Pohled Nightmare Foxyho
Nastala další noc - druhá. Všichni jsme se probrali v deset hodin večer a Fredbear rovnou promluvil.
„Takže jste selhali, že?“
Všichni jsme mlčky přikývli.
„Nevadí, máte ještě čtyři noci - jedna z nich vás čeká za necelé dvě hodiny. Pokud selžete, máme ještě dvě noci, kdy vám s Nightmarem pomůžeme, dobře? Máte volno, dělejte si, co chcete.“
Jakmile domluvil, všichni jsme se rozešli do jednotlivých skupin a začali si povídat. Náhle ke mně přišla menší skupina - Freddy, BB, Bonnie a Mangle.
„Ahoj Foxy,“ promluvila náhle Mangle.
„Ahoj.“
„Máme dotaz, měl bys chviličku?“
„Asi, záleží na dotazu.“
„Neboj, nemusíš se bát,“ usmál se Bonnie, „zajímá nás tvůj názor na Fredbeara.“
„Dobře, rád vám ho povím, ale někde jinde,“ odpověděl jsem a nenápadně jsem ukázal na „svůj“ šatník. Všichni mě tam následovali a já si začal v hlavě promýšlet, co jim řeknu...
Pohled Ballory
Nastala první noc - alespoň pro ni. Pro dívku, která se stala noční hlídačkou. Ta nás má každý večer zkontrolovat. Náhle jsem uslyšela, jak výtah zastavil a robotický hlas, který pomáhal dívce s její noční prací. Po chvíli vylezla ze šachty, rozsvítila v Auditoriu a já jsem z malinko odkrytých závěsů na mém pódiu vykoukla a konečně ji zahlédla - špinavé blond vlasy až k pasu a světlé oči. Netuším proč, ale někoho mi připomněla.
Náhle jsem však uslyšela šok elektřiny a uviděla zablesknutí od Auditoria Funtime Foxyho. Pak dívka ještě jednou rozsvítila, aby Foxyho zkontrolovala. Pak prohlédla k mé Galerii. Nejprve rozsvítila, a když mě nezahlédla, dala mi elektrický šok. Docela dost to bolelo, ale ne tak extrémně. Poté rozsvítila podruhé a znovu mě nenašla na mém místě. Věděla jsem, co má v plánu. Dala mi druhý šok - a ten už dost bolel, a proto jsem se rozhodla vylézt ven společně s Minireenami. Když potřetí rozsvítila a my jsme byli na našich místech, otevřela se jí šachta k Baby. Nevím proč, ale mám zvláštní pocit - a ten mi říká, že tuto osobu znám, ale ta není taková, jaká se na první pohled zdá...
Po nějaké době odešla a já se vydala za Baby - a nebyla jsem jediná. Všichni již na mě a na Funtime Foyyho čekali.
„Děkuji, že jste přišli co nejdříve a prosím vás, abyste takhle vždy po odchodu hlídače přišli sem.“
Všichni jsme přikývli.
„Dobře. Teď bych ráda...“ začala Baby, ale nedořekla to. V jejích očích se promítal strach. Všichni se podívali stejným směrem jako Baby a ztuhli, pak se zvedli a utekli, a to mě donutilo se otočit.
Když jsem tak učinila, pochopila jsem.
Zahlédla jsem temný stín, ale až moc dobře jsem věděla, komu patří.„Zdravím, Balloro.“
„Co po mně chceš?“
„Měl bych pro tebe nabídku...“
„O čem to mluví?“ pomyslela jsem si.
„Víš, kdo je ta noční hlídačka? Chodila na stejnou základku jako ty, přebrala ti tvé kamarádky a dost ti zničila reputaci... Ale já ti mohu pomoct s pomstou...“
Náhle se mi všechno o té dívce vybavilo. Tušila jsem správně, že není hodná. A teď vím, jak moc mi ublížila. Pomsta by nebyla tak špatná, že ne?
„Poslouchám...“
Zdravím všechny své zbylé čtenáře u této fanfikce! Snad jste rádi za novou kapitolu!
Omlouvám se za dlouhé čekání... Chtěla jsem si užít zbytek prázdnin a poté jsem si zvykala na školu 😅
Ale mám v plánu si psát kapitoly napřed a pak je nějak pravidelně vydávat (ale nic neslibuju)
Také bych vám chtěla mockrát poděkovat za vaši podporu u mého příběhu (ať už je to první či druhý díl), ani nevím, co na to říct... Tento příběh dostal takovou pozornost, kterou jsem si ani ve snu nemyslela, že dostane... A to jen díky vám! Moc si toho vážím! 😘
Každopádně, jak myslíte, že se příběh vyvine?
Budu moc ráda za komentář či vote a těším se na vás u další kapitoly, která vyjde snad co nejdříve.
Mějte se 💕(639 slov)
ČTEŠ
Shattered Memories... [Zrušeno]
FanfictionPovedlo se mi utéct z hořící pizzerie... Ale mé staré vzpomínky... Matně si je pamatuji... Teď žiju zde... Začínám nový život s novými animatroniky... !VAROVÁNÍ! - Tato kniha je pokračováním mojí minulé knihy - You see... I'm MONSTER... - pokud jste...