Şaka mı bu? Şaka değil kabustu bu. Tam 1 hafta önce bu lanet şato gibi bir eve geldim ve korumalar yüzünden kaçamıyordum. Üstüne üstlük bana senin öz ailen biziz diyordı. Şu an onların dediklerine gülüyorum. Benim ailem yok! Ama bu yaşadıklarım bir oyun. Ve ben bu oyunda onlar için bir piyonum. YANLIŞ! Bu oyun oynanacaksa benim kurallarımla oynanacak. Ve bu oyunun sonunda ben şah onlar mat olacak! Kısaca onların oyununa dahil olup hepsini yenecem. Geldiğimden beri çıkmadığım sözde benim olan kraliyet odasına baktım. Hayalim olan bir odaydı ama hayllimde bu aile yoktu. Sabah 6 ve 8 de kahvaltı başlıcaktı hemen duşa girdim, 1 saat sonra çıkıp giyinme odama girdim. Bornozumu çıkarmadan makyaj masamın sandalyesine oturup saçımı kuruttum.
Hazırlandığımda boy aynasının karşısına geçip kendime baktım. Ben çok farklıydım. Ama bu oyun için dayanmalıyım. Kapıyı açmamla 2 hizmetçi bir uşak duruyordu. Kahvaltı yaptıkları yere kadar evi ve kuraları anlatılar. Kuralar çiğnenmek içindir! Kapıyı açtıklarında tüm soğukluğumla içeri girdim. Herkes masaya ilerliyordu. Stephan Bey masanın başında otururmuş karşısında da Alex. Onlardan önce masanın başına oturdum. Hepsi bir birine şaşkınca bakıp masaya oturdular kahvaltıya başladık.Stephan: Lina?
Lina: Adım Su baba.
Hepsi ismimi umursamayıp dediğim baba kelimesi için gülümsediler. Gülümseyin Bateman ailesi. Bunlar iyi günleriniz . Oyun daha yeni başladı sevgili ailem (!) .
Alex: Lina Su bugün okul var?
Lina: Ben gelmicem abicim.
Yapmacık bir gülümseme bahşedip onlara masadan kalktım ve evden çıktım. Bahçenin dışına ilerlerken önüme korumalar geçti. Ben kendimden emin ve rahat birşekilde beklerken Bateman ailesi arkamdan çıktı ve bahçede Alex in gür sesi yankılandı. Haklı kimkorumaların, kardeşine (!) bakmasına izin verirki.
Alex: İŞİNİZE BAKIN!!
Ona dönüp baktım.
Lina: Gezmek istiyorum.
Maria: Bizim işimiz var güzel kızım.
Lina: KIZIM DEMEYİN, KARDEŞİM DEMEYİN! SİZ BENİM HİÇBİR ŞEYİMSİNİZ!!
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP KARDEŞİM
ChickLit~Çaresizlik ~Umudun tükendiği yerde yeşeren bir umut ~Hayal kırıklığı ~Bilinmezlik ~Dönüm noktası ... İşte bu tek gerçek onun için DÖNÜM NOKTASI. Gülerken ağlıcağınız ... Ağlarken güleceginiz bir kitap. Yeri gelecek tam biti derken bir anda yenide...