《 Ερωτευτηκα》

23 2 0
                                    

《Απαντα απαντα απαντα !!!》 Φωναξα στο κινητό μου καθως κοιτουσα με άγχος την συνομιλια. Δεν θα τολμουσε... δεν θα το εκανε αυτο.

Στο δωμάτιο ησυχία, μονο οι βαριες μου ανασες ακουγοντουσαν στο δωμάτιο. Αν τολμησει και τις στειλει πουθενα!!!

ακούστηκε ενας θορύβος...απαντησε...οχι οχι δεν ήταν μήνυμα...είναι ενα τραγουδι...

"The second someone mentioned you were all alone i can-"

Πετάχτηκα πάνω ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια μου. Κοίταξα αναστατωμένη τριγύρω μου βάζοντας το χέρι μου στο ιδρωμενο κεφάλι μου. Εφιάλτης... τον τελευταίο καιρό κάτι τέτοια ονειρα βλεπω. Το ένα γίνεται χειρότερο από το άλλο.

Πήρα μια βαθιά ανάσα καθώς κοίταξα το ξυπνητήρι μου. Αυτό το μαραφετη ήταν. Σηκώθηκα αργά και το έκλεισα πιέζοντας το κοκκινο κουμπί απαλά. Πρώτη μέρα μετά από τόσες μέρες στο σχολείο.

Έβαλα τα ρούχα μου προσεχτηκα και χτενισα τα μαλλιά μου, αν μπορείς να το αποκαλέσει αυτό χτένισμα. Ανοιγοκλεισα τα μάτια μου κοιτάζοντας με. Είμαι ομοφρη δεν μπορώ να πω, μεγάλα εκφραστικά μάτια, λεπτο σώμα, υπεροχα μαλλιά. Χαμογέλασα στον εαυτό μου και άρπαξα την τσάντα. Κοιταξα το κινητό μου και- oh shit εχει παει ηδη 8:20 και δεν έχω φαει καν!Άνοιξα την πόρτα του σπιτιού μου και την εκλεισα δυνατα και άρχιζα να τρεχω εχοντας χομενη στο στόμα μου μια σοκολατένια μπαρα...αλλά σταμάτησα μετά από τριαντα λεπτά. Μα τι κανω; δεν ξέρω καν τον δρόμο! Κοίταξα τον ουρανό και βαριαστεναξα. Καλά ξεκινάμε...ελπίζω να μην χάσω και την δεύτερη ώρα με τις βλακείες που κάνω . Άνοιξα το κινητό μου και έψαξα στον χάρτη το σχολειο. Υπεροχα ...χρειάζομαι ενα ταξι για αυτόν τον δρόμο...βασικά καλό θα μου κάνει λίγο περπατημα!

《Ευα-》
《ΕδωωωωωωΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!》 Έτρεξα και έσκασα πάνω στην πόρτα της τάξης μας. Με την μούρη... χεχ ναι το ξέρω ... Άνοιξα αργά και προσεκτικά την πόρτα ενώ χασκογελασα . Κανονικά ήθελα να κλάψω από τον πόνο που έσκασα με τόση δύναμη πάνω της αλλά κρατήθηκα. Ο καθηγητής , ενας ψυλος καραφλας,σήκωσε το μονοδρύδι του και με κοίταξε μέσα στα μάτια. Μια εμένα και μια τον φίλο μου που είχε σχηματιστεί πάνω στο κούτελο μου.

《 δεσποινης θα κάτσετε για πολύ ώρα εκει;》
《 ωχ σόρρυ- Ε εννοώ συγγνώμη απλα-》
《 Ναι ναι 》 με διέκοψε εκείνος κοιτάζοντας το απουσιολογιο.

Αναστέναξε και άρχισα να προχωράω στην αίθουσα ψάχνοντας για την θεση μου.

Τελευταίο θρανιο μονη μου ΚΑΙ πρωτη ωρα φυσική . Υπεροχα . Άνοιξα το μαυρο τετραδιακι, ας το αποκαλούμε ημερολογιο και αρχισα να ψαχνω στην σελιδα που ειχα μεινει. Θα ηθελα να τονισω πως οι πιο πολλες σελίδες αυτου του ημερολογιου ο θεος να το κανει ηταν κενές, με διάστημα έως και 5 μηνών να κατσει να γραψει. Μμμ υποψιάζομαι πως καποιος ηταν λιγο τεμπελης. Λιγο.

{Ω ημερολογιο, ειμαι στην δυσάρεστη θεση να σου ανακοινώσω πως  ερωτευτηκα... }

Last MemoriesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant