Holdfény és cseresznyevirágok

284 14 2
                                    

~Vigyázat~
Ebben a fejezetben a magyar játékosoknak még nem leleplezett titkok vannak.Ennek a figyelembevételével olvasd a fejezetet.

A csendben csak a gondolataimat, és az egyre dübörgő szívemet hallottam.
De egy pillanat múlva egy fura csattanásra, és egy összetörő edény hangjára lettem figyelmes.
Kinyitottam a szemem, és az Árnyék gárda egyik tagját láttam meg, kezében egy edény maradványaival.A földön Ezarel feküdt ájultan.
-Karenn!
-Most ne beszélj, meg kell kötöznünk ezt itt.
Ezára mutatott.Gyorsan kötelet kezdtem keresni, és az elf csakhamar összekötözve feküdt előttünk.A vámpírlány pedig egy bottal piszkálgatta.
-Életmentő vagy Karenn!
-Tudom.Mégis mit adtak be neki?
-Huh?Azt nem tudom.Gondolom valami...szerelmi bájitalt.Azt mondta hogy valami megszúrta a kezét.
-Hmm...meg kell találnunk, nehogy valaki más is hozzáérjen.
Felállt, majd leporolta magát.
-Talán abból sikerülne egy ellenszert csinálnunk?
-Lehet.Keressük meg, aztán ezt a hősszerelmest vigyük fel Ewelinhez.
-Karenn...ugye nem mesélsz erről senkinek?
-Ne izgulj, az égvilágon senkinek nem mondom el hogy majdnem...
Hadonászva próbáltam elhalgattatni.
-Jó, jó...csak ne mesélj róla.
Nevetve kezdett kutakodni óvatosan a ládák között.Én a másik oldalon néztem körül.Nemsokára fémes csillogást pillantottam meg, ami egy apró tőrtől származott.A penge szélén lila folyadék csillogott.
-Azt hiszem megvan!
-Óvatosan!Tekerjük be egy rongyba, nehogy mi is így járjunk!
Mivel nem találtunk semmit, inkább a kendőmet tekertem köré, kézbe véve pedig jobban szemügyre vettem.
-Cass...mit látsz rajta?
-...Első látásra is elég erős szer lehet.Majd az egyik Abszintos megvizsgálja.
-Oké, és mi legyen Csipkerózsikával?Hívjuk ide Valkyont hogy felcipelje?
-Ketten is elbírjuk.
-Hát jó, ha te mondod...
Megfogtam Ezarel karját, Karenn pedig a lábát, és nagy nehezen felhúztuk a pincéből egész a gyengélkedőig.A tőrt odaadtam az egyik profi Abszintosnak hogy megvizsgálja, az elfet pedig Ewelinre bíztuk.Biztonsági okokból még a kötelet se vettük le róla, csak feltettük az egyik ágyra.Ezután Karenn leült az egyik székre és rámnézett.
-Kő, papír, olló hogy ki mondja el Miikonak?
-Rendben.

Pár perccel később már a Kristályteremben hallgattam a kitsune parancsszavait az ott összegyűlt mindenféle rangú gárdatagoknak.
-Több őrt állítunk az alsó bejárathoz, és a kapukhoz is.Az ellenszert pedig azonnal kezdjék el csinálni!
Mikor a tömeg oszolni kezdett, felém fordult.
-Cassandra...elég volt ez neked mára.Menj a szobádba és pihenj!
-Rendben Miiko...Jut eszembe, hol van Léfia?
-A familiárisod?Már vagy egy hónapja állandóan a főhadiszállás területén kódorog össze-vissza. Majd csak hazajön.
Elgondolkodva sétáltam el a szobámig, és holtfáradtan dobtam le magam az ágyra.

Viszont aludni nem tudtam.
Ez a nap nagyon hosszúra nyúlik.
A hátamra fordultam és a plafont kezdtem bámulni.Egyre csak járt az agyam.Hol Valkyon, hol Ezarel, és hol Nevra körül.
Majd egy surrogó hangot hallottam az ajtóm felől.Valaki egy levelet csúsztatott át alatta.Nehézkesen felkeltem és kinyitottam a borítékot.

Gyere éjfélkor ugyanoda, ahova mindig.

Mellette egy fekete madártoll volt.
És úgy látszik egyre hosszabb és hosszabb.Addig inkább olvasok, nehogy elaludjak és lekéssem a találkozóm.
Az ágyam csakhamar könyvekkel lett tele, és mindegyik a kedvenc fejezetemnél volt nyitva.Az órák lassan vánszorogtak, míg végül már csak tíz perc volt az időpontig.Ekkor felkeltem a könyveim közül, majd egy vastag kabátot magamra véve kiosontam az ajtón.Mindenütt csend honolt.

A kertbe érve már lassabban sétáltam, tudva hogy pontosan érkezek majd meg.Odaérve megálltam, majd nyugodtan.körbenéztem. A cseresznyefa himbálózó ágai között a holdfény csak gyengén tört át, mégis azt kívántam, bárcsak minden így maradna örökké, ebben a csendben és nyugalomban megfagyva.
Hirtelen a hátam mögül köhintést hallottam meg, de nem fordultam oda.
Tudtam hogy ki az.
-Cass...
-Neked Cassandra vagyok.Halljam, mit akarsz?
Megfordultam hogy ránézhessek azzal a dühös és undorodó pillantással, amivel mindig is figyeltem őt. Ugyanúgy állt ott a fa árnyékában, mint az első találkozásunkkor, kivéve hogy az én drága kis Familiárisom mellette feküdt a füvön, mintha az ő állata lett volna.
De a Maszkos csak kuncogott.Keresztbe tett karral vizslattam, hátha a testtartása elárul valamit.
-Te tetted oda azt a tőrt?
-Igen.Szükség volt rá a tervünkben.De te elszúrtad az egészet.
-Még hogy én szúrtam el?!Ha nem tetszik amit csinálok, akkor nem fogok semmit se csinálni! Legalább nyugodt életem lehetne.
Hirtelen közel lépett hozzám, és megfogta a karom.
-Úgy tudtam hogy betartod az ígéreteidet....Galamb.
Dühös lettem.Nagyon dühös.
Azt a kezemet amit nem fogott, ökölbe szorítottam, és tiszta erőből arcon vágtam. Mire ő elesett. A kezem vérezni kezdett az ütéstől,de én csak elmosolyodtam. A maszk leesett róla, ő pedig dühösen nézett fel rám a földről. Léfia aggódva kezdte szagolgatni,de ő felpattant és kezében az álarcával újra felém lépett. 

-Most már tudod hogy ne szórakozz velem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Most már tudod hogy ne szórakozz velem. Mindketten tudjuk mi lenne annak az eredménye... Halál.
-Az esküd szerint nem árthatsz nekem!
Őrülten kacagtam fel,majd hirtelen felé kaptam a fejem.
-Az esküm szerint ha ártok nektek, utána én is meghalok...Azt hiszem, ez megéri az árát.
A levegő feszültséggel telt meg, és már csak egy pillanat választott el minket attól, hogy egymás nyakának ugorjunk, de egy higgadt hang megállított.
-Elég legyen!Fogjátok vissza magatokat.






Fanfiction:Eldarya, az én otthonomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora