3.

477 29 1
                                    

Reggel arra ébredtem, hogy valaki mocorog mellettem. Lassan kinyitottam a szemem és megláttam, hogy James másik ki az ágyból.

-Hová mész?-kérdeztem álmosan.

-Salomé-nak oviba kell mennie. Utána téged is haza viszlek.-nézett rám.

-Nincs kedvem felkelni. Olyan kényelmes itt.-mondtam.

-Hidd el lesz még időnk együtt aludni, de mást is csinálhatunk majd abban az ágyban.-kacsintott rám, mire arcom felvette a piros színt.

-Kérlek gyere vissza!-mondtam.

-Gyerünk Arabella!-mondta James.

-Nem...-fúrtam fejem a párnába.

-Rosszabb vagy, mint egy kisgyerek!-jelentette ki. James hozzám sétált és felkapott.

-Mit csinálunk?-kérdeztem, miközben átkulcsoltam a kezeimet nyaka mögött.

-Felöltöztetlek.-tett le, majd belebújtatott az overálomba. Arca közel volt az enyémhez. Végig simított az arcomon, majd szemeimbe nézett. Szorosan hozzám simult és kezei közé vette az arcom.-Na, most, hogy fel vagy öltözve, most indulás mosakodni!-mondta James.

-Megyek.-forgattam meg szemeimet, majd a fürdőbe mentem. Arcot mostam, majd megfésültem hosszú szőke hajamat. Kisétáltam a fürdőből, majd lesiettem a konyhába. James most felöltözve készített reggelit, de a kis göndör a pulton ült és lábát lógatta.

-Szia Arabella!-köszönt Salomé.

-Szia!-mosolyogtam rá.

-Kész a reggeli!-emelte el a serpenyőt a tűzhelyről, amiben rántotta és bacon gőzölgött.-Hoznál három tányért a szekrényből?-nézett rám James. Az alsó szekrényből élővettem három tányért, míg az egyik fiókból elővettem három villát. Az étkezőbe sétáltunk, ahol letettem a tányérokat és az evőeszlözöket, !ajd James az asztal közepén lévő alátétre tette a serpenyőt. Salomé-val leültünk az asztalhoz, míg a focista szedett nekünk.

-Na, és, hogy aludtál?-kérdeztem a kislányra nézve.

-Jól!-ette a rántottáját.-És te?-nézett fel rám.

-Remekül.-mosolyogtam.

-Apával a legjobb aludni!-jelentette ki a kislány.

-Igen, tudom.-mondtam. Megettük a reggelinket, aztán a focista összeszedte a tányérokat és elmosogadta azokat. Aztán az előszobában belebújtunk a cipőinkbe és kisétáltunk a kocsihoz. A kolumbiai beültette a hátsó ülésen elhelyezkedő gyerekülésbe Salomé-t. Én elfoglaltam az anyós ülést, majd a fekete hajú férfi elfoglalta a mellettem lévő ülést. Beindította kocsit és elindultunk Salomé óvódája felé.

Fél óra múlva James megállt egy sárga épület előtt. Leállította a kocsit és kiszállt a kocsiból. Én is ezt tettem, majd megvártam, amíg James kiveszi Salomé-t a hátsó ülésről. Mikor a kislány kiszállt, hozzám rohantz és megfogta a kezem. Apja a másik oldalára sietett, majd megfogta kezét. Így sétáltunk be az óvódába. Aztán bementünk az épületbe. Egy barna ajtó előtt megálltunk, amin James bekopogott, mire az kinyílt és szőke hajú, kék szemű nő állt velünk szembe.

-Jó reggelt!-mosolygott ránk.

-Jó reggelt Fraulein Werner!-köszönt vidáman Salomé.

-Jó reggelt!-köszöntünk egyszerre a focistával. James leguggolt Salomé mellé és egy puszit nyomott homlokára, majd ismét felállt.

-Szia Arabella!-köszönt el tőlem, majd beszaladt a csoportba.

-Egyre jövök érte.-mondta a kolumbiaia, mire a velünk szemben álló nő bólintott.

-Viszontlátásra!-köszöntünk el, majd elhagytuk az épületet. A kocsihoz sétáltunk és beültünk abba.

-Most haza viszel?-kötöttem be magam.

-Igen, megvárom, hogy átöltözz és elviszlek munkába is.-indította be a kocsit, majd elindultunk hozzám.

Negyed órát utaztunk, míg nem a focista leparkolt házam előtt. Már éppem kiszálltam volna, de fekete hajú férfi elkapta a keze, mire ránéztem.

-Szeretném, ha ma is nálunk aludnál.-mondta.

-Rendben, akkor pakolok ruhát.-mosolyogtam rá. Elengedte a kezem, mire kiszálltam és a kapuhoz siettem. Kulcsommal kinyitottam, majd a kis útón az ajtóhoz mentem. Azt is kinyitottam és bementem a házba.

Az emeltre sétáltam, ott pedig a hálószobámba. Elővettem Vans táskám és a szekrényemhez léptem. Kinyitottam, majd bepakoltam a fekete táskába bepakoltam a ruhát, még elővettem magamnak is valami ruhát és átöltöztem.

 Kinyitottam, majd bepakoltam a fekete táskába bepakoltam a ruhát, még elővettem magamnak is valami ruhát és átöltöztem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A táskámat a kezembe vettem és fürdőbe siettem. Egy kis alapozót tettem a kézfejemre, majd egy szivaccsal az arcomra vittem fel, ezzel színt varázsolva arcomnak. Az bezártam az alapozót és a táskámba tettem, majd lesiettem a lépcsőn. Az előszobába mentem, ahol belebújtam magasított talpú fehér Fila cipőmbe, majd kihúztam a kulcsot a zárból és kinyitottam az ajtót. Kiléptem a házból, majd a kezemben tarott kulccsal bezártam az ajtót. Kisétáltam a ház előkertjéből, majd bezártam a kaput is. A kocsihoz mentem és beültem előlre. Táskámat az ölembe raktam. James beindította a kocsit, majd elkezdtem navigálni a munkahelyemig. Fél óra múlva leparkolt a cukrászda előtt.

-Ha, gondolod hagy itt a táskád.-parkolt le.

-Rendben.-tettem a földre a fekete táskát. Kinyitottam az ajtót és kiszálltam.

-Este találkozunk!-mosolygott rám a focista.

-Rendben, szia!-intettem egyet, majd becsuktam az ajtót. James elhajtott, míg én bementem a cukrászdába.

Don't Say You Love Me ~James Rodriguez~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora