Porológus

1K 37 3
                                    

Sóhajtva szálltam ki a zuhany alól. Testem és hajam köré egy törölközőt csavartam és úgy mentem a szobámba. A szekrényemhez sétáltam és válogatni kezdtem ruháim között. Nem akartam túl feltűnő lenni, mert nem igazán szeretem, ha mindenki engem figyel. A kiválasztott ruhát az ágyra tettem és a fehérneműs fiókomhoz lépdeltem. Elővettem egy bugyit és egy melltartót. Azokat a ruha mellé tettem, majd ismét a fürdőbe mentem. A szekrényből elővettem a hajszárítót és bedugtam a konektorba. Bekapcsoltam és elkezdtem szárítani a szőke tincseket, amik fejemen helyezkedtek el. Miután már száraz volt már haj koronám, elővettem a haj vasat. Szőke tincseim egy részét fejem tetejére fogtam, míg a kiengedett részét kivasaltam, ezzel kiegyenesítve hullámos hajamat, ami most már hátam alját csapkodta. Hajam további részét is kiegyenesítettem, majd elraktam a hajszárítót és a hajvasat. Elővettem a smink készletem, ami nem állt sok dologból. Felvittem az alapozót, majd a korrektorral eltüntettem bőr hibáimat. Egy arany szemhéj festékkel kifestettem magam, míg egy szempillaspirállal begöndörítettem szempilláimat. Ajkaimat egy babarózsaszín matt rúzzsal tettem "csábossá". Lábujj hegyem sétáltam vissza szobámba, mivel talpamat bántotta a hideg padló. Szobámba érvén egyből pihe-puha szőnyegre léptem. Testemet takaró törölközőt a földre dobtam, majd felvettem a fehérneműm. Belebújtam ruhámba, mikor az előszobában megszólalt a csengő. Megforgattam szemeimet és az előszobába mentem, ahol belebújtam cipőmbe. Kiléptem az ajtón és bezártam azt. Barátnőm autójához sétáltam és beszálltam az anyósülésbe.

Don't Say You Love Me ~James Rodriguez~Where stories live. Discover now