Marina egyből mosolyogni kezdett, mikor meglátott. A pulthoz sétáltam és megöleltem a lányt. Elengedtem őt, aztán felvettem a kötényemet és bekötöttem.
-Hogy vagy?-kérdezte.
-Köszönöm, jól. Te?-kérdeztem vissza.
-Izgatott vagyok! Ma van a randink Josh-al.-vigyorgott, mint egy kisgyerek. Mosolyogva néztem őt, majd lassan megkezdődött a munka időnk.
A kis cukrászda pár perc alatt megtelt, mire Marina és én fel, le járkáltunk, kezünkben egy tálcával, ami vagy tele volt, vagy üres.
Mikor az óra négyre mutatott, sóhajtva mentem a pult mögé és vettem le kötényem. Összehajtogadtam és elraktam azt. Kisétáltam munkahelyemről, ami előtt James autója állt. Odasétáltam és az anyós ülés melletti ajtóhoz mentem, kinyitottam azt és beültem.-Szia!-kötöttem be magamat. James hozzám hajolt és egy puszit nyomott arcomra.
-Milyen napod volt?-indította be az autót, majd elhajtott a cukrászda elől.
-Fárasztó.-sóhajtottam.-Neked?-kérdeztem.
-Csak a szokásos.-rántott vállat.
Fél óra múlva, leparkolt házam előtt, mire kikötöttem magamat, aztán kiszálltam a kocsiból.
-Hatkor találkozunk.-mosolygott rám a focista.
-Rendben.-csuktam be az ajtót, majd a kapuhoz sétáltam. Elővettem a kulcsomat és kinyitottam a nyílászárót. Az előkerten át, mentem az ajtóig, amit másik kulcsommal nyitottam ki. Kibújtam cipőmből és beljebb siettem. Felsétáltam az emeletre, ahol egyből a fürdőbe mentem.
Becsuktam magam mögött az ajtót, levetkőztem és beléptem a zuhany kabinba. Behúztam annak két ajtaját, aztán megnyitottam a vizet. Beálltam a víz sugár alá és bevizeztem a testemet, majd kókusz illatú tusfürdőmmel megmosakodtam. Leöblítettem azt magmról, elzártam a vizet és kinyitottam a zuhany ajtót, kiléptem abból. Egy törölközőt magam köré csavartam, majd tükörhöz léptem. Elővettem sminkelős cuccaimat, aztán neki láttam elkészítésének. Felvittem magamra egy réteg alapozót, aztán egy kis korrektort szemeim alá, majd szemhéjamat nem festettem ki. Szempilláimat begöndörítettem a szempillaspirálommal, majd ajkaimra felvittem egy halvány rózsaszín szájfényt. Elégedetten mérgettem magamat, majd hajamat először kifésültem, aztán egyszerűen összefontam.
Hálószobámba mentem, ahol szekrényem előtt megálltam. Kinyitottam azt és kutatni kezdtem benne. Először kivettem egy bugyit és belebújtam, majd elővettem egy melltartót és felvettem azt is. Kiválasztottam valami egyszerű outfit-et, majd felöltöztem.
Sárga pulcsimat kivettem a szekrényből, majd felvettem. Az órára pillantottam, ami öt órát mutatott, de ekkor csengettek. Kisétáltam a szobából és lesiettem a lépcsőn. Az előszobába mentem, ahol kinyitottam az ajtót, mire szembe találtam magamat legjobb barátnőmmel.
CZYTASZ
Don't Say You Love Me ~James Rodriguez~
Fanfiction-Ne mondd, hogy szeretsz, ha nem igaz!-suttogtam.