Újévi különrész

211 16 5
                                    

23:00

Elestem, és az eddig mögöttem rohanó fekete csuklyás alak a feje fölé emelte a kardját, lecsapni készen,miközben körülöttem elhalkult a társaim sikolya...

És ekkor vetette rá magát valaki az ágyamra.

-Cass, mindjárt itt az újév!!!

-Chrome, hagyj aludni, én átalszom ezt az időt...

Párnámat a fejemre húzva bújtam el hogy könnyeimet letöröljem és gyorsan elfelejtsem ezt az újabb rémálmot.

-De ezt most nem szabad! Hahó, ébresztőőőő!!!

Halkan sóhajtva előbújtam a párna alól, azt pedig  hozzávágtam a kedves kis farkaskához aki felkeltett.

-Naa... a földön most lesz újév, és Miiko bele egyezett hogy mi is ünnepelhetjük, ha már egy ember is van köztünk. Ugye te nem akarsz kimaradni a szórakozásból?

-Legyen, de éjfél után két perccel már alszok is.

-Juhééé! Szólok a többieknek!

Ezzel kiszaladt az ajtón, és ha jól láttam Ezarel szobája felé vette az irányt. Szegény nem tudja hogy a tünde eléggé dühös lesz ha valaki az éjszaka közepén próbálja kirázni őt az ágyból.

 Halkan kuncogva kászálódtam ki alvóhelyemről és néztem ki az ablakon. Eldaryában ilyenkor esni szokott a hó, de most csak a csupasz hideg földet lehetett látni a gyenge holdfényben. Ha lehetne újévkor egy kívánságom, havat kérnék. Hogy jól megdobálhassam Nevrát ha meg akar hempergetni a hóban. (simán elképzelem róla az ilyet)

23:40

Elképesztő hogy mennyi minden történt negyven perc alatt. 

Sorolom:

1.Alajea beleöntött egy egész üvegnyit Ezarel egyik főzetéből a puncsba amit Miiko nem vett észre és megivott. Tíz perc alatt négy dalt énekelt el egyhuzamban, most pedig a Zene kertben fekszik keresztben a zongorán.

2.Ezarel ezért kiborult, úgyhogy a Főhadiszállás területén kergeti Alajeát fel-le.

3.Nyitva maradt az éléskamra ajtaja, és pár éhes újonc beszabadult oda. Már félig üres, őket meg a szobájukba zárták a többiek.

4.Valkyon és Nevra összevesztek azon hogy a vajsört vagy a bort a jobb újévkor inni.

5.Most én és Leiftan próbáljuk őket nyugtatni.

6.A nagyobb famíliárisok karámját valaki kinyitotta, és most az összes keresztbe-kasul rohangál.

23:50

Valkyon és Nevra  végre egymás mellett issza nyugodtan az italát, egy-egy általam szerzett pofonnal az arcukon.

Fáradtan dőltem le az egyik kanapéra, ahol Chrome aludt.Nem sokáig bírta azt a hatalmas lelkesedést és pörgést amit nemrég még mutatott.  Ezarel is elfáradt, ő a földön ülve motyogott maga elé.

-Talán ha azt mondom Miikonak hogy csak álmodta, és újrajátszuk ezt a napot...

Halkan nevetve dobtam a fejének egy összegyűrt papírgalacsint.

-Hé, szerintem el is felejtette, ne gondolkozz ezen. És ha mégsem, majd Alajea lesz bajban.

-Kösz a bíztatást.

Újabb galacsin érte el az elf fejét.

-Hé! Mi vagyok én, céltábla?

-Talán. Nem megyünk ki? Ezek úgy látszik bealudtak.

Az asztal felé mutattam, ahol Nevráék egymásra dőlve hortyogtak.

-Oké.

Ezarel felkelt és az erkélyre nyíló ajtó felé indult, én pedig követtem.

A kinti hűvös levegő lenyugtatott, és felélénkített. Innen egészen a mezőkig el lehetett látni, ahol pár éjszakai Dalafa járkált, amik csak apró pöttyöknek látszottak innen. Háttal nekitámaszkodtam a korlátnak és ránéztem.

Ezarel egy apró zsebórát vett elő és felpattintotta a fedelét.

-Még fél perc és újév. Van valami ígéreted jövőre?

-Nincs. És neked?

-Sosem volt. Úgysem tartanám be... de ha már ezt a bigyót megtartottuk, akkor az egyik hagyományt talán megcsinálom. Öt másodperc...

-Mi? Melyik hagyományt?

-Hát ezt.

Ezarel elém állt, átkarolta a derekam és megcsókolt.

A döbbenettől mozdulni sem tudtam, és mire pofonvágtam volna, ő megfordult és bement az épületbe.

-Boldog Új Évet Cass!

-Te hülye barom!

00:30

Alszok a szobámban.

Tudom, elég rövid, de az ilyenekben nem vagyok jó. BÚÉK gyerekek!

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Dec 31, 2018 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Fanfiction:Eldarya, az én otthonomOù les histoires vivent. Découvrez maintenant