Samobójca|M.G część 2 rozdział 5...

200 19 5
                                    

Tinus pojechał kupić coś Raven  a Marcus został razem z nią w domu.

#Raven p.o.v.

Podeszłam do Marcusa i spojrzałam że jest lekko smutny.M:Wiesz mamy 16 lat(Gdybym pomylił wiek Bohaterów to mi napiszcie ale wydaję mi się że dalej mają po 16 lat) a już nigdy nie wystąpimy na scenie.Odpowiedziałam mu.R:Zrobię wszystko żeby wam pomóc i możliwe że niedługo podpiszecie nowy kontrakt z wytwórnią bo powiem wam szczerze że już nikt nie pamięta o bliźniakach a warto by było im wszystkim przypomnieć.Jesteście świetni w śpiewaniu wiem bo sprawdziłam na youtube .M:Myślisz że się uda.R:Jasne że tak mam kontakty i dzwonię właśnie do mojego kuzyna który ma jedną z najlepszych wytwórni w Polsce a korzysta z tego wiele tamtejszych gwiazd.Wiem że to nie w Norwegii ale koncerty będą tak jak kiedyś.Wiele koncertów w Norwegii i krajach skandynawskich oraz zmienimy trochę jeden Tour.Pojedziecie do Niemiec tylko do Berlina a w Polsce będziecie w 16 głównych miastach.Co ty na to?M:Mi pasuje.R:To świetnie.Wyciągnęłam telefon i zadzwoniłam  do mojego kuzyna który zgodził się podpisać z nimi kontrakt gdy przyjadą do Polski.Weszłam szybko na stronę internetową lotniska i kupiłam 3 bilety.Samolot mieliśmy w piątek o 16 a jest środa.Cieszyłam się z tego że mam taką zgraną paczkę i mojego kochanego Tinuska który wróci wieczorem.Nie mogę się już doczekać gdy mu powiem o tym wszystkim.Na pewno bardzo się z tego ucieszy.

#Martinus p.o.v.

Ucieszyłem się z tego co mówi Raven i przytuliłem ją po przyjacielsku.Po chwili ona została sama w salonie i zaczęła oglądać telewizję a ja poszedłem do swojego pokoju.Cieszyłem się że wreszcie znikną te artykuły że zawiesiliśmy karierę bo Tinus nie żyję.Teraz nareszcie wszyscy się zdziwą że on własnie żyje i że znowu wrócimy do starego życia tylko że mój braciszek ma już dziewczynę.Tylko ta jedna rzecz się zmieni.Położyłem się na łóżku i zacząłem słuchać naszych starych piosenek które napisaliśmy z Tinusem.Próbowałem również zacząć pisać nową piosenkę po rocznym zawieszeniu kariery.//Mam nadzieję że się spodobało...


Samobójca|M.G część 2Where stories live. Discover now