1.BÖLÜM

764 53 10
                                    

YENİ KURGU H.O. :D

"Senden nefret ediyorum Howard Stark.Keşke babam olmasaydın." 

Bay Stark'ın odasından gelen seslerle tüm şirket sessizliğe bürünmüştü.Birkaç saniye sonra Tony Stark odadan çıkmıştı.

"Tony."

Howard Stark kapının eşiğinde durup ona seslendiğinde Tony yerinde durup gözlerini kapattı.Birkaç saniye sonra ona dönüp kollarını iki yana açtı.

"Bir tokat daha at.Hadi.Hatta küçükken olduğu gibi sırtımda sigara söndür.Hadi yapsana.Hayatımı mahvettin." deyip önüne döndü ve merdivenlerden indi.

Tüm şirket ona izlerken bize döndü.Baktığı herkes kafasını direk önüne eğerken bakışları bende takılı kaldı.Herkes gibi başımı indirmeyip gözlerine baktım.Birkaç saniye bana baktı ve histerikçe gülerek kapıdan çıktı.

"Bir haftadır buradasın ama aramızda en cesur sen çıktın."

Happy yanıma gelip kollarını bağladığında ona döndüm.

"Cesur falan değilim ben.Korkağın tekiyim." deyip önümdeki dosyalara döndüm.

"August.Yıllardır Tony'nin yanındayım ben.Baktığı herkes kafasını önüne eğerdi korkudan.Stajyer olmana rağmen aşırı derecede cesursun." dediğinde gülümsedim.

"Happy.Gelir misin?"

Pepper Potts'un sesi geldiğinde ikimiz de oraya döndük.

"Gitmem gerek.Görüşürüz." dediğinde güldüm ve el salladım.

Tony

Evimin kapısına geldiğimde Steve beni kapıda bekliyordu.

"Tam iki saat on dakikadır seni bekliyorum."

Ona ters bakışlarımı atıp kapıyı açtım.

"Yine ne oldu?Ne dedi Howard amca?"

"Evlenecekmişim.Hah.Gitsin kendisi evlensin." deyip büyük bir bardağa viski doldurdum ve kafama diktim.

"Hey yavaş ol." deyip bardağı ve viskiyi diğer tarafa götürdü.

"Steve.Ben evlenmek istemiyorum." dediğimde güldü ve koltuğa oturdu.

"Evlenme o zaman."

Ayaklarını masaya uzattığında ayağına vurdum.Ayaklarını indirdiğinde yanına oturdum.

"Evlenmezsem şirketteki hissem,bu ev,kredi kartlarımı kısaca her şeyimi alacakmış." dediğimde Steve kaşlarını çattı.

"Durum ciddi desene." dediğinde kafamı salladım.

August

Tuvalete girdiğim sırada kapı açılıp iki kız içeri girmişti.Umursamayıp saçımı elimdeki lastikle topladım.Tam çıkacağım sırada ikisi de önüme geçmişlerdi.

"Geçebilir miyim?" dediğimde gözlerini bana dikmişlerdi.Derin nefes aldım.

"Artık çıksanız da geçsem diyorum." dediğimde aynı şekilde durmuşlardı.

"Peki." deyip birinin kolunu çevirdiğimde çığlık atmıştı.Diğeri saçıma yapıştığında kızı diğer tarafa fırlattım ve onu dirseklerimle geriye ittim.Ona dönüp saçına yapıştım ve yere düşürdüm.Karnına tekme attığımda inledi ve ellerini karnına götürdü.Gülerek kapıyı açtığımda karşımdaki kişiyi görmeyi beklemiyordum.

"Ş-şey B-bay Stark..."

Bana hazine bulmuş gibi bakarak gülüyordu.

"Augustine.Odama gel." deyip tuvaletin önünden ayrıldı.Şimdi sıçtım işte.Ne diye kızları dövüyorsun ki sen?Tamam çekilmediler.Tamam sinir hastası da olabilirsin ama bu kızları döveceğin anlamına gelmez.Yandı işte stajın.

Çekinerek Bay Stark'ın kapısını çaldım ve içeri girdim.

"Otur." dediğinde korkudan koltuğun ucuna oturmuştum.

"Tuvalette yaptığın şeyi gördüm."

"Bay Stark ben gerçekten çok-"

"Beni dinle.Bu yaptığın ile beni gururlandırdın." dediğinde şok olmuştum.

"N-nasıl yani?"

"Tony'i evlendirmeye karar verdim.Şirkette ona göre bir kız arıyordum ama buldum." dediğinde ona baktım.

"Kim efendim?"

"Sen."

Ha?Bunu duyar duymaz en uca oturduğum için koltuktan düştüm.Rezil oldum.

WIFE OF STARK | | AUGUSTINE STARKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin