνησα τα ξημερώματα και το τελείωσα στις 4:35. Αυτό το κεφαλαιο περιέχει περίεργες σκηνές }
《Το ξέρεις πως αυτό δεν βγάζει νόημα ετσι;》Της είπα ενώ γελούσα άβολα κοιτάζοντας την ζέστη σοκολάτα που έπινε η Λυδία.
Εκεινη πήρε μια βαθιά ανάσα και με κοίταξε《 τι να κάνουμε ήσουν one hell of a girl-》
《Και αρκετά μπερδεμενο we must admit》 πρόσθεσα διακόπτοντας την, κουνώντας καταφατικά το κεφάλι μου.
《 Όντως ακούω σκυλάδικα;》ρώτησα χαμηλόφωνα κοιτάζοντας την ντροπιασμένη, περιμένοντας άλλη απάντηση.
《Και διαβάζεις Σαίξπηρ》ομολόγησε ρουφώντας( σαν να ρουφούσε ψυχες) την σοκολάτα της.
《Και διαβάζω Σαίξπηρ 》
《Και βλέπεις πορνό 》
《Και βλέπω...》 τα μάτια μου γουρλωσαν《 Τι;;;》
Εκεινη έπεσε πίσω στο μαλακό κρεβάτι της, ξεσποντας σε γέλια. Της χτύπησα το κεφάλι δυνατά με το μαξιλαρι ,κάνοντας το κρεβάτι να ταρακουνηθει.
《 ΑΝΏΜΑΛΟ ΠΛΆΣΜΑ!!! ΘΑ- ΑΑΑΑ!!!》 Δεν πρόλαβα να τελειώσω την φράση μου και η ζέστη σοκολατα έπεσε πάνω στην κοιλια μου, κάνοντας με να φωνάξω από πόνο.
Τα χαρακτηριστικά της αμέσως σοβαρεψαν ( ΚΑΙΡΟΣ ΉΤΑΝ ΗΛΊΘΙΟ!!!! ΠΕΘΑΊΝΩ!!!) και σηκώθηκε γρήγορα πάνω πετοντας με στην άκρη . Προσεκτικά έπιασε το φλιτζάνι και το τοποθέτησε στο θρανίο.《Κάτσε να μην σπάσει αυτο-》
《 ΚΑΛΑ ΕΓΏ ΠΕΘΑΊΝΩ ΚΑΙ ΣΥ ΝΟΙΆΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΛΙΤΖΆΝΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΆΣ;;;》 της φώναξα αλλά με σταμάτησε
《 Ωχου Εύα πολύ μη μου απτου κατάντησες, ήξερα πως έχεις ευαίσθητο δερμα αλλά είπαμε αυτό περνάει τα ορια》 παραπονέθηκε παίρνοντας μια χαρτοπετσέτα να σκουπίσει ΤΑ ΣΕΝΤΌΝΙΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΗΝ ΦΊΛΗ ΤΗΣ!! θύμησε μου αν έχω νερο και καίγεσαι να το πιω . Έκανε τον κόπο να προσπαθήσει να με καθαρίσει ενώ γκρινιαξα σαν μωρο.《 άστο άστο!!! Θα πάω να κάνω μπάνιο!》 Συκωθηκα αποτομα και άνοιξα την πόρτα. Κοίταξα τον μεγάλο, σκοτεινό διάδρομο
《 Εμ...》
《 Τρίτη πόρτα δεξια》 μου είπε ενώ προσπαθούσε να καθαρίσει τα σεντόνια της.
《 ...ευχαριστώ 》 είπα χαμηλόφωνα και βγήκα έξω από το δωμάτιο. Περπάτησα στον σκοτεινό διάδρομο νιώθοντας τα πόδια μου να τρέμουν. Άνοιξα γρήγορα το φως του μπάνιου και έτρεξα μέσα , κλείνοντας δυνατά την πόρτα του μπάνιου ( μην μπει κανένας αδελφός της Λυδίας και δει τζάμπα τσόντα).Εβγαλα την μπλούζα μου γρήγορα ενώ κοιτούσα την πόρτα. Τα μάτια μου έπεσαν στον καθρέπτη. Μπα, λεπτή είμαι, σκέφτηκα ενώ ακούμπησα την κοιλιά μου. Χωρις κάποια αλλη σκεψη,πηγα να τραβήξω την πετσέτα μου αλλά ξανακοιταξα τον καθρέπτη. Για λίγο τρόμαξα. Τα κόκαλα μου... φαινόντουσαν τόσο καθαρά... σαν να μην είχα φάει για μέρες .
