3.BÖLÜM

417 32 3
                                    

Tony ile şirkete geldiğimizde direk Bay Stark'ın odasına gitmiştik.Tony rahatça koltuğa oturup ayaklarını masaya uzattığında Bay Stark ona baktı.Bana döndüğünde gülümsedim ve tekli koltuğa oturdum.

"Tony.Ayaklarını indirir misin?" dediğinde Tony omuz silkti ve ayaklarını değiştirdi ve iyice yayıldı.

"Evet yüce Stark.Seni dinliyoruz." dediğinde bay Stark ona baktı.

"Bak eğer o eski konular için bana-"

"Anlatacak mısın yoksa gideyim mi?" dediğinde Bay Stark derin nefes aldı ve çekmeceden bir dosya çıkartıp Tony'e verdi.

"İncele bunu."

Tony dosyayı eline aldı ve incelemeye başladı.İnceledikçe kaşları daha da çatılıyordu.Yerinde dikleştiğinde elindeki dosyayı okumaya başladı.

"Oğlum Anthony Edward Stark evlenmediği sürece elindeki her şey alınacaktır.Sahip olduğu gereksiz proje-baba bunu yapamazsın.Benim projem gereksiz değil."

"Devamını oku." deyip arkasına yaslandı Bay Stark.Tony direk kağıda döndü.Yazan maddeleri okuduktan sonra bir yeri daha sesli okumaya başladı.

"Evleneceği kişi Tony'nin şirketteki haklarına eşit haklarda sahip olacaktır ve hisselerinin yarısına sahip olacaktır.Evleneceği kişi ise-"

Kağıda uzunca bir süre baktı ve bana döndü.Öldürecek gibi bakıyordu.Yerime iyice sinmiştim.Dosyayı sinirle masaya bıraktı ve kapıya doğru gitti.

"Kabul etmiyorum." deyip kapının kulpunu tuttu.

"Maddeyi hatırla." dedi Bay Stark.Tony'nin eli bir süre kulpta kaldı.Kapıyı açtığında hiçbir şey söylemeden dışarı çıktı.

Tony

"O benim babam değil." dedim Steve'e.Kahvesinden bir yudum alıp bana döndü.

"Tony.Kusura bakma ama adam haklı.Artık kendine gelmeni istiyor." dediğinde kahvemin içindeki kaşığı sertçe masaya bıraktım.

"Küçükken döverek yapardı bunu.Şimdi de hayatıma karışarak yapıyor.Onu öldürmek istiyorum." deyip kahveyi kafama diktim.Garsonu çağırıp kartımı verdiğimde Steve bana döndü.

"Bence o kızla evlen." dediğinde gözlerimi devirdim.Garson yanıma gelmişti.

"Efendim kartınız bloke olmuş." dediğinde kaşlarımı çattım.Diğer kartlarımı da çıkarttım ve uzattım.Onlar da aynı şekildeydi.Ofladım ve cüzdanımdan para çıkarttım ve garsona uzattım.Garson gittiğinde Steve bana baktı.

"Bay Stark baya kararlıymış." dediğinde babamı aradım.Açtığında direk konuşmaya başladım.

"Kartlarımı bloke ettirmek de ne demek oluyor?" dediğimde dışarıdan araba sesi gelmişti.Baktığımda arabamın çekildiğini gördüm ve koştum.

"Hey.O benim arabam." dediğimde çekici çoktan gitmişti.Gözlerimi yumdum ve telefonu kulağıma götürdüm.

"Stark."

"Evet Tony cevabın?"

Derin nefes aldım ve Steve'e baktım.

"Tamam.Evleneceğim."

August

Sade bir gelinlik giymiştim ve nikahın yapılacağı yere gelmiştim.Tony sıkılkanca etrafa bakarne yanına oturdum.Direk bana döndü ve süzdü.Etrafa bakarken yüzümde hissettiğim nefesle irkilmiştim.

"Asla bir Stark olamayacaksın.Bunu aklından çıkartma." 

WIFE OF STARK | | AUGUSTINE STARKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin