Uyandığımda evdeydim.Baş ağrısıyla tekrar gözlerim kapanmıştı.Ellerimi şakaklarıma bastırdım ve bir süre beklettim.
"August.İyi misin?"
Clarke'ın yanında tanımadığım iki kız gelmişti.Kafamı salladım ve kızlara baktım.
"Bu Nat bu da Wanda.Steve ve Tony'nin arkadaşları." dediğinde kafamı salladım ve doğruldum.
"Tony çok korktu." dediğinde Nat,ona baktım.
"Neden?"
"Birden bayılmışsın. Şimdiye kadar başındaydı biraz önce çıktı."
Gözlerim iyice açılmıştı.Peter da odaya girince ona döndüm.
"Bayan Stark.Geçmiş olsun." deyip elindeki çiçekleri uzatınca gülümsedim.
"Teşekkür ederim Peter." deyip gülümsedim ve elindeki çiçekleri aldım.Peter odanın diğer tarafına geçtiğinde Tony odaya girdi.
"Neden odayı bu kadar doldurdunuz?Çıkın." dediğinde Peter konuştu.
"Bay Stark kalsak olmaz mı?Ben daha yeni geldim ama."
"Dışarı hadi.Clarke sende." dediğinde Clarke Tony'e kötü şekilde baktı ve çıktı.Herkes çıktığında yanıma geldi ve elini alnıma koydu.
"Ateşin düşmüş." dediğinde ona baktım.
"Ateşim mi vardı?"
"Bayıldıktan sonra ateşin çıktı." dediğinde kafamı salladım ve yatağa yayıldım.
**************
Tony ihale için bir adamla görüşmeye restorana gelmişti.Ben de asistanı olduğum için mecburen yanında gelmiştim.Görüşme yapacağımız adam ayağa kalktığında Tony ile tokalaştılar ve masalara oturduk.Yemekler geldikten sonra konuşmaya başlamışlardı.
Görüşme yapacağımız adamın gözleri benden ayrılmazken yemeğimi yemeye başladım.Tony'e baktığımda yemeyip etrafa baktığını gördüm.
"İş konuşmaya başlasak mı artık John?"
John denen adam Tony'e dönmüştü.
"Stark.Önce yemeklerimizi yeseydik?" dediğinde,Tony ona baktı.
"Önceliğim iş." dediğinde,adamın bakışları bana döndü.
"Keşke benim de senin kadar güzel asistanım olsa."
Tony yumruğunu mu sıktı?Ona baktığımda başını başka tarafa çevirip gözlerini kapattı.
"August sen bekar mısın yüzük falan göremedim?"
Bakışlarım Tony ve John arasında gidip geliyordu.
"Evet bekarım." dediğimde Tony bana öyle bir bakmıştı ki korkmuştum.Adam yemeğiyle ilgilenirken Tony'nin elindeki bıçağı almaya çalışıyordum.
"Bay Stark bırakabilir misiniz acaba eliniz kesilecek." dediğimde bakışları hala adamdaydı.Elini tutup bıçağı aldığımda bakışları bana döndü.
"Seninle sonra görüşeceğiz."
"Hıhı." dediğimde John,Tony'e döndü.
"Seni dinliyorum Tony."
Tony projeyi anlatmaya başladığında onları dinliyordum.John bardağına bakıp bana döndü.
"August.Acaba su verebilir misin bana?"
"Kalk kendin al." dediğinde Tony,John ona baktı.
"Anlamadım?"
"Kalk kendin al kız senin uşağın değil." dediğinde John bana baktı.Bakışlarımı etrafa çevirdim.
"Tony.Asistanlar bunun için vardır.Değil mi Jensen." dediğinde Tony ayağa kalktı.Ne yapacağını beklerken adamın yakalarından tuttu ve duvara çarptı.
"Tony ne oldu birden bire?Bir asistan için..."
"O sadece bir asistan değil." dediğinde şaşkınca ona bakıyordum.John şaşkınca ona bakıyordu.
"Ayrıca o bir Stark." deyip yumruğunu suratına geçirdi ve masaya gelip eşyalarını aldı.
"Gidiyoruz." deyip kolumu tuttu ve arabaya götürdü.
"Sen beni kıskandın mı?" dediğimde cevap vermeden arabaya bindi.Gülümsedim.
August-1,Tony-0
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIFE OF STARK | | AUGUSTINE STARK
Fanfiction"Bu oyunu gerçekleştirmeme izin verir misin?Bu zeki,yakışıklı,dahi,milyoner,playboy hayırseverle evlenir misin Augustine Jensen?"