Â.M=4 KAN LEKESİ

110 35 5
                                    


Levet'in anlatımından 

Mesajı okuduktan sonra kalbim sökülüyor gibi hissettim telefon elimden düşerek zemin de yankı  yapmasına izin verdim.benim canım şuan yanım da yoktu .Kızım orda Boran itinkin yanın da olunca alığım her nehes haram geliyor. " Kayhan istanbuldan iki bin tane adam getir bu akşam gelmezse gözüme gözükme " " Tamam Levent iki bin adam getircem Temmuzu bulucağız ." 

Yazar'ın anlatımından

( ilk kez yazardan yazıyorum inşALLAH güzel olur.)
Baran ( unutanlar için boran' ın babası ☺) koğuşta oturuyordu içi içini yiyordu çünlü oğlu Boran yer altı aleminin en güçlü mafyalarından Levent Gürsoy'un en değerlisini kızını  kaçırmış bu Boranı yakalarlarsa öldürüleceğini biliyor koğuşu kapısı gıcırdayarak açıldı. " Baran Yiğit ziyaretçin var " ziyaretçi  haberini almasıyla nerdeyde koşarak koğuştan çıktı Boran ' nın geldiğini düşünerek odaya girdi. Gördügü kişiyle şok oldu...

Levent'in anlatımından

Kayhan akşam saat on gibi iki bin tane adamı getirdi.şimdi tek sorun Diyarbakır ' a gitmesi kaldı babası Baran piçine oğlunun nerelrde olabileceğini sormak için arabama binip Diyarbakır 'a yol aldım Baran iti oğlunun nerde olduğunu bilir

Üç saat sonra

Hapiseneye girdim buranın müdürü yakın bir tanıdığım onun için sıkıntı olmadan Baran adisi ile iletişime geçebilicem ." Meraba Levent hoş geldin." " Pek hoş gelmedim ya Onur " " Tamam dostum sıkma canını Baran konuşucaksın sana söylemesini sağlicam " telefonu eline aldı

Onur'un anlatımından

Levent yol da aradı beni sesi çok sinirliydi . Ona ne kadar sakin olmasını öylesem de pek umrun da olmadı çünkü onun en değerlisiydi Temmuz onun için her kesi bir kalemle silerdi hiç acımadan  Levent'in eli kolu her yere uzanıyordu . Ben den tek isteği Baran Yiğit le görüşmek ti bem de bunu sağlicam .Baran la ne konuşacağını az çok tahmin ediyordum.  Bir saat sonra Levent gelmişti . Telefonu alıp hemen Aslı 'yı aradım . Aslı odama gelir misin ? " dedim" Hemen Onur Bey" dedi bir dakkika geçmeden kapı çaldı .Aslı Baran Yiğiti çağırmanı istiyorum gardiyana söyle hemen odama getirsin görüşmesi var." "Tabi ki Onur Bey   " deyip odadan çıktı Levent'e döndüm ."Kardeşim üzülme sinirlerine mukayyet olmalısın kendin için dilse bile Temmuz Deren için seni bu halde görse Temmuz bunu kaldıramaz .Baran ile sakin bir şekil de konuş ." " kes sesini Onurr " diye kükredi  ama bu kükreme daha çok bir yalvarış gibiydi ." Yeter bıktım usandım Temmuz'u  ben düsünmüyormuyorum sanıyorsunuz ben onun için yaşıyorum benim ondan başka dayanağım yok onun zarar görmemesi için canımı veririm lan ben bana gelen mesaj da son dakkaları yazı yordu ama dört saat oldu ben hayla kızımı bulmadım o şerefsiz kızıma neler yaptı bilmiyorum " dedi çaredizce kapı çalındı iki gardiyan ve önün  de Baran odaya girdiler .Baran Levent' i görmesihle yüz kasları sinirden kasıldı. " Siz çıkabilirsiniz mustafa ve Hasan " dedim ( Hasan ve Mustafa gardiyanlar ) .
"Gel Baran nefen çağrıldığı az çok tahmin ediyorsundur ama sen o güzel  aklını şimdiden yorma diye söylüyorum . Zekasız oğlun Boran alemin en büyük mafya babasının  en degerlisini yani kızını kaçırdı . Oğlun nereler de olabilir bize hemen söylüyorsun . Yoksa onu biz bulursak emin ol canını öyle alıcaz ki ruhuna kadar işlicek ama sen söylersen yine ölücek ama o kadar işkenceye maruz kalmicak tek kurşunla ölücek ve sevgili babasının ölümünü izlicek ne dersin aylarca ya da yıllarca eziyet sonucun da mı ölsün yoksa bir ihtimal Levent' in iyi yanına gelerek sadece işkence görür ama biz bulursak kesinlikle eğlenceli bir ölüm olur bizim için ama onun için acılı bir ölüm olur.Onun için konuşmaya başlayabilirsin senin için süremiz kısıtlı"