Στάθηκα για κάμποσα λεπτά μπροστά από τον καθρέπτη. Το δέρμα μου άσπρο με ελάχιστα σημάδια και...η κοιλιά μου...ποια κοιλιά..κόκαλα ήταν όλα και όλα το ίδιο και κοντά στον λαιμό μου . Δεν έκανα καν τον κόπο να πλυθω...άρπαξα την μπλούζα μου και βγήκα έξω από το μπάνιο. Δεν μπορούσα να με κοιτάζω άλλο... Αυτό που έδειχνε ο καθρέπτης ήμουν εγώ...
Άρχισα να περιπλανιέμαι σαν χαμένη στο διάδρομο. Αυτή η εικόνα...αυτό που έδειχνε ο καθρέπτης φαινόταν τόσο γνώριμο... λες και το έβλεπα κάθε μέρα... Κουνησα το κεφάλι μου. Αν το έβλεπα κάθε μέρα έπρεπε να κάνω κατι!!!
Περπατησα προς την κουζίνα. Ένιωθα την θερμοκρασία στο δωμάτιο πιο ψυχρή...γιατί όμως εγώ ιδρωνα;
Άνοιξα απότομα το ψυγείο και προσπάθησα να βρω ότι πιο ανθυγιεινό με πολλές θερμίδες και λιπαρά ! Ξεροκαταπια ενώ ειδα το κουτί με τα γλύκα. Το άνοιξα στο τραπέζι και κοίταξα μέσα, ένιωθα την κοιλιά μου να με καίει. Άρπαξα το κομμάτι τούρτας που βρήκα και το έφαγα με τα χέρια . Ένιωθα το σώμα μου να μην μπορεί να αντέξει ουτε αυτές τις θερμίδες. Δεν είχα νιώσει πιο αηδιασμένη στην ζωή μου. Ο τρόπος που έτρωγα σαν γουρούνι...το τι είχα φάει λαίμαργα ένα κομμάτι τούρτα...ήθελα και αλλο.
Μπουκωσα στο στόμα μου τα μικρά γλυκά που βρήκα στο κουτί. Σοκολάτα με σαντιγί και κομματάκια φραουλας. Κοίταξα τα χέρια μου για λίγα δευτερόλεπτα και μου ήρθε να κάνω εμετό. Κράτησα το στόμα μου κλειστό αλλά αυτό δεν βοήθησε. Έβαλα το χέρι μου μπροστά στο στόμα μου ιδρωνοντας. Ένιωθα το σώμα μου να αντιδρά με το πιο άσχημο τρόπο.
《Ευα; είσαι καλά;》 άκουσα την φωνή της Λυδίας, στέκονταν μπροστα μου κοιτάζοντάς με ανησυχεί.《 δεν έκανες μπανιο;》 με ρώτησε σιγανά αλλα εγώ την προσπέρασα,έτρεξα στην τουαλέτα σπρώχνοντας την.
Δεν άντεξε το στομάχι μου. Η Λυδία έτρεξε από πίσω μου. Η ηλίθια...ξέχασα να κλείσω την πόρτα...
Η Λυδία κράτησε το στόμα της και ακούμπησε την πλάτη της στον τοίχο αντικρίζοντας το θέαμα. Ειχα πέσει πάνω στην λεκάνη και απλά ξερναγα ότι είχα προλάβει να φαω . Σε λίγο ξέσπασε σε κλάματα και έτρεξε δίπλα μου, ακουμπώντας τα γόνατα της στο κρύο πάτωμα. Με αγκάλιασε βάζοντας τα χερια της γυρο απο την κοιλια μου προστατευτικά κλαίγοντας.
《Γιατί Εύα ...μου είχες ορκιστεί...》
VOCÊ ESTÁ LENDO
Last Memories
RomanceΠώς θα ήταν ο κόσμος σου εαν μια μέρα ξυπνούσες χωρίς να ήξερες καν το όνομα σου,μέσα σε ένα άσπρο δωμάτιο; Η Εύα θα ξεκινήσει ξανά την ζωή της, μετα απο το ατύχημα που της συμβαίνει με "μονο οδηγο" ένα παλιό τετράδιο. (Βασισμένο σε γεγονότα) Μην ξ...