8.BÖLÜM

359 34 3
                                    

"Tony şu papyonu takar mısın?Bak kravat değil papyon." deyip peşinden gittiğimde gömleğinin yakasını düzeltti.

"Hayır Jensen." deyip telefonunu eline aldı.Bir numarayı tuşlayıp kulağına götürdüğünde ofladım.

"Ama daha ben elbisemi giymedim." diye inlediğimde bana baktı.

"Kesin çok çirkin olursun." dediğinde göz devirdim.

"Sen öyle san."

*************

Kırmızı sırtı açık elbisemi giyip saçlarımı kıvırcık yaptım ve kırmızı rujumu sürdüm.Çok fazla makyaj yapmayacaktım çünkü doğallıktan yanaydım.Sadece ruj yeterdi.Kapı birden açıldığında kapıda bana bakan Tony ile karşılaştım.

Kapı birden açıldığında kapıda bana bakan Tony ile karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şey...daha fazla bekleyemem demeye gelmiştim de.Ben o zaman çıkayım." deyip hızlıca çıktığında güldüm ve çantamı alıp aşağı indim.Arabaya bindiğim sırada Tony'nin telefonu çaldı.

"Hazır mısın Pepper?"

Tony'nin duyduğu şey ile yüzü düşmüştü.

"Tamam.Görüşürüz." deyip telefonu kapattı ve bana döndü.

"Pepper hastaymış gelemeyecekmiş."

İçimdeki August zafer dansı yaparken Tony'e döndüm.

"Üzüldüm."

Yalan.Utanmasam yolun ortasında dans edecektim.

Partinin yapılacağı yere geldiğimizde herkesin bakışları arabaya yönelmişti.Peter gelip kapımı açtığında gülümsedim ve indim.

"Teşekkürler Pete."

Gülümseyip çekildiğinde Tony'nin ona yolladığı kötü bakışları fark ettim.Ona bakmadan Peter'a döndüm.

"Kavalyen var mı?"

"Şey...hayır."

"Kavalyem olur-"

"Senin kavalyen var." deyip koluma girdiğinde Tony,Peter gülerek kafasını önüne eğdi.Bende gülümsedim ve Tony'e döndüm.

"Hayırdır?"

"Ne?"

"Sen beni kıskandın mı?"

"Hiçte bile.Bu kadar güzel bir kızı bu gece yalnız bırakmama kararı aldım." dediğinde gülümsedim.

************

"August.Çok güzel olmuşsun." dedi ve beni döndürdü Clarke.Kahkaha attım.

"Sende çok güzel olmuşsun.Steve sürekli sana bakıyor." dediğimde gözlerini büyüttü ve arkasına baktı.Steve baktığını görüp kafasını yere indirdi ve içkisini içti.Sırıttım.

"Bayan Stark."

Arkamdan ses geldiğinde arkama döndüm ve bir adamla karşılaştım.

"Merhaba.Ben Obadiah Stane.Howard'ın eski dostuyum." deyip elimi öptüğünde gülümsedim.

"Adınızı çok duymuştum Bayan Stark.Tanışmak bugüneymiş.Sizinle tanışmak büyük şeref."

"Obadiah." Bay Stark'ı görünce derin nefes aldım.Adam hiç gitmeyecek gibi duruyordu.Obadiah ona döndüğünde Bay Stark onu yanımızdan uzaklaştırmıştı.

"Adam sülük çıktı." dediğinde Clarke,başımı sallayıp içkimi içtim.

"Bayanlar baylar.Hepiniz hoş geldiniz."

Program sorumlusu sahneye çıktığında gelen herkes alkışlamıştı.

"Bay Stark'ın üç aylık yokluğunu hepimiz hissettik.Uzun zamandır haber alamadığımız için ona bir şey olduğunu sanıyorduk ama aniden gelen haber ile iyi olduğunu öğrendik ve çok sevindik.Hoş geldiniz Bay Stark." dediğinde tüm salon alkışladı ve Tony iki elini salladı.

"Şimdi de Bay ve Bayan Stark'ın açılışı yapması için sahneye davet ediyorum.Onlara tezahürat yapar mısınız?"

Salondan ıslık ve çığlıklar yükselirken birbirimize baktık. 'Ne yapacağız?' diye baktığımda Tony içkisini bırakıp bana geldi ve sahneye çekti.Bir süre beni süzdüğünde diğer çiftler de dan s etmeye başlamışlardı.

"Çok güzel olmuşsun."

"Hı?" deyip ona döndüğümde güldü.

"Çirkin ördek yavrusu kuğu oldu." dediğinde gözlerimi kıstım.

"Sensin çirkin." deyip Steve'e baktım.Clarke'ın yanındaydı.Birkaç saniye sonra Clarke ile sahneye çıktığında gülümsedim.

"Yakışıyorlar." dediğinde kafamı salladım.

"Feci şekilde hemde." dediğimde gözlerime baktı.Gülümsedim.

********

Pitbull'un Get Started şarkısı çalarken Clarke ile kafayı bulmuş şekilde dans ediyorduk.Herkes dağılmaya başladığından çok az kişi vardı ve rahattık.

"August.Eve gitme zamanı." diyerek yanıma geldiğinde Tony,omuz silktim.

"Ama daha yeni dans etmeye başlamıştık." dediğimde güldü.

"Evde devam edersin.Hadi gidelim." dediğinde yüzümü astım ve Clarke'a el salladım.

"Görüşürüz."

O da aynı şekilde salladığında Tony Steve'e baktı.

"Clarke'ı ben götürürüm." dediğinde Tony kafasını salladı ve beni arabaya götürdü.

"Stark.Sen neden bu kadar yakışıklısın?" dediğimde gülmemek için zor duruyordu.Beni koltuğa bindirdiğinde o da yan tarafa geçti ve motoru çalıştırdı.

"Baban dahi olmadan önce şekerciymiş galiba.Bu kadar tatlı olmanın başka bir açıklaması olamaaaaazzz." deyip kahkaha attığımda bana baktı.

"Çok fena sarhoş olmuşsun." deyip arabayı daha hızlı sürmeye başladı.

"Yo ben sarhoş değilim ki.Gayet kendimdeyim." deyip hıçkırdığımda bana baktı.

"Tabi canım.Bende Brad Pitt."

Gözlerimi kısarak ona döndüm.

"Senin ne zamandan beri ikizin vardı?Benim neden haberim yok."

Hızlıca garaja giriş yaptığında arabalara baktım.

"Bu arabalar ne zaman çoğaldı." dediğimde kapımı açtı ve beni kucağına aldı.Kokusu burnuma geldiğinde mayışmıştım.

"Çok güzel kokuyorsun." dediğimde yumuşak bir yere bırakıldığımı hissetmiştim.Gözlerimi kapattım ve yan tarafa döndüm.

"Uyu sabah konuşuruz."

"Hıhı." deyip gözlerimi kapattım ve uykuya yenik düştüm.


WIFE OF STARK | | AUGUSTINE STARKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin