2.

545 32 1
                                    

-Szia!-köszöntem mosolyogva.

-Ennyit tudsz mondani? Csak egy retkes szia?-kérdezte idegesen.

-Nem értem mi a baj.-ráztam a fejem.

-Hát akkor elmondom! Tegnap úgy volt, hogy összeszedek valami focistát. Mikor beléptünk a szórakozóhelyre, még minden rendben volt. Aztán te elbasztad az estét azzal, hogy ráborítottad a kibaszott koktélt James Rodríguez ingjére. Ezzel még, csak nem is lenne baj, mert odahívott magukhoz. Azt hittem te egyből jössz hozzám és ketten megyünk oda, de nem te elszorakoztál a Bayern focistákkal engem ott hagyva.-magyarázta.

-Akkor sem értem mi a baj. James és a többiek is nagyon jófejek!-mondtam.

-És nekem ebből nem jutott, mert te nem hívtál oda!-toporzékolt barátnőm.

-Sajnálom! Tényleg oda akartalak hívni!-motyogtam-De, ha akarod lemondhatom a James-szal a randim.-néztem rá bűnbánóan.

-Várj! Te együtt vacsorázol ma James-szel?-kérdezte irigykedve.

-Igen.-mondtam.

-És nekem nem is szólsz?-kérdezte.-Irány vásárolni!-jelentette ki.

-Várj egy percet, átöltözöm és mehetünk.-siettem fel a lépcsőn. A szobámba sétáltam, ahol a szekrényemhez mentem és kinyitottam azt. Levetkőztem, majd kiválaszottam a mai ruhám. Új fehérneműt is felvettem, majd a ruhámat is. Lábaimra felhúztam egy-egy térdzoknit.

Becsuktam a szekrényemet, majd a földről felkapkodtam a ruháimat és a fürdőbe mentem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Becsuktam a szekrényemet, majd a földről felkapkodtam a ruháimat és a fürdőbe mentem. A szennyes kosárba dobtam azokat és lesiettem a lépcsőn. Ivana furán nézte az outfittem, de már megszoktam, hiszen sohasem volt azonos divat érzékünk. Ő inkább a feltűnő, kivágott és sokat mutató ruhákat szereti, míg azokat, amik a legjobban takarják a testem.

-Ebben a ruhában úgy nézel ki, mint egy nagyi.-mondta Ivana, mire elnevettem magam, de a lány komoly maradt. Az előszobába mentem és belebújtam Converse-mbe. A kis asztalról felkaptam a mini fekete hátitáskám, amiben a pénztárcám és telefonom volt.

-Indulhatunk.-mosolyogtam barátnőmre. Kihúztam a zárból a kulcsot és kinyitottam az ajtót, majd kiléptem a házból. Barátnőm utánam sétált ki. Becsuktam az ajtót és bezártam a házat. Kisétáltunk a kapun és Ivana autójához mentünk, amit a lány kinyitotta a kulccsal, majd beültünk abba. Bekötöttem magam, majd elindultunk a plázába.

Fél órát utaztunk, amíg megérkeztünk a hatalmas épülethez. Ivana behajtott a mélygarázsba és egy üres parkolóhelyen megállt. A lány leállította a kocsit, majd kiszálltunk. Barátnőm bezárta a járművet, majd a lifthez mentünk, amit lehívtunk, majd beszálltunk abba és felmentünk az első emeletre. Egyből az egyik ruha boltba mentünk, ahol keresni kezdtük nekem a tökélestes összeállítást.

-Ez milyen?-mutatott fel Ivana egy piros mini ruhát, aminek egész mély dekoltázsa volt és az oldalain kis lyukak voltak, amin feket cipő fűző ment végig és legalul egy masnival volt összekötve.

Don't Say You Love Me ~James Rodriguez~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora