Reggel mocorgásra ébredtem. Lassan nyitogatni kezdtem szemeimet, majd bal oldalamra pillantottam, ahol James az ágy szélén ült.
-Jó reggelt!-köszöntöttem a focistát, majd hátulról átöleltem. Fejemet nyakhajlatába dugtam és odaszuszogtam.
-Jó reggelt szépségem!-mondta James. Hangján lehetett hallani, hogy mosolyog.
-Hogy aludtál?-kérdeztem.
-Jól, te?-kérdezett vissza.
-Melletted mindig jól.-nyomtam egy csókot nyakára.
-Ne csináld!-suttogta. Még egyet puszit nyomtam nyakára, de ekkor a kolumbiai az ölébe rántott. Mosolyogva kulcsoltam összem nyaka mögött kezeimet. Percekig csak egymás szemeimbe néztünk. Hajam kicsit belógott arcomba, mire James eltűrte a tincset fülem mögé. Mosolyogva néztem a focista csábító, barna szemeibe.-Annyira gyönyörű vagy!-suttogta. Arcom kipirosodott bókjára, mire James elmosolyodott.-Szerintem ideje készülődni, mert elkésünk.-mondta, mire felálltam öléből. A földön lévő táskámhoz mentem, ahonnan kivettem a bekészített ruhám.
A fürdőszobába mentem, ahol neki láttam a készülődésnek. Megfésültem hosszú, szőke hajamat. Megmostam fogamat és befújtam magamat vattacukor illatú parfümömmel. Arcomra felvittem egy kis alapozót, majd szempillaspirálommal kihúztam szempilláimat. Újra rajzoltam a szemöldökömet, majd egy baba rózsaszín szájfénnyel kifestettem a számat. Elpakoltam szépítkezős cuccaimat, majd felöltöztem.
A hálószobába mentem, ahol James már felöltözve várt.
-Mehetsz a fürdőbe.-mosolyogtam rá. A focista egy puszit nyomott homlokomra, majd elsietett. Lementem a konyhába, ahol neki láttam a reggelinek. Elővettem egy lábast, amibe zabpelyhet töltöttem, majd abba vizet töltöttem és vegül cukrot tettem is bele. Feltettem a tűzhelyre, majd főzni kezdtem. Fahéjjat tettem bele, hogy legyen egy kis íze is. Öt perc alatt kész lettem vele, majd egy alátétet tettem a lábas alá, majd így kivittem az asztalra. Gyorsan megterítettem, majd leültem és megvártam James-t. A kolumbia-i pár másodperccel később, meg is érkezett.
-Készítettél reggelit?-kérdezte.
-Igen.-mosolyogtam
-Köszönöm!-ült le. Szedett nekem, majd magának is. Megreggeliztünk, aztán az előszobába mentünk, ahol egyből belebújtam vastagított talpú cipőmbe. James felvette a saját cipőjét és utána kinyitotta nekem az ajtót. Kiléptem azon, majd megvártam a középpályást, aki egyből jött utánam.
Az autóhoz sétáltunk, majd James kinyitotta azt, mire én beültem az anyós ülésre. A focista elfoglalta a vezető ülést, aztán beindította az autót, majd elhajtott a ház elől.
Fél óra múlva, James leparkolt a cukrászda előtt, mire én kikötöttem magamat.
-Köszönöm, hogy elhoztál.-nyomtam puszit arcára.
-Semmiség, este hatra érted megyek.-mosolygott rám.
-Várlak!-szálltam ki a kocsiból. Becsuktam az ajtót, majd bementem a munka helyemre.
ESTÁS LEYENDO
Don't Say You Love Me ~James Rodriguez~
Fanfic-Ne mondd, hogy szeretsz, ha nem igaz!-suttogtam.