~4~

2.8K 86 9
                                    

Yine klasik bir Bateman ailesi ve yine klasik zorbalıkla susturma halleri. Bir mafyadan ne beklersiniz ki zaten! Oturduğum yerde rahatsızca kıpırdandım . Ve tabiki HERKES İN GÖZÜ ÜZERİMDE. LANET OLSUN! O olayın üzerine sevgili (!) ailem bana düzgün şeyler giydirip elimi bağlayıp , ağzıma bant yapıştırıp okula götürdüler. Beyfendilerin okulu diye kimsede bir şey yapamıyor. Ama onlar beni tanımıyor onların kurallarıyla değil benim kurallarımla bu oyun oynanacak. Dersimiz Alex Bey' e di.

Lina: Alex abi?

Bana şaşkınca baktı. Froy ise hemen elimi söktü. Aferimm siz yola geleceksiniz.

Alex: A abimi dedi o?

Yok bebeğim ayı yı sen abi anladın. Sakin Su sakin ...

Froy: E evet.

Kekele yavrum kekele. Ya Froy a dikatle baktımda bu niye bana benziyor?

Lina: Bu Froy neden bana benziyor?

İkisi birbirine baktı sonra eve zorbalıkla götürülmemle sonuçlanan bir soru oldu sorum. Madem burda zorla tutuluyorum keyfini çıkaralım. Koltuğa uzandıp gözlerimi kapattım.

Stephan: Kızım oturur musun konuşacağımız şeyler var.

Belki biraz onlarında kuralları oyunda olsa birşey kaybetmem. Oturup karşımdakilere baktım. Maria hanım herkese kahve bana ise meyve suyu getirtti.

Maxweel: Babamın sözünü kesmeden dinle lütfen.

Stephan: Sene 2000 di. İstanbul'da işimiz vardı sizlerle birlikte gitmiştik. Düşmanımız Mark ın yaptığı plan sayesinde biz kaza geçireceğiz seni alıp izinisilecek .

Dikkatle dinliyordum. Bu da mı oyun yoksa gerçek mi?

Stephan: Senin izini bulmak için mafya oldum ve abilerin bana yardım ediyor. Dünyanın en büyük mafyasıyız ve senin izini zorla bulduk. Mark ı o kazadan sonra bir depoda tutuk ölene kadar işkence ettik. Ölmeden önce yerinizi bize söyledi.

Max abi bilgisayardan bir video açtı ve dedikleri ile uyumlu bir videodu. Ama ya bilerek yaptılarsa , her şey planlı ise?

Lina: Her şey i planlı yapmış olabilirsiniz ...

Maria: Bu yüzden sen uyurken saç telini alıp DNA testi yaptırdık ve sonuç %99.99 bizim kızımızsın.

Artık bir şey diyemezdim. Test sonucuyla oynadılarsa da diyemezdim. İçtiğim meyve suyumu bitirip ayağa kalktım ve sonrası karanlık.

STEPHAN' DAN
(LİNA ' NIN BULUNMASI)

Mark a işkence ye devam ediyorduk. 18 sene bıkmadan yaptığımız hobi olmuştu bu bizim için.
Mark: D durun s söylicem.

Kesin geberecekti şerefsiz .

Mark: İ istanbul da S su K kaya.

Ve son nefesini verdi. Oğularımla Su yu bulup bu Erasmus saçmalığını yaptık.

(ŞİMDİ Kİ ZAMAN)

Lina ayağa kalkmasıyla bayıldı. Hemen kucağıma alıp odasına götürdüm ve doktor çağırdım. Yaptığı bir kaç sikik testten sonra gitti.

Maria: O o i iyimi?

Kendime çekip başını göğsüme yaslatıp saçını öptüm.

Stephan: Kızımız iyi karıcım.

LİNA'DAN

Gözlerimi zorla açıp etrafa baktım. Odamdaydım ve tektim. Neden ben? Benden ne istemişti o adam? Tabikide
b babamdan intikam dı istediği. Peki ben neden hep piyondum? Ama buraya kadardı bundan sonra onların öz kızı olsam da olmasam da ben  LİNA BATEMAN dım. 

KAYIP KARDEŞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin