Tony evinin kapısını açtığında kenara çekildi ve içeri geçmemi bekledi.İçeri geçtiğimde kapıyı kapattı ve bir ses duydum.
"Hoş geldiniz Bay Stark."
İrkilmiştim.Tony bana yandan bakıp güldü ve konuşmaya başladı.
"Ben yokken neler oldu Jarvis?" deyip laptopunu açtı ve şifreyi girip bir programa girdi.
"Bayan Potts size bir mesaj bıraktı efendim." dediğinde Tony kafasına vurdu.
"Ben onu tamamen unuttum." dediğinde bana döndü.
"Odan üst katta direk karşına çıkan kapı." deyip telefonunu aldı.
"Tony neredesin sen?"
Pepper'ın bağıran sesi bana kadar geldiğinde Tony aşağı indi.Bende odama çıkmıştım.Kapıyı açtığımda yeni temizlendiğini belirten bir koku vardı.
Bavulumu yatağın dibine bıraktım ve odaya baktım.Baya güzeldi ve zevkime göre düzenlenmişti.Bavulumu açtığımda karşıma annemin resmi çıkmıştı.Onu baş ucuma koydum ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım.Kendimi yorgunlukla yatağa attığımda Jarvis'in sesini duydum.
"Bayan Stark.Bay Stark sizi bekliyor." dediğinde ayağa kalktım.
"Tamam." deyip ayağa kalktım ve kapıyı açtım.Oturduğu yere baktığımda olmadığını gördüm ve aşağı indim.Bir arabanın üstünde arkası dönük olarak oturmuştu.Kapıyı nasıl açacağımı düşünürken kapı birden açıldı ve içeri girdim.
"Augustine Jensen." deyip bana döndü ve arabadan atladı.Elindeki şişeyi kenara bırakıp bana baktı.
"Ya da Stark mı demeliyim?" deyip masasına doğru gitti ve sandalyeye oturdu.Bilgisayarda garip bir şeyin çizimi vardı.Galiba projesi buydu.
"Babamın gereksiz dediği proje bu." deyip bana döndü ve yanındaki sandalyeyi işaret etti.
"Otursana.Seninle konuşmam gereken şeyler var." dediğinde kafamı salladım ve oturdum.Sandalyesini döndürüp bana baktı.
"İlk önce biz gerçekten evli değiliz bunu anlamışsındır." dediğinde kafamı salladım.
"Zaten öyle bir şey beklemiyordum." dediğimde güldü.
"O zaman seninle iyi anlaşabiliriz." dediğinde hafifçe gülümsedim.O da güldüğünde bilgisayara baktım.
"Bu ne?"
"Zırh gibi bir şey.Sadece proje aşamasında şu anda." dediğinde kafamı salladım.
Yanında biraz daha durup çıkacağım sırada bana seslendi.
"August.Artık asistanım sensin.Yarın bir silah satışı için askeri bölgeye gideceğim.Ayarlamanı istiyorum." dedi.İtiraz edeceğim sırada elini kaldırdı.
"İtiraz istemiyorum." deyip bilgisayara döndüğünde yukarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIFE OF STARK | | AUGUSTINE STARK
Fanfiction"Bu oyunu gerçekleştirmeme izin verir misin?Bu zeki,yakışıklı,dahi,milyoner,playboy hayırseverle evlenir misin Augustine Jensen?"