Yazar' ın anlatımından

Baran karşısın daki adamların şakası olmadıgı biliyordu bunun için bildiği yerleri söylemek amaçlı ağzını açtı ama kelimeler ağzından çıkmadı oğlunun öldürülmesine bu şekil de göz yummamalıydı . Ama elinden bir şey gelmiyordu bu bir baba için en can alıcı şeydi. Çaresizlik  tüm bedenini eline geçirmişti bu his onu öldürüyordu. Ama söylemek zorundaydı kendi canını oğlu için verirdi ama karşısın da ki bununla yetinmez di ki çünkü o LEVENT GÜRSOY  kimseye acıması olmayan merhametin
kırıntısını taşımadığı biriydi sadece düşmanlarına karşıydı bu yönü. "Tamam söylicem ama lütfen ona zarar vermeyin ne isterseniz yaparım. Noluur " dedi Baran çaresizce gözünden düşen iki üç damla göz yaşı  gözlerinden firar ederken . Levent 'i bile etkilemişti bu olay o an kendine söz verdi öldürmicekti kızını sağ salim bulursa Boran şerefsizini sağlam bir dayak atacağına kendine yine söz verdi.

Yarım saat sonra

Baran Boran' nın gidebileceği yedi  tane yer söyledi bunları mirza 'ya söylediğin de altı tane yeri bildiğini söyledi yedinci yeri bilmediği için orda olduğunu düşünüyorlardı .kayhan 'nın getirdiği iki bin adami bu yerlerle dağıttı en fazlasını ise şehrin dışın da ki depoya yönelti. Kayhan da onlarla beraber vitmişti Yağız da İstanbul 'dan geldi .Onların peşinden gitti. Levent 'te arabasına talayıp hemen mardin de ki depoya sürdü arabayı.

Araf'ın anlatımından

Haziran bu akşam beni iyice sinirlendirdi ben prensesimimi kimseye vermem o benim biricik kardeşim.Onun sevgili yapma düşüncesi bile beni delirtiyor bundan önce dört sevgilisi oldu Haziran'nın hiç birini  de saklamdı .Çıktı karşıma söyledi.Ama çocuklar beni görünce sevgili kalmaya kalpleri dayanmayıp şehir dışına çıktılar bazıları ülke dışına çıkan bile vardı.Tabi bunlar Alman ne anlalar delikanlılıktan.                   (* arkadaşlar yanlış anlaşılmasın  bur da hakaret ya da Almanları küçük gördüğüm için değil sadece daha önce almanya da yaşadıkları için bu sekilde yazdım İyi okumalar devam edebilirsiniz 💙)
Ondan sonra da daha sevgilisi olmadı bizim kızın ama ben çok kıskanç bir adamım annem de kısa giyemez karışırım babam da kıskanç kıskanır Haziran'ı da annemi küçük kardeşime her kes hediyesini verdiğinde en son ben vermek için dışarı çıkartım anahtarları fırlatınca hemen  yakaladı anahtarlara bakıp anlamdı  " Bu ne Abi " dediğinde kafamla karşıyı işaret ettim .karşıya baktıgında gözlerine inanamadı ."Bu bu Bugatti Veyron Grand Sport hem de siyah bu canavar şimdi benim mi " dedi kafamı sallamamla kucağıma talyıp yüzüme öpücükler kondurdu ."Sen müthişsin Araf Çetinkaya " dediğin de ben de karşılık olarak "sen daha iyilerine layıksın  çirkin cadım." " Seni çok seviyorum Abi "

Yağız 'ın anlatımından

Adamları alıp hemen depoya yol aldık on sekiz araba gidiyorduk .Temmuz' a bir şey olna düşüncesi bile beni çileden çıkarıyor ama kardeşimi kurtarıcam . Boran pisliğini elimize bir geçirelim hayatını karatıcağim iki gün oldu nerdeyse ve ben kız kardeşimi görmüyorum .Deponun önüne geldivimiz de dışarda bir araba gördük doğru yolda olduğumuzun kanıtıydı .arabadan çıkıp deponun etrafını sardık içerden ses yoktu . İçeri girip depoyu baktım ama kimse yoktu .sadece yerde bir sandalye kanlı sopa ve  temmuz' un elbisesinden büyük bir yırtık parça vardı zeminde çok ta küçük sayılmayacak bir kan gölü vardı .bunu görmemle " TEMMUUUUUUZZZ" diye hahkırmam bir oldu gözümden yaşlar teker teker süzüyordu. Arkamın dönddügüm de kan ter için de Levet amcayı görmeyi beklemiyordum .yer deki kan lekelerini görmesiyle yüzü boş bir ifade aldı "kan lekesi "  döküldü dudaklarından levent amcanın

Bin elli sekiz kelime yazdım  arkadaşlar bölüm geç geldi üzgünüm.Ramazan Bayramı misafirleri ve ameliyat oldum gerçekten ağrılarım vardı .dikişlerim hayla durduğu halde size yeni bölüm yazdım karşılığında vote ve yorum istiyorum lütfenn💙🐼🐰💙ve arkadaşlar kitabı yine arkadaşlarınıza tavsiye etmenizi  istiyorum tavsiye edenlere şimdiden teşekkür ederim kendinize iyi bakın sevgili okurlarım  😻😻😻

  ÂŞIK MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin