Pohled Lucy
Nákladní auto se asi po dvou hodinách zastavilo. Po chvíli někdo nabral krabici ve které jsem byla a někam mě odvezl. Po chvíli jsem cítila, jak jedu dolů. Asi jsme jeli výtahem.
Když jsme dojeli, dovezl nás někam a pak asi odešel. Pak jsem uslyšela kroky.„Hele Yenndo, asi dorazili ti noví, jdeme to ohlásit Baby?" zeptal se jemný, zřejmě dívčí hlas.
„Jasně, jdeme" řekl hrubší mužský hlas.
Pak asi odešli a já tam chvíli stála a čekala, až mě někdo osvobodí z této krabice. Po asi čtvrt hodině jsem uslyšela hlasy.
„Jsme tu všichni?" zeptal se, mě velmi příjemný dívčí hlas.
„Ano, všichni" odpověděl mužský hlas.
První otevřeli moji krabici.
„Vítej" řekl dívčí animatronik klauna. „Mé jméno je Circus Baby, ale všichni mi říkají Baby. Jsem něco jako "velitelka".
Baby mi přišla sympatická.
„Ahoj, jsem Yenndo a tohle je Bonnet" představil se endoskeleton medvěda. Vedle něj stálo něco jako "maňásek" růžového králíka.
„A já jsem Lolbit" představil se bílý lišák s nádechem oranžové barvy s fialovými tvářemi a rty. Jeho oči byly černé s bílou tečkou.
„Ahoj, já jsem... Ehm... Lucy" představila jsem se.
„Těší mě, ale dostaneš nové jméno... Třeba Ballora..? Jsi baletka a slovo balet pochází z italského "Ballore" [Baláre]..." Navrhl Lolbit.
„Líbí se mi to" přikývla jsem na Lolbitův návrh.
„Kde to jsem a co tady budu dělat?" zeptala jsem se.
„Jsi v Cirkus Baby Pizza World a ve dne budeš se mnou a dalšími dvěmi nováčky na pódiu a v noci budeš vedle Funtime Auditoria, kde bude Funtime Foxy. Tvé místo bude Balloras Galery" vysvětlila Baby.
„Fajn, kdo je Funtime Foxy?" zeptala jsem se.
„No, Foxy by měla být v jedné z krabic" řekla Baby.
„No a s tebou budou i ti mrňouskové?" zeptala se Bonnet.
„Jací mrňouskové?" zeptala jsem se a podívala se do krabice ze které jsem vylezla. Byly tam čtyři malé baletky. Po chvíli se probudily.
„Ahoj, my jsme Minireeny" řekla jedna.
„Ahoj jsem Ballora, ale mé pravé jméno je Lucy" představila jsem se.
„Fajn" řekla Minireena a ostatní začali otevírat další krabici...
Pohled Foxyho
„Proč se ptáš? A vůbec, kdo jsi?"
Všichni se na mě podívali. Nikdo však neodpověděl - nikdo snad nevěděl co, nebo nechtěl prozradit, co je zač. Ohlédl jsem se na zlatavého medvěda. Chvíli mi pohlédl do očí, po chvíli však uhnul pohledem. Pak promluvil: „Dobrá tedy, když jste se všichni probrali, mohl bych vám sdělit pár informací..."
Další kapitola je tu! Zdravím vás všechny! Jak se máte? Snad fajn. No co víc dodat, že jste dočetli druhou kapitolu. Snad se vám líbila. Pokud ano, můžeš zanechat vote nebo komentář. A já se na vás budu těšit u další kapitoly. Mějte se 😘
(448 slov)
ČTEŠ
Shattered Memories... [Zrušeno]
FanfictionPovedlo se mi utéct z hořící pizzerie... Ale mé staré vzpomínky... Matně si je pamatuji... Teď žiju zde... Začínám nový život s novými animatroniky... !VAROVÁNÍ! - Tato kniha je pokračováním mojí minulé knihy - You see... I'm MONSTER... - pokud jste...