10.BÖLÜM

394 36 9
                                    

Uyandığımda keskin bir baş ağrısıyla karşılaşmıştım.Etrafa baktığımda...benim odam değildi.Üstüme baktığımda değiştirildiğini görmüştüm.Üstümde pijamalarım vardı.Ben neden buradaydım ki?Yataktan kalktım ve kapıyı açtığım gibi aşağı indim.

"Tony." dediğimde ses gelmemişti.Atölyeye indiğimde orada olduğunu görüp içeri girdim.Beni görünce bir saniye baktı ve işine döndü.

"Günaydın." deyip kahvesini içtiğinde etrafa baktım.

"Günaydın."

Saçımı kaşıyarak esnedim ve sandalyeye oturdum.

"Dün geceyi hatırlıyor musun?" dediğinde ona baktım.

"Ne oldu ki dün gece?" dediğimde bana baktı.

"Cidden hatırlamıyor musun?" dediğinde korkmaya başlamıştım.

"Ne oldu?" dediğimde gülümsedi ve sesini inceltti.

"Baban dahi olmadan önce şekerciymiş galiba.Bu kadar tatlı olmanın başka bir açıklaması olamaz."

Gözlerim büyüdüğünde sırıtmıştı.

"Ben söylemedim değil mi?Başka bir şey söyledim mi?"

"Çok güzel kokuyorsun."

Çığlık atmak istiyordum.

"Ben en son dans ettiğimi hatırlıyorum.Clarke yanımdaydı." dediğimde derin nefes aldı ve diğer tarafa gitti.Peşinden gittim.

"Başka ne dedim?"

"Başka bir şey demedin korkma." deyip güldüğünde derin nefes aldım.Masadaki küçük kağıtları elime verdiğinde kaşlarımı çattım.

"Bunlar ne?"

"Bak." dediğinde kağıtların üstünü okudum.

"Bay ve Bayan Stark.Sizi MIT Mezunları Onur Öğrencisi Programımızda görmekten onur duyacağımızı bildirir,bu programda onur konuğumuz olarak bulunmanızı arz ederiz."

Tony'e baktım.

"Bende mi geliyorum?" dediğimde kafasını salladı.

"Senin adın da var.Adın olmasa bile asistanım olarak gelmek zorundasın."

"Pepper gelecek mi?" dediğimde bana döndü.

"Kavga ettik.Ayrılmanın eşiğindeyiz."

Güldüğümü görmemesi için kafamı diğer tarafa çevirip masaya bakıyormuş gibi yaptım.Eğilip bana baktığında kafamı çektim ve güldüm.

"Ne yapıyorsun acaba?"

"Gülüp gülmediğine bakıyorum." dediğinde gözlerim kocaman açılmıştı.

"Tony." dediğimde gülmeye başlamıştı.

"Hadi hazırlan.Bu akşam otele gideceğiz.Program yarın." dediğinde kafamı salladım ve yukarı çıktım.

**************

Hazırlanıp aşağı indiğimde Tony'nin beni beklediğini görmüştüm.Ben küçük çanta ile gelirken o kocaman çanta ile geliyordu.Çantama baktı 

"Neden küçük aldın?"

"Yeter bu kadar eşya." dediğimde kafasını salladı ve çantaları bagaja koydu.Arabaya bindiğinde kemerimi taktım.

"Tony.Uçak düşmez değil mi?Bir şey falan olmaz."

Sorduğum soru ile gülümsedi.

"İlk defa mı biniyorsun?" dediğinde kafa salladım.

"Korkma bir şey olmaz." deyip arabayı çalıştırdığında kafamı salladım ve dışarı baktım.

Tony'nin özel jetine geldiğimizde Rhodes bizi bekliyordu.Tony ile selamlaştıktan sonra bana döndü.

"Hoş geldin Augustine."

"August diyebilirsin." dediğimde güldü ve kafasını salladı.

"Şey Rhodes." dediğimde bana döndü.

"Uçakta bir şey olmaz değil mi?"

Gülümsedi.

"Merak etme." deyip elini sırtıma koydu.

"Rhodes.Gelir misin?"

Tony'nin bağıran sesinin duyduğumda sıçramıştım.Rhodes yanına giderken bende koltuğa oturdum.Birkaç saniye sonra Rhodes gülerek gelirken Tony yanıma oturdu ve tabletini açtı.Parfüm kokusu burnuma geldiğinde kafamı diğer tarafa çevirdim ve kokusunu içime çektim.Gerçekten de çok güzel kokuyordu.

********

Gözlerimi açtığımda...bulunduğum yer ile gözlerim iyice açılmıştı.Tony'nin omzundaydım.

"Günaydın."

Kafamı direk kaldırdım ve Tony ile karşılaştım.

"Şey..geldik mi?" dediğimde kafasını salladı.

"Şimdi indik.Yol boyunca uyudun." dediğinde koltukta doğruldum.Kapı açıldığında Rhodes bize döndü.

"İyi eğlenceler."

Gülümsedim ve aşağı inip gerindim.Tony çantaları alıp yanıma geldiğinde telefonuna mesaj geldi.Mesaja bakınca yüzü değişmişti.

"Kötü bir şey mi?"

Telefonunu cebine koydu ve bana döndü.

"Pepper.Özür dilemiş.Affetmeyeceğim." dediğinde kafamı salladım ve bavulumu aldım.

******************

"Bana yardımcı olun.MIT'in misyonu nedir?"

Onu görebileceğim bir yere oturdum.Neredeyse yarım saattir konuşuyordu ama şimdi dinleyebilme fırsatım olmuştu.Öğrenciler cevap verdiğinde konuşmaya başladı.

"Bilgiyi üretmek,yaymak ve korumak.Ve dünyanın en büyük sorunları hakkında uygulamalar için diğerleriyle çalışmak.Diğerleri sizsiniz." deyip benim tarafıma geldi.Beni görünce gülümsedi ve sahneye döndü.

"Şu andan itibaren her öğrenciye öğrenim hayatları sonuna kadar vakfımız tarafından burs verildi ve tüm projeleriniz onaylandı." dediğinde salondan yüksek bir alkış yükseldi.Tony bir yere bakıp kaldığında bir süre sustu.

"Geleceğinizi inşa etmeye başlayın." deyip sahneden çıktığında ona baktım.Yanıma geldi.

"Ne oldu?"

"Pepper'ın adı geçti.Gidelim mi?" dediğinde kafamı salladım ve ayağa kalktım.

***********

Okulun içinde dolaşıyordum.Tony müdürün yanına gitmiş bir şeyler konuşuyordu.Kulağıma müzik sesi geldiğinde duraksadım.Kuğu gölü balesi.Nefesim kesilmeye başlarken yan tarafa baktım ve dans odasının önünde olduğumu gördüm.Bir kız dans ederken istemsizce kendimi içeride bulmuştum.

Kızın her hareketi ile bayılacak gibi oluyordum.Bir kızın ayakkabısının iplerini bağladığını gördüğümde nefesim kesildi.

Bir kızın ayakkabısının iplerini bağladığını gördüğümde nefesim kesildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şey.Yardım edebilir misin?" dediğinde kendimi dışarı attım Kesik kesik nefesler alıyordum.Duvr dibine çöktüğümde ayak sesleri duymuştum.

"İyi misin?"

Tony'i görünce kafamı salladım ve ayağa kalktım.Başım dönünce kendimi yerde bulmuştum.

WIFE OF STARK | | AUGUSTINE STARKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin